vassrotte
vassrotte
10 червня, 12:49

Укрпошта вводить нові правила прийому відправлень з післяплатою

Укрпошта вводить нові правила прийому відправлень з післяплатою
10 червня 2025 року національний поштовий оператор попередив клієнтів про зміни правил прийому відправлень з післяплатою. 

Згідно з повідомленням, оприлюдненим на офіційному сайті, вже наступного місяця ці правила будуть переглянуті відповідно до вимог чинного законодавства. А саме – Закону України №361-IX, який зобов'язує надавачів платіжних послуг переглядати й удосконалювати системи ризик-менеджменту та контролю, зокрема перевіряти походження коштів, у випадках, коли фізичні особи здійснюють системні та значні за обсягом операції, які можуть мати ознаки підприємницької діяльності.
Отже, відповідно до запланованих змін, з 1 липня ліміти на виплату готівки фізичним особам у відділеннях Укрпошти будуть такими:
  • Максимальна сума платіжних операцій упродовж одного календарного місяця – 100 тисяч гривень.
  • Максимальна кількість платіжних операцій упродовж одного календарного місяця – 10.
Для фізичних осіб, які отримують післяплату на платіжну картку, ліміти не зміняться:
  • Максимальна сума платіжних операцій упродовж одного дня – 29 тисяч 999 гривень.
  • Максимальна кількість платіжних операцій упродовж одного дня – 50.
  • Максимальна сума платіжних операцій упродовж одного календарного місяця – 250 тисяч гривень.
  • Максимальна кількість платіжних операцій упродовж одного календарного місяця – 500.
Компанія рекомендує всім своїм клієнтам, які здійснюють діяльність з продажу товарів або надання послуг на системній основі, зареєструвати суб'єкта підприємницької діяльності для уникнення у майбутньому складностей щодо розрахунків та оподаткування таких розрахунків.

«У 2024 році Укрпошта спрямувала до бюджету країни 3,1 млрд гривень. Пам’ятаймо: наші податки – наш захист!», – зазначено у повідомленні.

Читайте також:
Фінмоніторинг та блокування банківських карток продавців з маркетплейсів

1693
Коментарі
47
viides10 червня, 17:33
згоден щодо моніторингу. Дивно що дорослі люди не роблять висновки. Стаття написана таким чином аби всі розслабилися і почали знову відправляти. Я особисто зтикнувся з цікавою ситуацією на іншому маркетплейсі. Покупець торгується, виграє, а потім зникає не придбавши потрібну річ. Річ у тому, що після виграшу покупець отримує інфу про продавця: П.І.Б, номер телефону. У мене є відчуття що це роблять податківці. Реєструється, "виграє", отримує реквізити продавця і все. Потім ця людина моніториться
dvladimirov10 червня, 19:19, Відповідь viides:
Знаете Ви праві, мені знайомий буквально вчора розповідав подібне, про покупців на іншій площадці, виходить дійсно зондується .
viides10 червня, 22:39, Відповідь dvladimirov:
моніториться номер телефону, який зареєстрований на продавця на маркетплейсі. Скільки, яка сума і коли проходила по доставці. П.І.Б. теж моніториться, з якими номерами телефонів. Єдине шо! Якщо десь реєструватися то не вимагають документи при реєстрації. Не продовжую, ви мене зрозуміли. Тут можна викрутити будь що при буйній фантазії. От тільки не можна користуватись телефоном, який на контракті та домашнім міським, які легко відслідковуються
viides10 червня, 17:36
ще Порошенко в часи своєї каденції ввів граничну ціну посилок, які отримували Українці. 150 євро на одну посилку або 200 євро якщо річ, яку отримують в єдиному екземплярі. До Порошенка можна було купувати в Ебеї або на Амазоні, або ще десь хоч вантажний корабель
bookseller_dk10 червня, 17:57, Відповідь viides:
ще Порошенко в часи своєї каденції ввів граничну ціну посилок, які отримували Українці. 150 євро на одну посилку або 200 євро якщо річ, яку отримують в єдиному екземплярі. До Порошенка можна було купувати в Ебеї або на Амазоні, або ще десь хоч вантажний корабель
Завжди був ліміт 300, потім знизили до 150. Але і його можна було легко обійти - якщо продавець погоджувався виписати інвойс нижче 300  або через форвардинг на іншу адресу за межами України і перепаковку.
