Добрий день,
Відкрити цю тему мене змусили постійні проблеми з отриманням куплених годинників. Майже третина не відповідає повністю опису на віоліті. Нова пошта недозволяє відкрити годинник, щоб провести перевірку.
На віоліті не приймають претензій, вимагаючи якогось підтвердженя від нової пошти, що годинник не працює ..як нова пошта буде видавати таке підтвердження??
Може хтось щось порадити, поділитись досвідом, дякую.
Ну на мою думку по перше треба уважно читатиопис. І якщо написано накшталк " продається на запчастини, ремонт і т.п" - не треба там шукати " алмази"
По друге, якщо Ви купуєте товар б-у, а хочете отримати " новий", то також навряд чи це вийде, а Продавець. він також людина і дуже часто продає те, на чому зовсім не розуміється.Тобто, людині потрапив до рук годинник, він його завів ( це всім зрозуміло), годиник пішов.. Все.. В якихось там деталях людина просто не розбирається. Написав "працює"
По третє- спілкування- то велика справа. якщо хочеться щось купити- нічого не заважає задати всі цікавлячі запитання до завершення торгів. Відповів Продавець- робимо ставки без " боюсь" , ні- не робимо ставок.
А нова пошта " не дає", то й вірно робить, бо прийде якийсь рукожопий "спец", "відкртє" так, що потім царапини глибиною в міліметр на кришці злишаться, поковиряє там щось, сам не розуміючи що, бо мех бачив тільки в тік тоці і скаже- всен- нічого не працює, а нп потім головняк.
Але якщо він не описав товар, не надав повної інформації , то тим порушив правила аукціону. Знає він чи не знає ,це його проблема.
А то полная гниль. Хотите купить рабочие часы за 100 гривен если честный репассаж с полной разборкой дефектовкой чисткой смазкой механизма, полировкой/заменой стекла, мойкой корпуса в Elma будет от 500 стоить.
Так это никогда работать не будет.
Вам никто в этой жизни ничего не должен. Покупайте или новые часы с гарантией или от мастеров кто пишет что часы обслужены и тоже ее дают (из в руки тогда) или не создавайте провокативные дилетантские темы..
Автор тупо солевой