В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок.

Oferty:
0
Maksymalna oferta:
0 UAH
Dodane przez:
08.06.2025, 15:08
Ogląda: 2osób
Dodane przez:
08.06.2025, 15:08
Boroda912  (-4.34)
Koniec
14.06.2025, 15:08:00 +5m
Do końca
Aktualna cena (0 oferty)
300 UAH
Zlóż ofertę
UAH

Oferta automatyczna
doUAH

Krok ceny od 1 UAH
Ładowanie...
В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок., numer zdjęcia 2
В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок., numer zdjęcia 3
В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок., numer zdjęcia 4
В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок., numer zdjęcia 5
OpisWszystkie zdjęcia przedmiotu 4
Період:
Обкладинка:
Основний вид ілюстрацій:
Materiał:
Папір
Stan:
Стан по фото, зачитаний
Konserwacja:
Нема
Wady:
Нема
Lokalizacja:
Ukraina, Obwód chmielnicki, Chmielnicki
Płatność:
PrivatBank, Oschadbank
Wysłanie przedmiotu do
Ukraina
Dostawa:
Nowa poczta, Ukrpoczta (zgodnie z obowiązującymi przepisami kraju zamieszkania sprzedawcy).
Opis:
В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок. Київ: Музична Україна, 1982. — 196 с. палітурка тверда, Енциклопедичний формат
Язык: русский, украинский.
Учебник по сольфеджио для I—IV классов детских музыкальных школ-семилеток включает ритмические и интонационные упражнения, которые обеспечивают важные формы работы на уроках сольфеджио. В каждом из разделов учебника собраны упражнения разной степени сложности. Это дает возможность педагогу проявить индивидуальный подход к ученикам. Если пение двухголосных примеров — а работу над двухго-лосием рекомендуется начинать уже в I классе.
Підручник з сольфеджіо для І—IV класів дитячих музичних шкіл-семирічок включає ритмічні та інтонаційні вправи, що забезпечують важливі форми роботи на уроках сольфеджіо.
Інтонаційні вправи поділяються на конструктивні (технічні) та зразки з художньої творчості — народної та професіональної. Основою роботи на уроках сольфеджіо повинен бути конструктивний матеріал, художні ж зразки треба використовувати як підсумок. Виконання прикладів з художньої практики вимагає дотримання відповідного темпу та динаміки.
Елементарні технічні завдання — побудова інтервалів тризвуків тощо — в підручнику окремо не виділяються, бо вони входять у конструктивні вправи. їх можна вивчати так: відшукати у прикладі матеріал теми уроку (інтервал, акорд, ритмічну фігуру), виділити його з контексту у вигляді поспівки і вивчити, а потім проспівати весь приклад. Маючи на увазі саме таке трактування конструктивних вправ, автори не виставили в них позначень темпу та динаміки. Певна частина конструктивних вправ спрямована на пробудження та розвиток творчої ініціативи учнів. Це — завдання на завершення окремих, наведених лише частково, мелодичних побудов, створення акомпанементу до мелодій.
В кожному з розділів підручника зібрано вправи різного ступеня складності. Це дає можливість педагогові проявити індивідуальний підхід до учнів.
Link do dyskusji:
В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок., numer zdjęcia 2
В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок., numer zdjęcia 3
В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок., numer zdjęcia 4
В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок., numer zdjęcia 5

Inne partie sprzedawcy

Komentarze 0

Szukaj według partii
Książki edukacyjne i poradnicza literatura
Sekcja wyszukiwania
Szukaj:
Wyniki wyszukiwania w:
Cookies
Używamy plików cookie niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania witryny oraz dodatkowych, aby interakcja z witryną była maksymalnie wygodna. Pomaga nam to personalizować Twoje doświadczenia użytkownika oraz uzyskiwać informacje analityczne w celu poprawy usługi. Jeśli zgadzasz się na akceptację wszystkich plików cookie, kliknij "Akceptuj wszystkie"; jeśli nie, kliknij "Tylko niezbędne". Aby dowiedzieć się więcej, przejrzyj Politykę plików Cookie.