Mojo90
Mojo90
17 kwietnia 2024, 11:19

Прошу Адміністрацію сайту прояснити ситуацію з оплатою/відправкою лоту

Прошу Адміністрацію сайту прояснити ситуацію з оплатою/відправкою лоту

Доброго дня. Прошу Адміністрацію сайту прояснити поточну ситуацію з правилами оплати та відправки лотів. У покупців та продавців є рейтинг, і авторизований покупець з певним рейтингом міг до 2022 року просити повну передплату по проданому лоту. Але, на скільки я розумію, після повномасштабного, у всіх користавачів Віоліті авторизація анулювалась. І зараз поновити її неможливо. Вірно? Тобто, знову ж таки, на скільки я розумію, зараз жоден продавець незалежно від рейтингу не може вимагати з покупця повну попередню оплату за лот?
З повагою.

Wiadomości
96
17.04.2024Administrator
Добрий день.
Так, Ви праві, наразі у жодного Продавця немає верифікації, але згідно Правил модератор може узгодити суми часткової попередньої оплати.
Запросить модераторів до чату конфлікту,
Zmodyfikowane przez autora 18.04.2024
Odpowiedzi: 0
17.04.2024Autor
Дякую за відповідь.
Є лот:
Olympus Stylus Epic
Продавець у описі лоту ігноруючи правила Віоліті пише, що він не буде відправляти лот наложкою. Я у коментарях вказав на те, що він не має права не відправити лот наложкою, так як він не на базарі, а на інтернет ресурсі з певними правилами, з якими він, виставляючи лот погоджується.
Натомість продавець мене, можа сказати, культурно послав. І ще раз наголосив, що у нього є свої правила. А всі незгодні хай ідуть...
Я подав скаргу на лот, але Модератор по суті ніяк не відрегував -  просто прислав мені посилання на правила Віоліті, які я і так знаю.

Тепер питання: чому Адміністрація Віоліті не реагує на явні публічні порушення власних же правил? Навіщо доводити до конфліктної ситуації коли лот уже проданий? Чому заздалегіть, якщо є пряма скарга на лот від користувача, не можна попередити продавця і всіх потенційних покупців в коментарях до лоту, про те, що продавець не може вигадувати свої власні правила і що покупець може вимагати відправку лоту наложкою?
З повагою.
Zmodyfikowane przez autora 17.04.2024
18.04.2024AdministratorOdpowiadać Mojo90
Бо під час конфлікту Продавець може і передумати і відправити згідно Правил, з якими він погодився під час створення лоту.
18.04.2024AutorOdpowiadać Anna_Novak
Вибачте, але ж є також правила оформлення лоту? Як бути з ними? Продавець їх порушує уже тим фактом що надає у описі лоту  недостововірну інформацію про умови оплати/доставки.
18.04.2024AdministratorOdpowiadać Mojo90
При вирішенні конфлікту, пріоритет мають Правила, а не побажання Продавця, що йдуть всупереч Правил. Не бачу гострої необхідності закривати такі лоти... Ваше право зробити ставку і покликати модератора, якщо Продавець відмовиться, то Ви будете мати право залишити негативний відгук.
Простіше проходити повз таких Продавці, щоб вони зрозуміли, що втрачають покупців...
18.04.2024AutorOdpowiadać Anna_Novak
Дякую вам за відповідь та за діалог загалом. Я поточну позицію Адміністрації зрозумів. Купувати лот і далі уже викликати Модератора в чат. Тому наступне пишу вже на правах пропозиції до Адміністрації.

