Кидушный серебряный стакан с синагогой Кам.-Подольского Шнадман

Oferty:
0
Maksymalna oferta:
0 UAH
Dodane przez:
02.08.2025, 16:59
Ogląda: 0Nikt nie śledzi
Dodane przez:
02.08.2025, 16:59
Basha  (0.62)
Кидушный серебряный стакан с синагогой Кам.-Подольского Шнадман
Koniec
05.08.2025, 16:59:29 +5m
Do końca
Aktualna cena (0 oferty)
30 000 UAH
Zlóż ofertę
UAH

Oferta automatyczna
doUAH

Krok ceny od 10 UAH
Ładowanie...
Кидушный серебряный стакан с синагогой Кам.-Подольского Шнадман
OpisWszystkie zdjęcia przedmiotu 1
Materiał:
Серебро
Stan:
Минимальные остатки золочения,металл твердый.
Konserwacja:
При мне не делалась реставрация.
Wady:
Мелкие вмятины.
Lokalizacja:
Хмельницкий
Płatność:
Полная предоплата на карту приват банка
Wysłanie przedmiotu do
Ukraina
Dostawa:
Новая почта за счет покупателя (zgodnie z obowiązującymi przepisami kraju zamieszkania sprzedawcy).
Opis:
На стакане изображена Каменец- Подольская синагога,птица и характерные для "иудаики" узоры. Клеймо "84" клеймо Каменца-Подольского, 1877 год и "Шнадманъ"
Link do dyskusji:
Кидушный серебряный стакан с синагогой Кам.-Подольского Шнадман, numer zdjęcia 2

Inne partie sprzedawcy

Komentarze 15

drevneyshaya05.09.2019, 15:07:48

Добавьте еще фото и клейма тоже. Спасибо

SPRZEDAWCABasha05.09.2019, 15:18:11

.

[W komentarzach są zdjęcia. Aby je zobaczyć - zaloguj się!]

SPRZEDAWCABasha05.09.2019, 15:19:19

.

[W komentarzach są zdjęcia. Aby je zobaczyć - zaloguj się!]

SPRZEDAWCABasha05.09.2019, 15:20:19

.

[W komentarzach są zdjęcia. Aby je zobaczyć - zaloguj się!]

drevneyshaya05.09.2019, 16:34:41

А какой вес?

SPRZEDAWCABasha05.09.2019, 16:49:09

62,5 гр

Филимон-215.05.2020, 15:28:16

В описании,лота допущенна грубая ошибка.
Ни чего общего данная синагога,к Каменецк-Подольску не имеет!
"Над скалой возле Гончарной (Резницкой) башни возвышается Большая синагога ремесленников. К сожалению, это единственная Синагога из более, чем 30 синагог и молитвенных домов, которые имела еврейская община города в конце 19-го - начале 20 века.
Синагога расположена в живописном уголке восточной части города, практически на краю скалистого берега реки Смотрич. Построена она во второй половине 19-го века. Это была синагога "нового типа": галерея для женщин была пристроена к молитвенному залу на третьем этаже...."
Данный стаканчик,действительно ,является - кидушным (праздничным,иудаика).
Но,на нем,как и на всех остальных ,кидушных стаканчиках ,стопках и рюмках изображалась,мастерами не Каменец-Подольская синагога,а Ерусалимская снагога,с царскими птицами и пальмами....В связи с тем,что в Ерусалиме,практически,никто из мастеров,не бывал,здание синагоги ,птиц и пальм,изображалось фантазийно,или со слов половников,абсолютно не точно и вольно...
Мастера всего мира(РИ,Киева,польши и др.)того времени,практически,выпускали эту посуду многомиллионными тиражами...По поводу адекватности цены,я промолчу.

[W komentarzach są zdjęcia. Aby je zobaczyć - zaloguj się!]

ЯГО 7606.07.2020, 08:45:27

Отличный комментарий. Спасибо!

KATAKOMBIK7911.12.2020, 12:45:15

Да уж... Комментарий то отличный. Но, уважаемый Филимон-2, указывая на то, что в описании лота была допущена грубая ошибка, по поводу местонахождения синагоги,он сам допустил как минимум две грубейших ошибки. "Ерусалим" пишется правильно - Иерусалим. И правильно будет "Паломник", а не "Половник". Половник-это ближе к кухонной утвари, чем к синагоге.Как-то так... С уважением. Филимон-2, не обижайтесь. Просто, немножко поправил Вас. С уважением

Antiqua22.01.2021, 00:34:29

Размеры дайте пожалуйста. С Ув.

