vassrotte
vassrotte
4 квітня, 13:58

Перші шаги можуть випустити вже цього року, – Пишний

Перші шаги можуть випустити вже цього року, – Пишний
Очільник Національного банку України Андрій Пишний розповів, як шаги замінять копійки і дав прогноз, яким буде перший тираж нової монети. Про це Пишного розпитали журналісти NV і інтерв'ю, опублікованому 4 квітня. 

Голова НБУ розповів, що зараз в обігу перебувають 15 мільярдів монет, з них майже 5,5 мільярдів — номіналами 10 і 50 копійок. Щороку НБУ докарбовує нові монети на зміну тим, що зношуються і виводяться з обігу. Так, цьогоріч заплановане докарбування щонайменше 20 мільйонів монет.
«Ми хочемо, щоб це наступне докарбовування стосувалося монет, номінованих не в копійках, а в шагах», — поділився Пишний.
Щоправда, законодавчого врегулювання цієї реформи в НБУ ще чекають.
«Зараз ми перебуваємо на етапі, коли очікуємо, що парламент зареєструє законопроєкт про зміну копійки на шаг. Вірю в те, що він не лише зареєструє, але й підтримає ухвалення таких законодавчих змін. І ми нарешті остаточно закріпимо безумовний, виключно український, обґрунтований і побудований на історичних документах грошовий ряд, починаючи від найдрібнішої частини гривні»,  — сподівається голова Нацбанку.
Андрій Пишний каже, що готовий до критики, та запевняє, що перехід з копійок на шаги не матиме негативного впливу на українців. Також він вкотре наголосив, що бюджетних грошей цей процес не потребуватиме.
«Так, у певний момент в обігу будуть одночасно і копійки, які були виготовлені раніше, і шаги, маючи абсолютну рівнозначність з погляду їхнього статусу як платіжного засобу», — пояснив Пишний. — «Не буде примусово вилучатися копійка. Просто на заміну тієї монети, яка виводитиметься з обігу, буде в достатньому обсязі карбуватися монета відповідного номіналу, але вже з назвою, яка є питомо українською — шаг. Це, зокрема, дасть змогу уникнути додаткових витрат, пов’язаних з утилізацією копійок та виготовленням шагів для їх заміни. Тож це буде тривалий органічний процес заміни, потреби здавати чи бігти обмінювати не буде». 
Читайте також:

1501
Коментарі
82
serqiu564 квітня, 14:17
Навіщо витрачати на це фінанси якщо 10 і 50 копійок вже ніде не використовуються.
Metalicon6 квітня, 10:57
Навіщо витрачати на це фінанси якщо 10 і 50 копійок вже ніде не використовуються.
Статтю читали?
serqiu566 квітня, 12:23, Відповідь Metalicon:
Читав. А, що ви хочете мені довести?
Metalicon6 квітня, 14:31, Відповідь serqiu56:
Читав. А, що ви хочете мені довести?
та воно і видно
Metalicon6 квітня, 21:24, Відповідь serqiu56:
Так, що ви хочете довести?
я не збираюсь нічого доводити тим, хто не читав матеріал.
serqiu566 квітня, 21:26, Відповідь Metalicon:
Чого ви собі придумали що я не читав статтю?))
aanoelnoel4 квітня, 14:32
Выпустить и распродать коллекционерам всю партию. Все равно они не используются в обращении.
pogar8884 квітня, 15:18
Було б класно, якщо б НБУ випустив для колекціонерів річний набір з шагів різних номіналів
Monetos20_234 квітня, 15:33
Насправді в магазинах великий брак монет номіналом 50 копійок... Продавці жаліються, що не вистачає копійок... І постійно просять після перебору принести їм в магазин... Інформація для віддаленних в цьомуплані... P.S...Шаги мають замінити кацапську копійку!
AKE754 квітня, 15:49
Чому багато хто пише, що копійки вже "ніде не використовуються"? Ви в продуктових супермаркетах, аптеках, буваєте? Готівкою розраховуєтеся?  Згоден стосовно монети 10 коп. А от 50 коп. використовуються. В мене двоякі враження від цієї новини: і позитивні, бо це ж нумізматичні новинки і все таке. А негативні, бо ця зміна реально проводиться тоді, коли "копійка" геть знецінена. Мені видається, що краще б була проведена деномінація 10:1...