Я не кажу про необхідність блокувати лот чи якісь серйозні санкції.
Але невже не краще для усіх сторін було б якби по скарзі на лот за недостововірну інформацію про умови оплати/доставки в коментарі прийшов би Модератор і просто, одним шаблонним повідомленням, розставив би усе на свої місця? Плюси очевидні. Можливий конфлікт придушено в зародку. Потенційні покупці які не дуже обізнані в правилах, як ви кажете, можливо пройши б мимо - а тепер прочитавши розяснення модератора вони теж торгуються, відповідно Віоліті має комісію з продаж. Та і в кініці кінців для самого Модератора в рази менше роботи. Коли конфлікт уже в чаті, зазвичай він тягнеться днями із багаторазовим залученням Модератора і переписками на підвищених тонах. Знаю бо все це уже проходив.
Мінусів у моїй пропозиції я не бачу.
З повагою.
Zmodyfikowane przez autora 18.04.2024
19.04.2024Odpowiadać Mojo90
Повністю підтримую. Я виставляв лот на OLX, написав, що можу відправити через безпечну угоду OLX-доставка, або накладним платежем Новою Поштою, Укрпоштою, або передоплатою. Так модератори не прийняли його, вказавши, що за правилами товар, який відноситься до категорій колекції, антикваріат надсилається тільки через  безпечну угоду OLX-доставка. Хоча я вказував, що готовий на перераховані мною способи оплати й доставки ЗА ВИБОРОМ Покупця. І це на OLX, який завжди вважався на голову безтолковішим, ніж Віоліті. А тут ряд Продавців конкретно вже при виставленні лота порушують Правила Віоліті, показово нехтують ними та ще й цинічно вказують, що кому не подобаються їхні вимоги, той хай проходить мимо. І шановна Адміністратор також радить  "...простіше проходити повз таких Продавців, щоб вони зрозуміли, що втрачають покупців". Ну, це ж не серйозно. По-перше, як вони зрозуміють що втрачають Покупців, це що, десь відображається, що хтось би хотів, але "пішов мимо"? А по-друге - це розпис у своїй безсилості, або небажанні вимагати виконання своїх власних встановлених Правил. Тоді питання - а навіщо Правила? Чи Правила виконуються вибірково - тоді які критерії такої вибірковості, як потрапити до "списку обраних"?) Або вкажіть тоді, які з пунктів Правил є обов'язковими до виконання, а на які Адмінісмтрація закриває очі. Це ж не так важко, особливо при наявності скарги, стандартним повідомленням вказати Продавцю на його порушення та попередити про зняття лоту, якщо не буде виправлення порушення. З повагою до всіх учасників дискусії.
Zmodyfikowane przez autora 19.04.2024
Odpowiedzi: 2
Odpowiedzi: 1
Odpowiedzi: 1
19.04.2024Odpowiadać Mojo90
Мене теж не влаштовує робота адміністрації. Зовсім різні люди працювали раніше. Якщо хтось порушує правила, їм давали попередження і вимагали виконати їх, інакше далі іде скарга на продавця і фіналіті. Де проблема? Все по правилам. Де попередження? 
А скарга на лоти?
Де спеціалісти які за одну скаргу могли вирішити фуфло чи оригінал і одразу кинути скаргу і закрити лот?
Що за ідіотське " висиав на обговорення ", а потім закривання лоту до обговорення, який вже розігнався на торгах і за яким стежили 40+ людей? Ви що божевільні? А коли просиш поміняти назву лота, бо вона не відповідає дійсності, мене ще просять роз'яснити чому.... При тому що я пояснив причину коротко, а більш детально пояснив продавцю у КОМЕНТАРЯХ! Ваша робота це ганьбисько. У вас бракує спеціалістів? Всі найкращі пішли воювати? Чи у вас люди не затримуються, бо несприятливі умови і мало платять? Я не розумію. Чи ви боєтеся втратити паршивого продавця? Та це не серйозно вже, виходить вашими правилами можна підтертись і нічого за це не буде. Скинуть правила, мабуть що б підтерся ще раз
Odpowiedzi: 0
Odpowiedzi: 2
17.04.2024
Таких пришелепкуватих які ігнорують Правила не мало,я теж звертався до Модератора і мені так само безглуздо відповіли...По Правилам такому продавцю треба винести попередження і якщо не змінить умови продажу то забанить усі його лоти з такою вимогою,це я пишу як людина з юридичною освітою..
18.04.2024Odpowiadać shole
Добрый день.были похожие ситуации с посылками.Когда покупатель их не забирает вообще.и тогда вы теряете на пересылке в обе стороны.Итог какое бы образование  нибыло у покупателя деньги теряете вы.как то так.
20.04.2024Odpowiadać Vasilijkkkkk
Добрый день.были похожие ситуации с посылками.Когда покупатель их не забирает вообще.и тогда вы теряете на пересылке в обе стороны.Итог какое бы образование  нибыло у покупателя деньги теряете вы.как то так.
Обычно виолити возращает в таком случае деньги на счёт продавцу за доставку по чеку. Если у покупателя отказ не аргументирован и ни имеет под собой реальных оснований . У меня так было.
Zmodyfikowane przez autora 20.04.2024
Odpowiedzi: 0
Odpowiedzi: 1
Odpowiedzi: 1
18.04.2024
А якщо продавець вказує доставку тільки як "особиста зустрічь" - тут по правилах він буде завжди правий, та змусити його відправити накладним платежем ніяк?

