Krait_UA
Krait_UA
22 April 2024, 18:46

Перевів кошти, а продавець перестав виходити на зв'язок.

Перевів кошти, а продавець перестав виходити на зв'язок.

Вітаю. Я Новий користувач Віоліті, тому хотів запитати у досвідчених, який порядок дій, якщо я купив лот, продавець скинув реквізити, я кошти перевів, а він перестав навіть читати повідомлення, вже як 2 суток. Добре що це була не така велика сума 260грн. Як діяти в такій ситуації? Скільки ще почекати до виклику адміністратора? Тому, що це якось негарно, ніби в нього і рейтинг є , ніби купа товарів продається, невже це звичайний шахрай?

Messages
10
22.04.2024Administrator
Добрий день.
А Ви запросили модератора в чат лоту?
22.04.2024AuthorAnswer Anna_Novak
Ще не запрошував, вирішив тут запитати спочатку, щоб ненаводити паніку.
Answers: 0
Answers: 1
22.04.2024
Вітаю.
В першу чергу прочитайте Правила.
На відправлення 3 робочих дні, які йдуть за днем проплати.
Якщо Ви сплатили в п'ятницю, то у Продавця термін до середи наступного тижня.
Також в Правилах немає забов'язання відповідати на повідомлення.
22.04.2024AuthorAnswer Balkon_S
Правила прочитав, але певно не  запам'ятав саме про робочі дні. Сплатив вчора, отже є час ще до середи, буду чекати. На контрасті у попереднього продавця все було досить швидко, чемно, так само 2 дні назад замовив і вже отримав посилку. А тут збентежило, що продавець навіть не читає вже четверте повідомлення поспіль. Дякую.
wadik1631
23.04.2024Answer Krait_UA
Removed by author
23.04.2024Author
Дякую. В очікуванні. Але цікаво як продавець відправить, якщо він навіть не прочитав куди потрібно відправити. Менше з тим ще півтори доби у нього є.
wadik1631
23.04.2024Answer Krait_UA
Removed by author
24.04.2024Author
Так і сталось. Вчора ввечері продавець таки вийшов на зв'язок. Я вам ДУЖЕ вдячний за ваші поради. Для мене як для нового користувача Віоліті - було дуже важливо почути ще чийсь досвід і не робити зайвих рухів. Добре що тут є спільнота, яка не байдужа до питань нових користувачів.
wadik1631
24.04.2024Answer Krait_UA
Removed by author
Answers: 3
Answers: 1
Answers: 1
22.04.2024AdministratorAnswer Balkon_S
Тоді вже вчить вірно, що зараз продавці не мають права на попередню оплату, а угоди потрібно завершати накладеним платежем)
Answers: 0
Answers: 2
Want to add a message?
To participate in the discussion, please log in.
SearchClose
Cookies
We use essential cookies for the proper functioning of the website and additional ones to make interaction with the site as convenient as possible. It helps us personalize your user experience as well as obtain analytical information to improve the service. If you agree to accept all cookies, click "Accept all"; if not, click "Only essential". To learn more, view the Cookie Policy.