
Протягом 30 років італійська компанія Bburago радувала колекціонерів масштабними моделями машин. Перші машинки були випущені 1974 року і тоді виходили під брендом Martoys. Протягом двох років на ринку з'являлися модельки лише одного масштабу – 1:24. 1976 року брати Бесана, які володіли компанією, дали їй нову назву – Bburago. На той час лінійка включала лише 9 базових моделей: Renault Alpine, Porsche 911, Lancia Stratos та інші.

Пізніше з'явилися нові серії машинок інших масштабів: 1:18 та 1:43. Ранні моделі часто були погано деталізовані, лінії виглядали неправильно. Машинки виходили схожими на звичайні дитячі іграшки. Наприклад, розробники BMW 3.0 CS так і не змогли показати тонкі вигини крил оригіналу.

Запущена лінійка машинок у масштабі 1:18 виявилася якісніше зроблена, оскільки розрахована на колекціонерів. Bburago почала випускати модельки автомобілів 1930-х років, потім перейшла до 50-х і 60-х років, і поступово досягла сучасності. Lamborghini Diablo стала однією з найбільш продаваних машин свого часу.

Якість зростала з кожним роком. У великих версіях з'явилися рухомі елементи, деякі з них оснащені знімними колесами. Навіть орієнтовані на дітей іграшки із серії Pocket у масштабі 1:43, які коштували кілька доларів, відрізняються високою деталізацією. До серії увійшли 36 маленьких автомобілів шести кольорів.

До 1990 років важливим напрямком Bburago було виробництво мініатюр у масштабі 1:18, поки цю нішу не почали заповнювати конкуренти: Exoto, Yatming, Jouef та багато інших компаній. Головною перевагою конкурентів стала низька вартість продукції – організований у Китаї та Таїланді випуск обходився набагато дешевше, ніж Bburago, яка продовжувала діяльність в Італії. Цей чинник став вирішальним і спричинив банкрутство італійського виробника.

Серед рідкісних екземплярів виділяють концепт-кар Peugeot 907, виготовлений в масштабі 1:18 і випущений перед закриттям компанії. Планувалося також представити Ferrari 360 Spider у тому самому масштабі, проте це так і не сталося.