Я вже за багато лотів не торгувався, тому що робити повну оплату продавцю з нульовим рейтингом чи їхати через всю країну щоб забрати лот немає сенсу
18.04.2024AutorOdpowiadać zel_25b
На скільки я розумію, то якщо продавець просить особисту зустріч - то тільки особиста зустіч.
18.04.2024Odpowiadać Mojo90
Usunięte przez autora
Odpowiedzi: 0
19.04.2024AdministratorOdpowiadać Mojo90
Так, це прописано в Правилах. Не маєте бажання зустрічатися, то тоді краще проходити повз такого лоту, чи питати в коментарях про особливі для вас умови.
Odpowiedzi: 0
Odpowiedzi: 2
Odpowiedzi: 1
18.04.2024
Доброго дня всім, я на віоліті півроку, придбав 179 лотів, платив всім продавцям наперед і все прийшло. Я перед тим як робити ставку, читав способи оплати та доставки, дивився на рейтинг. Якщо мене щось не влаштовувало, я проходив мимо, наприклад там, де тільки особиста зустріч. Часто нижче пишуть продавці, що можуть відправити поштою після повної оплати. Тому там, де є тільки особиста зустріч, можна запитати до ставки, чи відправляють поштою після предоплати. Звичайно, спочатку потрібно подивитись на рейтинг.                                                                Коли вже у мене був рейтинг покупця 1.2, я почав продавати монети і також написав, що наложенним не відправляю, так як це незручно для мене. Перші 4 монети мені оплатили наперед, так як бачили рейтинг покупця, найдорожча була 6500 грн, а на п'ятій покупець викликав модератора, хоча я пропонував особисту зустріч. Це була монета 5 рублів 1902, вона маленька за розмірами, тому я писав , що наложенним не відправляю. Модератор пояснив, що за правилами покупці мають право вимагати наложенний платіж у продавців з рейтингом менше 20. На щастя у покупця був рейтинг 5 і я відправив наложенним. А якби 0.5 чи мінусовий? Після того я вирішив обмежувати покупців за рейтингом, поки не наберу 20
18.04.2024AutorOdpowiadać Petro207
Доброго дня. Ну бачите, тут якраз вся справа в правилах. Писати "тільки особиста зустріч" продавці можуть. Тут ніяких питань немає. Може дійсно людина не хоче довіряти пошті цінний лот чи ще якась причина. Але писати "тільки повна оплата наперед" вони права не мають, але пишуть, через що я власне і підняв цю тему.
Ну а обмежувати по рейтингу це теж особиста справа кожного продавця - його повне право.
З повагою.
Zmodyfikowane przez autora 18.04.2024
Odpowiedzi: 0
Odpowiedzi: 1
18.04.2024
Доброго всім дня. Як на мою думку то з однієї сторони правий продавець, а з другої покупець. Поперше покупці ті що живуть в селах практично немають змоги поповнити швидко свою картку чи скинути в якомусь відділенні банку кошти, тому в такіх селах і просять відправити лот наложкою - це логічно. Бо в них є зазвичай пункт прийняття та видачі замовлень та й все. А термінал або відділення знаходиться далеко, що й незавжди можеш туди піти. По другє коли покупцю відправляють лот наложкою, він впевнений що йому лот точно прийде на пошту і він його отримає, тим паче саме той лот який був на фото, а не щось інше.
 Для продавця - Якщо наприклад сума мала лота то продавцеві немає чого опасатися, А якщо сума чимала, то звістно продавець опасається підміни, втрати речі, звідси і логічно що продавець не хоче відправляти цінну річ без передплати. Також якщо цінна річ і коштує вона великіх грошей особисто зустрічатися ніхто не стане (присутній страх - і це логічно). 