Aniks4 квітня, 16:34
Ну что сказать - "зверь вошел во вкус"), НБУ поняв, что всё им выпускаемое, сгребают с прилавков по неадекватным ценам, подумав, решил, а почему бы и нет? Ну выпустим еще практически обесцененную монету - под новым названием...её скупят, в роллах, упаковках роллов, и наборах - поднимем ещё денег. По хорошему, исходя из курса гривны и её покупательной способности - надо всё денежное обращение вплоть до 200 гривен - выводить в монеты, одновременно, сделав расчётной единицей гривну, а не копейку/шаг, да - это признание инфляции, да - неприятно, но это объективно - как в своё время в Чехии - где тоже было психологически неприятно народу - что геллеров больше нет. А у нас решили начеканить новых кружков и заработать денег, под соусом борьбы против имперскости, ну что ж сказать, можно, пока лавешка рубиться.
Metalicon6 квітня, 10:58
Ну что сказать - "зверь вошел во вкус"), НБУ поняв, что всё им выпускаемое, сгребают с прилавков по неадекватным ценам, подумав, решил, а почему бы и нет? Ну выпустим еще практически обесцененную монету - под новым названием...её скупят, в роллах, упаковках роллов, и наборах - поднимем ещё денег. По хорошему, исходя из курса гривны и её покупательной способности - надо всё денежное обращение вплоть до 200 гривен - выводить в монеты, одновременно, сделав расчётной единицей гривну, а не копейку/шаг, да - это признание инфляции, да - неприятно, но это объективно - как в своё время в Чехии - где тоже было психологически неприятно народу - что геллеров больше нет. А у нас решили начеканить новых кружков и заработать денег, под соусом борьбы против имперскости, ну что ж сказать, можно, пока лавешка рубиться.
Статтю читали?
Aniks6 квітня, 11:40, Відповідь Metalicon:
Конечно, читал - поэтому и написал. Если уж глужбе копать - то эт переход от российской имперскости к польскому крулёвству)  Но видимо - это имеет спрос среди заинтересованных граждан нашего государства и поэтому - почему бы и не, да? Начеканим кружков - их раскупят = профит! Если уж и проводить денежную реформу, и чекан новых монет - то это вывод копеек/шагов/(сотых частей), и переход к эмитированию банкнот от 200 грн. и до 200 грн - только монеты, возможно биметалл для 100 грн./50 грн. - но кому это нужно? Деньги у нас это не про экономику -  это про политику, и для удовлетворения скрытых комплексов. Кстати, а когда Пышний - скажет- как там к возврату к курсу 1,6 грн./1 долл.США - тогда и копейки, и шаги - хорошо обращаться будут)
Metalicon6 квітня, 11:44, Відповідь Aniks:
Навіть не відповідатиму на цю нісенітницю.
Aniks6 квітня, 11:45, Відповідь Metalicon:
не, ну конечно, чего уж тут..сказали надо менять - надо менять...все кто не согласен - на карандаш)
novator22 квітня, 13:27
Вірно. Тільки мало. Замки ,герби міст і тд і тп і побільше. Сувенірні упаковки  в пруфі  щоб обігу звичайна монета в банку пруф в упаковці. Для бюджету плюс, кількість колекціонерів збільшиться створиться ( дефіцит ) гривні. так маленький але як ніщо не робити то нічого і не буде. Для прикладу сша з своїми 25 центів   ще колись читав профіт становив 3 лярди.
Hortic194 квітня, 21:41
Лишилось тільки назву валюти змінити й життя покращиться!  Я дивлюсь в нас ностальгія по Речі Посполитій.Шаг-це ж місцева назва шеляга. То чом відразу ще й таляри  не ввести?
Metalicon6 квітня, 10:59
Лишилось тільки назву валюти змінити й життя покращиться!  Я дивлюсь в нас ностальгія по Речі Посполитій.Шаг-це ж місцева назва шеляга. То чом відразу ще й таляри  не ввести?
звідки ця інформація?
novator22 квітня, 13:31
подивись в ютубі лекцію Алфьорова. Він історик  на цю тему має відео.
kushnir885 квітня, 11:07
Как почитаешь маразм вам подобным, вроде уже и не смешно даже. НБУ решили поднять бабла, но виновата в этом расиюшка. Вы как шизофреники, честное слово. Каким боком вообще к этому причастна расиюшка? Как вы выжили сквозь эту ненависть к копейке? Вы последние 34 года только об этом и думали? Или только сейчас вспомнили?  Господи, бедные люди. Не коррупция, не война, не смерти мирных и детей а копейка - вот в чем проблема!!!
