Як здобувати друзів і впливати на людей

Rates:
0
Max bid:
0 UAH
Added:
03.07.2025, 17:36
Watching the lot: 0No one is following
Added:
03.07.2025, 17:36
NataliaKo  (0.02)
Ending
09.07.2025, 17:36:00 +5m
Until the end
Current price (0 bids)
300 UAH
Place a bet
UAH

Automatic bargaining
toUAH

Price step from 1 UAH
Loading...
Як здобувати друзів і впливати на людей, photo number 2
Як здобувати друзів і впливати на людей, photo number 3
Як здобувати друзів і впливати на людей, photo number 4
DescriptionAll photos of the lot 3
Обкладинка:
Основний вид ілюстрацій:
Material:
папір
Condition:
по фото
Restoration:
не проводились
Defects:
по фото
Location:
Ukraine, Vinnytsia oblast, Gaisin
Payment:
Cash on delivery, PrivatBank
Sending lot to:
Ukraine
Delivery:
Nova Poshta (according to the current legislation of the seller's country of residence).
Description:
Як здобува́ти дру́зів і вплива́ти на люде́й» (англ. How to Win Friends and Influence People) — одна з перших популярних книг-самовчителів у світі. Присвячена темі людських взаємин. Карнегі широко користується цитатами відомих успішних людей і використовує в якості прикладів досвід своїх учнів, друзів і знайомих. Написана Дейлом Карнегі та вперше опублікована у 1936 році. Загальний наклад книги по всьому світу становить понад 15 млн примірників.
Link to the discussion:
Як здобувати друзів і впливати на людей, photo number 2
Як здобувати друзів і впливати на людей, photo number 3
Як здобувати друзів і впливати на людей, photo number 4

Seller's other lots

Comments 0

Search for lots
Literature On Medicine, Anatomy, Physiology, Veterinary Medicine
Search section
Search:
Search results in:
Cookies
We use essential cookies for the proper functioning of the website and additional ones to make interaction with the site as convenient as possible. It helps us personalize your user experience as well as obtain analytical information to improve the service. If you agree to accept all cookies, click "Accept all"; if not, click "Only essential". To learn more, view the Cookie Policy.