Опис: Мости залізні. Обробка, монтаж і монтаж І.Прокоф'єв 1911
Якісний папір. Переглянута 25,5-17,5 см., 410 с.
У 1911 році він опублікував свою першу роботу «Залізні мости. Обробка, монтаж і монтаж» (СПб: Видавництво К. Л. Ріккера, 1911. — 405 с.: іл.), яка згодом перевидавалася п'ять разів. Пізніше були опубліковані результати його досліджень: "Тиск сипучих тіл і розрахунок підпірних стінок", "Теорія сипучих тіл" і "Статика сипучих твердих тіл".
На початку 1918 року Прокоф'єва викликали в Народний комісаріат зв'язку, де він погодився працювати в комісії з відновлення мостів, підірваних під час громадянської війни. Прокоф'єв став членом Науково-технічної ради Комісаріату шляхів сполучення (НКПС) і його Мостової комісії[6]. Він їздив за їхніми завданнями для консультацій у місцях відновлення життєво важливих залізничних мостів через Волгу, Донець, Каму, Білу.
У 1925 році Прокоф'єв розробив проект металевого мосту для двох залізничних колій через Північний Донець прольотом 108 м, а в 1927 році - стандартного прольоту для мостів довжиною 158 м.
У 1920 році був запрошений до Всеросійської військової авіаційної академії імені професора Н. Є. Жуковського, де викладав курс «Опір матеріалів» і першим у світі сформував спеціалізовану дисципліну «Будівельна механіка літака»[7].
Мосты железные. Обработка, сборка и установка И.Прокофьев 1911 г.
Якісний папір. Розмір 25.5-17.5 см., 410 с. Всі сторінки присутні.
В 1911 году он опубликовал свой первый труд «Железные мосты. Обработка, сборка и установка» (СПб.: Изд. К. Л. Риккера, 1911. — 405 с.: ил.), впоследствии переиздававшийся пять раз. Позже были опубликованы результаты его исследований: «Давление сыпучих тел и расчет подпорных стенок», «Теория сыпучих тел» и «Статика сыпучего тела».
В начале 1918 года Прокофьева вызвали в Наркомат путей сообщения, где он дал согласие работать в комиссии по восстановлению взорванных во время гражданской войны мостов. Прокофьев стал членом научно-технического совета комиссариата путей сообщения (НКПС) и его мостовой комиссии[6]. Выезжал по их заданиям для консультаций в местах восстановления жизненно важных железнодорожных мостов через Волгу, Донец, Каму, Белую.
В 1925 году Прокофьевым был разработан проект металлического моста для двух железнодорожных путей через Северный Донец пролётом 108 м, а в 1927 году — типовое пролётное строение для мостов длиной 158 м. Эти работы стали его последними авторскими проектами, поскольку в 1930 году было создано специальное Управление по проектированию при НКПС (Мостранспроект) и практика индивидуальных заказов проектов специалистам прекратилась.
В 1920 году он был приглашен в ВВИА им. проф. Н. Е. Жуковского, в котором он читал учебный курс «Сопротивление материалов» и впервые в мире сформировал специализированную дисциплину «Строительная механика аэроплана»[7].
Базовою мовою Сайту є українська. Переклад з інших мов здійснюється за допомогою автоматичного машинного перекладу.
Відтак, Користувачі мають враховувати, що машинний переклад не є точним. У разі виникнення спірних питань щодо точності перекладу, перевага надаватиметься оригіналу тексту Продавця.
Коментарі 2