Aby wziąć udział w dyskusjach, musisz się zalogować.
Zaloguj się
В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок.
Oferty:
0
0
Maksymalna oferta:
0 UAH
0 UAH
Dodane przez:
08.06.2025, 15:08
08.06.2025, 15:08
Ogląda: 2osób
Dodane przez:
08.06.2025, 15:08
08.06.2025, 15:08
Koniec
14.06.2025, 15:08:00 +5m
Do końca
Aktualna cena (0 oferty)
Основний вид ілюстрацій:
Materiał:
Папір
Stan:
Стан по фото, зачитаний
Konserwacja:
Нема
Wady:
Нема
Lokalizacja:
Ukraina, Obwód chmielnicki, Chmielnicki
Płatność:
PrivatBank, Oschadbank
Wysłanie przedmiotu do
Ukraina

Dostawa:
Nowa poczta, Ukrpoczta (zgodnie z obowiązującymi przepisami kraju zamieszkania sprzedawcy).
Opis:
В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок. Київ: Музична Україна, 1982. — 196 с. палітурка тверда, Енциклопедичний формат
Язык: русский, украинский.
Учебник по сольфеджио для I—IV классов детских музыкальных школ-семилеток включает ритмические и интонационные упражнения, которые обеспечивают важные формы работы на уроках сольфеджио. В каждом из разделов учебника собраны упражнения разной степени сложности. Это дает возможность педагогу проявить индивидуальный подход к ученикам. Если пение двухголосных примеров — а работу над двухго-лосием рекомендуется начинать уже в I классе.
Підручник з сольфеджіо для І—IV класів дитячих музичних шкіл-семирічок включає ритмічні та інтонаційні вправи, що забезпечують важливі форми роботи на уроках сольфеджіо.
Інтонаційні вправи поділяються на конструктивні (технічні) та зразки з художньої творчості — народної та професіональної. Основою роботи на уроках сольфеджіо повинен бути конструктивний матеріал, художні ж зразки треба використовувати як підсумок. Виконання прикладів з художньої практики вимагає дотримання відповідного темпу та динаміки.
Елементарні технічні завдання — побудова інтервалів тризвуків тощо — в підручнику окремо не виділяються, бо вони входять у конструктивні вправи. їх можна вивчати так: відшукати у прикладі матеріал теми уроку (інтервал, акорд, ритмічну фігуру), виділити його з контексту у вигляді поспівки і вивчити, а потім проспівати весь приклад. Маючи на увазі саме таке трактування конструктивних вправ, автори не виставили в них позначень темпу та динаміки. Певна частина конструктивних вправ спрямована на пробудження та розвиток творчої ініціативи учнів. Це — завдання на завершення окремих, наведених лише частково, мелодичних побудов, створення акомпанементу до мелодій.
В кожному з розділів підручника зібрано вправи різного ступеня складності. Це дає можливість педагогові проявити індивідуальний підхід до учнів.
Язык: русский, украинский.
Учебник по сольфеджио для I—IV классов детских музыкальных школ-семилеток включает ритмические и интонационные упражнения, которые обеспечивают важные формы работы на уроках сольфеджио. В каждом из разделов учебника собраны упражнения разной степени сложности. Это дает возможность педагогу проявить индивидуальный подход к ученикам. Если пение двухголосных примеров — а работу над двухго-лосием рекомендуется начинать уже в I классе.
Підручник з сольфеджіо для І—IV класів дитячих музичних шкіл-семирічок включає ритмічні та інтонаційні вправи, що забезпечують важливі форми роботи на уроках сольфеджіо.
Інтонаційні вправи поділяються на конструктивні (технічні) та зразки з художньої творчості — народної та професіональної. Основою роботи на уроках сольфеджіо повинен бути конструктивний матеріал, художні ж зразки треба використовувати як підсумок. Виконання прикладів з художньої практики вимагає дотримання відповідного темпу та динаміки.
Елементарні технічні завдання — побудова інтервалів тризвуків тощо — в підручнику окремо не виділяються, бо вони входять у конструктивні вправи. їх можна вивчати так: відшукати у прикладі матеріал теми уроку (інтервал, акорд, ритмічну фігуру), виділити його з контексту у вигляді поспівки і вивчити, а потім проспівати весь приклад. Маючи на увазі саме таке трактування конструктивних вправ, автори не виставили в них позначень темпу та динаміки. Певна частина конструктивних вправ спрямована на пробудження та розвиток творчої ініціативи учнів. Це — завдання на завершення окремих, наведених лише частково, мелодичних побудов, створення акомпанементу до мелодій.
В кожному з розділів підручника зібрано вправи різного ступеня складності. Це дає можливість педагогові проявити індивідуальний підхід до учнів.
Link do dyskusji:




Inne partie sprzedawcy
Zobacz inne sekcje
Zgłoś naruszenie zasad moderatorowi
Wybierz typ naruszenia z listy:
Jak działa oferta automatyczna
Jest to funkcja, która pomaga automatycznie składać wyższą ofertę, jeżeli Twoja poprzednia oferta została przebita.
Załóżmy, że aktualna cena przedmiotu wynosi 120 UAH. Jesteś gotowy na licytacje do 5 000 UAH. Wskaż w polu "Oferta automatyczna" 5 000 UAH i kliknij "Złóż ofertę". W wynniku pojawi się Twoja nowa oferta, nie w wysokości 5 000 UAH, tylko 121 UAH. W takim przypadku system zapamięta, że jesteś gotowy do negocjacji do 5 000 UAH i złoży za Ciebie niezbędne oferty, jeśli cena będzie nadal rosła.
Powiedzmy, że inny uczestnik złoży ofertę 2 000 UAH. Wtedy system automatycznie złoży Twoją ofertę w wysokości 2 001 UAH. W przypadku, gdy ktoś złoży ofertę większą niż 5 000 UAH, otrzymasz powiadomienie, że Oferta Automatyczna przestała działać.
Załóżmy, że aktualna cena przedmiotu wynosi 120 UAH. Jesteś gotowy na licytacje do 5 000 UAH. Wskaż w polu "Oferta automatyczna" 5 000 UAH i kliknij "Złóż ofertę". W wynniku pojawi się Twoja nowa oferta, nie w wysokości 5 000 UAH, tylko 121 UAH. W takim przypadku system zapamięta, że jesteś gotowy do negocjacji do 5 000 UAH i złoży za Ciebie niezbędne oferty, jeśli cena będzie nadal rosła.
Powiedzmy, że inny uczestnik złoży ofertę 2 000 UAH. Wtedy system automatycznie złoży Twoją ofertę w wysokości 2 001 UAH. W przypadku, gdy ktoś złoży ofertę większą niż 5 000 UAH, otrzymasz powiadomienie, że Oferta Automatyczna przestała działać.
Komentarze 0