viides10 червня, 18:15, Відповідь bookseller_dk:
не було ніколи 300. Я купую на Ебей більше 20 років. Збирав модельки 43 масштабу і іноді купував гуртом по 30-50 моделей в Німеччині Мінічампс, які загалом коштували не менше як півтори тисячі євро. Ніколи нічого не платив. Просто забирав і все. Одяг купував відомих брендів і за одну посилку аби зекономити на пересилці платив от тисячі долярів. А от коли з'явився порошенко довелось вигадувати аби не платити все що більше 150 євро. Якщо я на Віоліті менше місяця не треба думати що я якійсь не розумний хлопчик
Docadept10 червня, 21:22, Відповідь viides:
Було-було 300, ліньки шукати просто)
viides10 червня, 22:33, Відповідь Docadept:
не було 300. При Януковичі точно не вводили ніяких обмежень. Я особисто займався аксесуарами на Айфон з моменту виходу моделі 3Ж. Та купував чохли через Ебей товарними партіями з Китаю та Гонконгу. Попит був шалений, а постачальників на пальцях однієї руки. Я НІКОЛИ не платив митні збори! Був ФОП і платив єдиний податок, пенсійний. Але митних зборів не було.
Carcassonne16 червня, 09:42, Відповідь viides:
ще Порошенко в часи своєї каденції ввів граничну ціну посилок, які отримували Українці. 150 євро на одну посилку або 200 євро якщо річ, яку отримують в єдиному екземплярі. До Порошенка можна було купувати в Ебеї або на Амазоні, або ще десь хоч вантажний корабель
Я помню ,як було при цьому парашенку,злодію..крім схем,збагачування власного карману,коррупції,муток з медвійчуком і Мінська2 більше для людей нічого і не було!!!!!
TFMsale16 червня, 10:16, Відповідь Carcassonne:
Позвольте спросить потужний майский шашлык, а что это сейчас происходит в виде бомб и ракет падающих? Что я проспал?
Carcassonne16 червня, 10:23, Відповідь TFMsale:
Це ти запитай у свого парашенка,який разом з медвейчуком,путиним замутили Мінськ 2,А коли Зе послав цього путіна на...,то він і напав на нас...Дивись не проспи,а то не побачиш,як цього путіна знищуть..
viides16 червня, 10:25, Відповідь TFMsale:
дуже дивно, що ви не розумієте. мабуть дійсно проспали. це пуйло продовжує війну, яку почав в 2014. Тільки в 2022 вже значно потужніше. На жаль зібрались обіцялкіни, які кожен на свій лад обіцяли закінчити війну. Спочатку порошенко потім зеленський. Знаєте що мені ще дивно? Що в 2014 янукович втік, а його поплічник не тільки не втік, а став очільником держави
Carcassonne16 червня, 11:00, Відповідь viides:
Ви доросла людина,а пишете дурниці..Як Зе може сам закінчити війну,якщо хуйло цього не бажає....Так він казав на виборах про закінчення,але не про здачу України путіну....
viides16 червня, 12:04, Відповідь Carcassonne:
ми про різні речі. Порошенко коли йшов на посаду обіцяв закінчити війну але і так було зрозуміло, що це лише Цяцянки бо я за нього знав ну дуууже давно, звичайно не голосував за нього. Хоча порошенко міг закінчити завдяки особистій дружбі з медведчуком та не тільки, а коли все тільки починалось.  Зеленський теж обіцяв і ці обіцянки були такі самі порожні, які і у порошенко. Якби зеленському була пофіг країна то він би втік бо було безліч можливостей. У кожної людини своє бачення ситуації. Хтось вважає, що якби був порошенко і далі на посаді то не було б такої жахливої війни. Вже давно писали та казали що в війні винен путін, але ж люди не вгамовуються особливо ті хто "покохав" порошенко. Таких як ви, які розуміють хто такий порошенко дуже мало, зазвичай вони мовчать. Порошенко та людина, якій важлива його власна кишеня. Все! Порошенко підняв призовний вік з 50 років до 60 хоча його попереджали лікарськими висновками що так не можна робити. В 2022 році йому було 56 років. Чому він не пішов на війну? Показав би приклад як воювати в віці 55+. Сам не пішов і синів зховав. Військовий завод продав на металобрухт. Це патріот, який хоче Перемоги?
