Opis: Три радості, особливості - немовля Ісуса не притуляється до Богородиці, голуб в руці з Голубицької, хрестик з Козельщанської, дуже цікава, не часта, очі великі не пов'язані з розмірами обличчя, Іван Предтеча в глибині та тіні, зміщення освітлення, в манері маньєризму
«Природнє» і «мистецтво» в маньєризмі представлені інакше, ніж у системі відродження, неврівноважено і негармонійно. Природнє розглядається як мистецький акт верховного Бога, а митець маньєризму рахується з цим, але воліє активно змінювати форми і змісти і переносить змінені драматизовані, огрублені, деформовані форми і змісти в твори релігійного мистецтва, заради збільшення їх виразності й більшого впливу на споглядаючого.
Акт творчості для митця-маньєриста є суперництво з природою, активна її деформація, звідки логічно виникає крайній індивідуалізм наново запропонованих форм і змістів.
Головними замовниками і споживачами релігійного мистецтва маньєризму була церковна і світська аристократія
штучність, примхливість художніх манер, відмова від класичних релігійних канонів, втрата гармонії заради дисонансів, тривожності, асиметрії, надзвичайного впливу на почуття і свідомість замовника і глядача.
Характерними особливостями художнього рішення робіт, що відносяться до стилю маньєризм, можна вважати підвищену духовність напруженість і навіть деформованість фігур, напруженість поз тіла, незвичайні або чудернацькі ефекти, пов'язані з розмірами, освітленням.
Фантазійність навіть ставала головною метою митця, поєднання, сімбіоз зображень з догматичних ікон '' Трьох Радостей '' ''Голубицької-Конівської " та "Козельщанської " спостерігається в даній іконі, іконопис професійний з маньєристичними смаками, для поціновувачів рідкісних ікон.
в цілому стан добрий, ставте запитання на сторінці лота, в чаті, після купівлі обговорення не проводжу, більше візуальної інформації в коментарях приймайте зважені рішення.
Komentarze 3