vincentus2823 квітня, 21:11, Відповідь kushnir88:
НБУ вирішив українізувати монету, москалі з українськими паспортами проти. Вже більше як 300 років - нєпрічастна. З бажанням замінити цю московитську назву на українську. Ні не тільки про це. Только сєйчас вспомніл і підртимав. Так корупцію, війну, смерті принесла московія і такі як ви, які їх підртимуєте.
igordizhur5 квітня, 10:59
Никто не обратил внимание что в обращении 15 милиардов монет из которых 5,5  50 и 10 копеечные. Что у них обращается если все остальные номиналы давно официально выведены из оборота? Давно пора перестать расходовать деньги на изготовление никому не нужной мелочи
kushnir885 квітня, 14:13
У меня одного дома только 1, 2, 5 и 25 копеек дома сейчас лежит около 20кг в общем всей этой мелочи. Их же наверное тоже учитывают как оборотные, если их в банк не сдали
toolsz5 квітня, 12:42
А нічого, що слова Шаг теж російське 🤣🤣🤣 якщо вже так, то треба Крок чеканити
Metalicon6 квітня, 11:00
А нічого, що слова Шаг теж російське 🤣🤣🤣 якщо вже так, то треба Крок чеканити
А нічого що наш Шаг не має нічого спільного з московітським "шагом"(той що крок)?
novator22 квітня, 13:35
подивись в ютубі лекцію Алфьорова. Він історик на цю тему має відео.
kushnir885 квітня, 19:08
Поищите в проданных лотах "1 шаг", их там куча. Их выпустили как пробные, перед основной чеканкой копеек.
wadik6 квітня, 05:21
Надо перевыпустить шаги 1992-го года и все монеты с браками и поворотами , и ещё реверс- реверс, аверс- аверс и особенно " малый венок" побольше, чтобы всем хватило, гривны 92-го, 96-го-го с гуртом 95-го.
Metalicon6 квітня, 11:04
Очікувано добра третина коментарів з критикою від людей, які не те що не вивчали питання - навіть статтю не прочитали. Бо нахіба ж, і так зрозуміло шо то Пишний вигадав собі баблішка нарубати, а "шаг це расєйське слово" *facepalm*
kushnir886 квітня, 19:31
Тогда вообще лучше девальвировать гривну, чтобы мелочи вообще не было в обиходе. Округлить все цены до 1,00 грн, и забыть о копейках
Docadept6 квітня, 20:54
Якщо комусь подобається клоунада, це не значить, що вона повинна подобатися всім, все просто.
Metalicon6 квітня, 21:27, Відповідь Docadept:
Якщо комусь подобається клоунада, це не значить, що вона повинна подобатися всім, все просто.
якщо я вважаю, що завдяки цьму ми обірвемо ще один вузол ментального поєднання з московією і мені це подобається - так, власне що все просто. якщо ж вам "какаяразніца" як буде називатися далі грошова одиниця України - тоді це не просто, це біда.
Docadept6 квітня, 22:08, Відповідь Metalicon:
Коли клоуни кажуть "неначасі", це вам подобається, а коли народ - то одразу ж вороги та "какаяразніца", еге ж?
kushnir887 квітня, 14:10, Відповідь Metalicon:
Так ведь открыто уже объявили, во всеуслышание, что Россия воюет против США а не против Украины, просто руками украинцев. Может всё таки враги по обе стороны нас? Или всё равно будем лизать сапоги хозяина из за океана, и считать что у нас всего один враг? Вас полностью и бесповоротно поглотила пропаганда. И именно из за таких как вы - война до сих пор продолжается.
AKE757 квітня, 15:25, Відповідь kushnir88:
Не хочу давати посилання на актора гармаша, який в одному фільмі казав: "ну што ви такоє нєсьотє??!" і т.д. Але ви це зараз - аналогічно. Навіть не дивно, що русссскім язиком топлять за расссєю  🤦
kushnir887 квітня, 16:32, Відповідь AKE75:
Я вырос и всю жизнь прожил на русском языке. Заткнитесь вы уже по поводу языка, уже не актуально. Не делите людей, а то на нацистов смахиваете
Carcassonne11 квітня, 09:20, Відповідь kushnir88:
Я вырос и всю жизнь прожил на русском языке. Заткнитесь вы уже по поводу языка, уже не актуально. Не делите людей, а то на нацистов смахиваете
Я жалкую,що з дитинства вчів цей нікому незрозумілий і нікчемний язик.Краще всіб українці володіли тіки рідною мовою і англійскою...(це користео).Але це буде,майбутне покоління років через100 вже забуде цю мову-язик диких убийц и русских собак...А тобі кацапику щось не подобається,тоді чемодан,вокзал и разговаривай там хоть до упада на єтом язике  ..
