Description: Many CMOs are unaware of the enormous potential behind the words "corporate media." This arsenal includes a number of tools, the correct use of which can multiply the profitability of the business. Some of them have already been well mastered by specialists in the field of marketing communications. These are corporate publications - magazines and newspapers, and corporate websites. But there is a whole layer of media tools that are still used unsystematically and discretely. The author has brought together the knowledge and experience of domestic companies in this area. The book is recommended to company executives, marketing directors, PR and HR managers, employees of marketing, advertising and PR agencies, heads of publishing organizations, managers of printing houses, journalists, teachers and university students as a textbook.
Многие директора по маркетингу не подозревают, какой огромный потенциал скрывается за словами «корпоративные медиа». В этот арсенал входит ряд инструментов, правильное применение которых способно многократно увеличить прибыльность бизнеса. Некоторые из них уже хорошо освоены специалистами из сферы маркетинговых коммуникаций. Это и корпоративные издания — журналы и газеты, и корпоративные сайты. Но есть целый пласт медиаинструментов, до сих пор используемый несистемно и дискретно. Автор собрал воедино знания и опыт отечественных компаний в данной сфере. Книга рекомендована руководителям компаний, директорам по маркетингу, PR- и HR-менеджерам, сотрудникам маркетинговых, рекламных и PR-агентств, руководителям издательских организаций, менеджерам типографий, журналистам, преподавателям и студентам вузов в качестве учебного пособия.
The basic language of the Site is Ukrainian. Translation from other languages is brought to you by automatic machine translation.
Dear Users, please be advised that the machine translation may be not accurate. In case of complains regarding the accuracy of the translation, the original text posted by the Seller has the upper hand.
Comments 1