Тому я пропоную наступне. Якщо наприклад у продавця немає позитивних скажемо 30 відгуків і сума лота не більше скажемо хай 10000 тисяч та такій продавець зареєстрований на сайті менше одного року, права він немає відмовити покупцеві надіслати лот наложкою. Якщо рейтинг продавця в 30 та більше позитивних відгуків, та зареєстрований такий продавець на сайті більше року покупець повинен в такому разі запитати чи продавець в змозі надіслати лот наложкою, якщо в пункті виставленого лота продавцем це не зазначено. А продавець тоді має право відмовити надсилання лота наложкою, якщо він чогось опасається.


Якщо сума більше наприклад 10000 гривень, а рейтинг або покупця або продавця не внушає довіри, чи взагалі немає довіри один до одного , то тут без представника Віоліті ніяк не обійтись. Таким чином Лот відправляється той що був куплений в представництво Віоліті, чи приноситься особисто вам. Ви його оглядаєте підтверджуєте що він до вас надійшов. Покупець скидує вам кошти ви їх отримуєте та пересилаєте продавцю. А лот відповідно надсилаєте покупцю, чи він до вас приходить особисто та його отримує. Всі задоволені І ні у кого не повинно виникати запитань. Таким чином убиваються всі зайці. Єдине чи Адміністрація віоліті візьме на себе таку відповідальність, це вже питання інше.
20.04.2024Odpowiadać Kobra100
Я навіть не уявляю яку комісію за такі послуги встановить воліті...
Odpowiedzi: 0
Odpowiedzi: 1
18.04.2024
Рейтинг тоже понятие растяжимое. Некоторые продают два три лота в год стоимостью несколько сотен тысяч гривен. И рейтинг будет так себе. А есть продавцы продающие по десятку копеечных лотов ежедневно, а суммы до сотни гривен не дотягивают. Зато рейтинг о-го-го!
18.04.2024Odpowiadać ElenaVintaz1
Как раз таки нет. Рейтинг формируется относительно сумме проданных/купленных лотов
Odpowiedzi: 0
wadik1631
18.04.2024Odpowiadać ElenaVintaz1
Usunięte przez autora
Odpowiedzi: 0
Odpowiedzi: 2
18.04.2024
Если в описании лота продавец написал что полная предоплата, то зачем вы туда лезете? Не хотите давать предоплату? Так пройдите мимо!
Odpowiedzi: 4
19.04.2024
Если в описании лота продавец написал что полная предоплата, то зачем вы туда лезете? Не хотите давать предоплату? Так пройдите мимо!
wadik1631
19.04.2024Odpowiadać бакинец
Usunięte przez autora
19.04.2024
Согласен с Вами. Единственное, по упомянутому OLX. (я сегодня выше уже писал как комментарий к диалогу автора темы и Администратора - частично процитирую, чтобы не набирать текст повторно): Я виставляв лот на OLX, написав, що можу відправити через безпечну угоду OLX-доставка, або накладним платежем Новою Поштою, Укрпоштою, або передоплатою. Так модератори не прийняли його, вказавши, що за правилами товар, який відноситься до категорій колекції, антикваріат надсилається тільки через безпечну угоду OLX-доставка. Хоча я вказував, що готовий на перераховані мною способи оплати й доставки ЗА ВИБОРОМ ПОКУПЦЯ. І це на OLX, який завжди вважався на голову безтолковішим, ніж Віоліті. А тут ряд Продавців конкретно при виставленні лота порушують Правила Віоліті, показово нехтують ними та ще й цинічно вказують, що кому не подобаються їхні вимоги, той хай проходить мимо. 