SPRZEDAWCABasha22.01.2021, 12:33:33

Высота 6,2 см,диаметр 4,6 см,дно 3,7 см. С Ув.

Otaman_Li_Lin04.06.2022, 05:40:52


Шановний Пане Basha!
Не дуже-то переймайтеся (це я з приводу критики, висловленої тут у коментарях).))
Може, я буду не зовсім правий – але з того, що мені насьогодні відомо, можу сказати, що Ваш лот – цікавий документ не лише про єврейське (хоча хтозна, ким за етнічною належністю був майстер…) сріблярство, а й українську народну міську архітектуру.
І, що не менш цікаво – художнє оздоблення житлових споруд!
(Котрі ця синагога дуже нагадує – втім, як і чимало інших, споруджених Євреями та найнятими ними майстрами в Україні).
Правий димар накритий фігурнім ніби як «ковпаком». Тут просто він трактований спрощено (через загальний рівень деталізації малюнку), але такі накривки димарів могли мати вельми химерні форми. Якраз у Кам’янці їх, доречі, замальовував Микола Топорків.
Попід карнизом тягнеться зигзаговидній орнамент. Його застосовувано принаймні з часів Середньовіччя, причім наскільки я підозрюю (стовідсотково це стверджувати поки важко) такі обриси мають «конструктивного» прототипа.
Не менш поширене – оздоблення «ключових» вертикалів та горизонталі (вочевидь – «по» каркасу споруди) стрічковими орнаментами – котрі тут, щоправда, хвилясті. Їх нерідко застосовували в розписі сільських народніх хат – причім ці розписи як явище були дуже поширеними саме на Поділлі (і Кам’янеччині зокрема).
Щоправда, там (=тобто саме в сільських хатах) такі орнаменти йдуть майже виключно попід карнизом.
Ну а тут їх побільше; і що міська архітектура оздоблена щедріше – у цім немає нічого дивного.))
Особисто я натрапляю на такий приклад застосування хвилястого орнаменту в українській архітектурі чи не вперше (а займаюся цим не перший рік).
Майже вся міська архітектура Кам’янця з нетривких матеріялів – як от дерево, фахверк (ну чи «фахверк»…) – насьогодні, нажаль, загинула.
Тим-то Вашу чашу, як на мене, можна визнати неабияким документом по втраченій архітектурі Кам’янця Подільського.
Котра тим більш цінна, що – як не парадоксально – зображує в основному доволі прості, пересічні, «не-знакові» споруди (зокрема тут і паркан цікавий, зображений доводі докладно), котрі здебільшого не приваблюють туристів, фотографів, художників минулого (популярною в ті часи «пасторальністю природи» від цих споруд, певно, також не надто віяло!) – а отже, вони мали чи не найменше шансів зберегтися у візуальніх джерелах на кшталт картин, світлин, листівок.
А критика критики (вибачте за масло масляне) пана Филимона – буде зараз у коментарі понижче.

Otaman_Li_Lin04.06.2022, 05:54:33

Даруйте, у попередньому моєму коментарі "допущенна грубая ошибка": щодо "(хоча хтозна, ким за етнічною належністю був майстер…)": поки писав своє полотнище", забув, що майстер - Шнадмань.))

SPRZEDAWCABasha04.06.2022, 11:35:49

Доброго дня . Вдячний Вам за коментар .З повагою.

Otaman_Li_Lin04.06.2022, 21:49:29

Радий, що прислужився.))
Люди ж мають усе-таки знати цінність того, що може потрапити їм до рук - як і взагалі того, що на очі трапляється.)
Направду я "полюю" за такими історичними джерелами (вони дуже рідкісні - не чаші такого типу самі по собі, а такого зразка архітектура, як най ній зображено: тобто чаша тут мені - суто як "історичне джерело")) ).
(З обіцяним розбором критики дещо не склалося, вибачайте: вийшло таке полотнище, що Word завис і "накрився")).
Тож якщо вдасться відновити - таки повішу.)
Успіхів!

Szukaj według partii
Judaistyka
Sekcja wyszukiwania
Szukaj:
Wyniki wyszukiwania w:
Cookies
Używamy plików cookie niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania witryny oraz dodatkowych, aby interakcja z witryną była maksymalnie wygodna. Pomaga nam to personalizować Twoje doświadczenia użytkownika oraz uzyskiwać informacje analityczne w celu poprawy usługi. Jeśli zgadzasz się na akceptację wszystkich plików cookie, kliknij "Akceptuj wszystkie"; jeśli nie, kliknij "Tylko niezbędne". Aby dowiedzieć się więcej, przejrzyj Politykę plików Cookie.