В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок.

Rates:
0
Max bid:
0 UAH
Added:
03.05.2025, 15:08
Watching the lot: 2people
Added:
03.05.2025, 15:08
Boroda912  (-4.35)
Ending
09.05.2025, 15:08:00 +5m
Until the end
Current price (0 bids)
300 UAH
Place a bet
UAH

Automatic bargaining
toUAH

Price step from 1 UAH
В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок., photo number 2
В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок., photo number 3
В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок., photo number 4
В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок., photo number 5
DescriptionAll photos of the lot 4
Language:
Cover:
The main type of illustrations:
Material:
Папір
Condition:
Стан по фото, зачитаний
Restoration:
Нема
Defects:
Нема
Location:
Ukraine, Khmelnytskyi oblast, Khmelnitskyi
Payment:
PrivatBank, Oschadbank
Sending lot to:
Ukraine
Delivery:
Nova Poshta, Ukrposhta (according to the current legislation of the seller's country of residence).
Description:
В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок. Київ: Музична Україна, 1982. — 196 с. палітурка тверда, Енциклопедичний формат
Язык: русский, украинский.
Учебник по сольфеджио для I—IV классов детских музыкальных школ-семилеток включает ритмические и интонационные упражнения, которые обеспечивают важные формы работы на уроках сольфеджио. В каждом из разделов учебника собраны упражнения разной степени сложности. Это дает возможность педагогу проявить индивидуальный подход к ученикам. Если пение двухголосных примеров — а работу над двухго-лосием рекомендуется начинать уже в I классе.
Підручник з сольфеджіо для І—IV класів дитячих музичних шкіл-семирічок включає ритмічні та інтонаційні вправи, що забезпечують важливі форми роботи на уроках сольфеджіо.
Інтонаційні вправи поділяються на конструктивні (технічні) та зразки з художньої творчості — народної та професіональної. Основою роботи на уроках сольфеджіо повинен бути конструктивний матеріал, художні ж зразки треба використовувати як підсумок. Виконання прикладів з художньої практики вимагає дотримання відповідного темпу та динаміки.
Елементарні технічні завдання — побудова інтервалів тризвуків тощо — в підручнику окремо не виділяються, бо вони входять у конструктивні вправи. їх можна вивчати так: відшукати у прикладі матеріал теми уроку (інтервал, акорд, ритмічну фігуру), виділити його з контексту у вигляді поспівки і вивчити, а потім проспівати весь приклад. Маючи на увазі саме таке трактування конструктивних вправ, автори не виставили в них позначень темпу та динаміки. Певна частина конструктивних вправ спрямована на пробудження та розвиток творчої ініціативи учнів. Це — завдання на завершення окремих, наведених лише частково, мелодичних побудов, створення акомпанементу до мелодій.
В кожному з розділів підручника зібрано вправи різного ступеня складності. Це дає можливість педагогові проявити індивідуальний підхід до учнів.
Link to the discussion:
В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок., photo number 2
В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок., photo number 3
В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок., photo number 4
В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок., photo number 5

Seller's other lots

Comments 0

Search for lots
Educational And Reference Literature
Search section
Search:
Search results in:
Cookies
We use essential cookies for the proper functioning of the website and additional ones to make interaction with the site as convenient as possible. It helps us personalize your user experience as well as obtain analytical information to improve the service. If you agree to accept all cookies, click "Accept all"; if not, click "Only essential". To learn more, view the Cookie Policy.