Carcassonne16 червня, 12:55, Відповідь viides:
Згоден з Вами про парашенко.Все так і є...Злодій,аферист і став багатим,бо 25 років біля кормушки ..а бізнес його це для  отводу очей і дурачков...
viides18 червня, 13:44, Відповідь Carcassonne:
от вам ситуація сьогодення: суркіси. столари, порошенкі та інші повідкривали Благодійні фонди та кожен з них б'є себе у груди що саме він Найпотужніший "допомагатель" ЗСУ. В чому справа? Згідно чинному Українському законодавству 10% всіх надходжень в будь який благодійний фонд залишається на розсуд власника цього фонду. Ці 10% не оподатковуються, з цих грошей платять зарплатню працівникам, оренду приміщення благодійного фонду, комунальні послуги. Все інше іде в кишеню власнику. На бігбордах на вулиці, в інтернеті можна прочитати відкриту інформацію скільки коштів зібрав фонд порошенка. Приблизно два міліарди гривень. Не тяжко порахувати. Якби порошенко купував допомогу для ЗСУ з власної кишені то інша річ. А коли він "допомагає" ЧУЖИМИ грошима, проганяє їх через свій банк, отримує 10% то все зрозуміло. Але ж прихильники порошенка це не бачать, вони бачать зеленського, який з їхньої власної думки здає Україну пуйлу. З 2022 року здає-здає і ніяк не здасть. Я коли читаю пости проти зеленського то я вважаю цих писак Провокаторами та тих хто працює на ворога. Який би не був зеленський але він Тягне. Всі помиляються. Така природа людська.
Carcassonne18 червня, 15:50, Відповідь viides:
Цікаві люди - прихильники парашенка , дуже тупі люди.Він все життя був на схемах і зараз також(ваш приклад тому підтверждення) ,а їм це не довод.Зато він вишиванку одів і дуже допомагає армії..кажуть вони.А коли питаєш у них ,чім поганий Зе їм.??Відповідь одна жид і єврей і більше нічого....
Carcassonne18 червня, 16:06, Відповідь viides:
Біда в тому,шо всі ці крадії залишаються без покарання ..Ось Коломойський майже 2 роки сидить у сізо,але досі не засуджений...Це стосується хабарника суддью Князеві і.б.і тому вони і далі продовжують мутками грабувати країну...А цей парашенко мріє ще раз стати президентом,щоб назавжди нас здати пуйлу.. но,думаю,що це вже не відбудеться ніколи.
viides16 червня, 10:35, Відповідь TFMsale:
ви проспали той момент коли Військовий завод (який мав майже 200 річну історію), який виконував державні замовлення на виготовлення зброї для ЗСУ розвалили та продали. На його місці наразі в Києві будують новий ЖК. Продали в 2017 році. Здогадайтесь з одного разу хто був власником цього заводу.
viides16 червня, 10:30, Відповідь Carcassonne:
я знаю про цього порошенка ще з моменту його купівлі за Один рік Декількох потужних виробництв в Києві: 1. військовий завод "Ленінська кузня", "Кондитерська фабрика карла марла", 5-й канал. Йому в 1995 році було 29 років (він 1966 року народження). Може є люди тут на Віоліті, які займались бізнесом наприкінці 80-х та на початку 90-х? Я особисто займався. Хто із нас заробив хоча б на третину Київської кондитерської фабрики?