kushnir887 квітня, 16:38, Відповідь AKE75:
Удивляет то, что вы смогли прочитать то что я написал, но отказываетесь признавать что вы - носитель русского языка. У вас шизофрения, по-моему. Хватит в эту показуху играть. На днях ведь сказали что запрет русского языка считается международным нарушением. Хватит корчить их себя не пойми что
Metalicon7 квітня, 16:08, Відповідь kushnir88:
Так ведь открыто уже объявили, во всеуслышание, что Россия воюет против США а не против Украины, просто руками украинцев. Может всё таки враги по обе стороны нас? Или всё равно будем лизать сапоги хозяина из за океана, и считать что у нас всего один враг? Вас полностью и бесповоротно поглотила пропаганда. И именно из за таких как вы - война до сих пор продолжается.
а ось за такі тексти я відкрито посилаю нахуй. бо ти підар і гівно, і війна у нас з-за такого гівна як ти.
kushnir887 квітня, 16:31, Відповідь Metalicon:
Та ради Бога, неси всё что хочешь. ты просто конченый идиот, который жаждет продолжения войны. Ты в аду сгоришь ещё при жизни, вы просто мрази, которые с дивана призывают к войне. За вами когда то ведь придут, наша война идёт не против России или чего то коммунистического, наша война идёт за передел влияния в мире. А такие как ты - "до границ 1991", почему то сидите на диване и чего то ждёте, комментируя слово копейка, в ожидании границ 1991. Почему не идёшь лично сам до этих границ? На что надеешься? Думаешь что переименуя копейку что то наладится? Я ненавижу вас, требующих войны. Она ведь когда то закончится, но вас будут помнить
kushnir887 квітня, 19:54, Відповідь Metalicon:
Ну ладно, я москворотый. А ты кто? Твои предки - поляки, ты смесь четырех рас, говоришь на непонятном языке, вас не понимает ни один украинец. И вы считаете что имеете право учить кого то украинскому языку? У вас пшековская смесь jazika, вы не украинцы, вы польскоротые, так вам приятно? Или вы реально думаете что говорите на український мові? В вас украинского столько же, сколько во мне балерины 😂
Client81770110 квітня, 22:46, Відповідь kushnir88:
Ну так "каструлі" досі мріють про "кордони 1991го року" і готові воювати "до останнього українця", але ..в мережі.
kushnir887 квітня, 14:18, Відповідь Metalicon:
Значит, исходя из вашей логики, чтобы оборвать все мосты с врагами, мы должны не только от копейки отказаться, но также и от доллара, которого сейчас в Украине больше чем гривны. Но то такое, главное смотреть косо на север, на запад смотрим с придыханием и восхваляем короля за подачки в виде оружия. Нашим же детям воевать, не ихним. Наших не жалко
kushnir8812 квітня, 20:39, Відповідь Carcassonne:
Кто тебе вообще сказал что ты говоришь на украинском? Для начала сам его выучи. Как попало и я могу придумывать в своей голове слова и говорить всем что это я на украинском говорю. Странный тип 🙄
Carcassonne12 квітня, 21:05, Відповідь Carcassonne:
Який нацизм ?????Шоти несеш???Пукіна наслухався..Це в його хворой голові,В Україні ніякого нацизма нема..Ми хочімо жить,як живуть люди у вільному світі...
walker711 серпня, 20:53
Там в НБУ дійсно не знають, яку ще хрінь вигадати, щоб трошки бабла попіляти! Скільки собівартість карбування навіть 50 копійок, я вже не кажу про 10 копійок!? Вартість карбування вища за номінал! !! Тож Пишному немає куди гроші з бюджету дівати? Ці 50 і 10 копійок мали би скасувати ще років десять тому і забути про копійки на завжди!!!
Щоб брати участь у обговоренні, будь ласка, авторизуйтесь.
ПошукЗакрити
Cookies
Ми використовуємо обов'язкові файли cookie для коректної роботи сайту та додаткові, щоб зробити взаємодію з сайтом максимально зручною. Це допомагає нам персоналізувати ваш користувацький досвід, а також отримати аналітичну інформацію для покращення сервісу. Якщо згодні прийняти всі файли cookie, натисніть «Прийняти всі», якщо ні – «Тільки необхідні». Щоб дізнатися більше, перегляньте Політику використання cookie.