Gogen_2110 червня, 14:14
Хм. А чому тоді через Нову пошту, дозволено лише 5 продажів з після платою, на місяць?
viides10 червня, 17:25
можна будь скільки але з п'ятої треба буде платити податок
jasonvlad10 червня, 14:42
Не бачу нічого страшного.Це дійсно треба ворочати непоганими бабками щоб не вписуватись в такі ліміти.
ДимДимыч10 червня, 14:47
Переходимо всі на Укрпошту. Десь радісно потирає ручки Смілянський)))
viides10 червня, 17:26
свій моніторинг податкова не відміняла. Спитайте тих кому вже прийшли листи щастя на суму пересилань більше шести тисяч
Over11 червня, 05:13, Відповідь viides:
Так то ж за наложений платіж. Просто не користуйтесь наложеним платежем!
wadik10 червня, 15:28
Понятно. Значит новый закон только  для Новой почты. А на Укрпочте он не действует. И налоговая доступа к данным клиентов иметь не будет. А для mist экспресса или Деливери есть отдельный закон ?
viides10 червня, 17:27
Ви дійсно так вважаєте? Дивно! З вашого погляду Нові закони пишуть лише для когось
vitolds10 червня, 15:41
Все, що дорожче 30к будуть передавати кур'єрами. Але напевно скоро заборонять мати готівку на руках
viides10 червня, 17:29
моніторинг від податкової залишається. нехай кожен працюватиме на свій розсуд
Tomygun12 червня, 17:38
Наша влада - ще ті чорти... Замість того, щоб  реформувати економіку, вони для наповнення буджету будуть витискати останні копійки в населення...
BarsiKot12 червня, 22:50
Моніторинг і раніше був завжди і скрізь..) Років з п'тнадцять чи може і більше тому, товариш попросив продати кілька кілограм алюмінієвої пудри. ( На роботі знайшов в загашнику невелику ємність з залишками) Зробив я на ОЛХ оголошення, дві-три людини купили по кулограму, а потім запитання від потенційного покупця - "А скільки ви можете запропонувати на продаж? Та, кажу, кілограм зо п'ять ще є". І все, запитань більше не було. От мені і дійшло - правоохоронні органи запитували) Якби в мене був канал постач з якогось заводу, сказав би "хоч тонну", от і пов'язали б...)))
viides16 червня, 10:41
на іншому маркетплейсі я виставляю на продаж деякі речі і в певний момент з'явився клієнт, який почав задавати питання та торгуватись. Мав дуже невеличкий рейтинг, дві покупки у одного продавця. Я йому знизив ціну на три лоти і написав одразу, після покупки побачите мій номер, і одразу пишіть на Вайбер. Він через декілька хвилин виграв. І зник! Взагалі. На сайті видно хто і коли заходить. Тобто, виграв побачив мої дані і все. Я йому написав через три дні. Мовчок. Залишив поганий відгук. І знову нічого.
Docadept16 червня, 13:02, Відповідь viides:
Ну це міг бути просто такий покупець, передумав, та і все, а то так і до параної недалеко)
BarsiKot17 червня, 18:22, Відповідь Docadept:
Та може і так... Але, вуха про всяк випадок, треба тримати як у кота)
BarsiKot25 червня, 10:09, Відповідь Client549600:
Ну, так якби я крав на заводі, і продавав...
viides18 червня, 14:21
а ще мені ну дуже цікаво. Невже на цьому аукціоні торгують-купують всі хто в ЗСУ, до 25 років та після 60 років?!
Щоб брати участь у обговоренні, будь ласка, авторизуйтесь.
ПошукЗакрити
Cookies
Ми використовуємо обов'язкові файли cookie для коректної роботи сайту та додаткові, щоб зробити взаємодію з сайтом максимально зручною. Це допомагає нам персоналізувати ваш користувацький досвід, а також отримати аналітичну інформацію для покращення сервісу. Якщо згодні прийняти всі файли cookie, натисніть «Прийняти всі», якщо ні – «Тільки необхідні». Щоб дізнатися більше, перегляньте Політику використання cookie.