Это было на OLXкакое-то время назад - не знаю, может что-то изменилось, я хотел позавчера для себя уточнить по Правилам OLX, но не нашёл их на сайте - то ли плохо искал, то ли их убрали. 
Лично я, в случаях, когда выступаю на Виолити в роли Продавца, всегда следую установленным на момент выставления лота Правилам и считаю это единственно правильным.
wadik1631
19.04.2024Odpowiadać LOGOTYPE18
Usunięte przez autora
19.04.2024
Да, я такое сейчас тоже вижу. Может тоже планка опустилась. Но этот случай был со мной реально. Я привёл его, как иллюстрацию того, что потребовали чёткого выполнения Правил - написано так, значит так, даже если ты(я) чего-то там хочешь предоставить на выбор.
wadik1631
19.04.2024Odpowiadać LOGOTYPE18
Usunięte przez autora
Odpowiedzi: 2
19.04.2024Odpowiadać LOGOTYPE18
Правила все на месте, нажимайте "Помощь и обратная связь" и читайте. И в чат можно писать, отвечают. Нажимаете на любой вопрос и открывается чат. На ОЛХ классные модераторы, правила строго так соблюдают и по сделкам одно удовольствие там работать.
Odpowiedzi: 0
Odpowiedzi: 2
19.04.2024Autor
По правилам Віоліті ні один продавець не має зараз права на повну передплату. Незалежно від рейтингу, і тим паче незалежно від того що він там написав при виставленні лоту. Модератор про це вище написав. Тут навіть немає більше про що сперечатися. Когось ці правила можуть не влаштовувавти, це уже інша справа - хай тоді ідуть на інші тогрівельні платформи.
wadik1631
19.04.2024Odpowiadać Mojo90
Usunięte przez autora
19.04.2024
Тоже полностью согласен. Неадекваты есть , но их намного меньше нормальных и ВСЕГДА с человеком можно договорится.
19.04.2024Autor
Так і я часто роблю повну передплату залежно від відгуків і рейтингу. Я не маю нічого проти передплати як способу проведення угоди вцілому. Вся тема почалася з того, що я вважаю некоректним, протиправним і навіть грубим оформлення лоту типу «відправляю тільки по повній передплаті. Кого щось не влаштовує, проходьте мимо». Ось і все.
wadik1631
19.04.2024Odpowiadać Mojo90
Usunięte przez autora
Odpowiedzi: 3
20.04.2024Odpowiadać Mojo90
По правилам Віоліті ні один продавець не має зараз права на повну передплату. Незалежно від рейтингу, і тим паче незалежно від того що він там написав при виставленні лоту. Модератор про це вище написав. Тут навіть немає більше про що сперечатися. Когось ці правила можуть не влаштовувавти, це уже інша справа - хай тоді ідуть на інші тогрівельні платформи.
Ідеальна відповідь.
Odpowiedzi: 0
Odpowiedzi: 2
Odpowiedzi: 2
19.04.2024Odpowiadać бакинец
Если в описании лота продавец написал что полная предоплата, то зачем вы туда лезете? Не хотите давать предоплату? Так пройдите мимо!
То есть - если Покупатель хочет по Правилам Виолити, а Продавец хочет по своим собственнім правилам, то Вы говорите Покупателям "зачем вы туда лезете? Не хотите давать предоплату? Так пройдите мимо!"  Так может это таким Продавцам нужно сказать - "Не хотите по Правилам Виолити, так зачем сюда лезете? Проходите мимо на другие площадки Правила которых вас устраивают?"
Odpowiedzi: 0
19.04.2024AutorOdpowiadać бакинец
Все дуже просто. Пояснюю. Продавець може вийти на базар, і там диктувати свої правила. Повна передплата, бартер, в кредит і все що він собі забажає. Коли продавець виставляє лот на Віоліті, то він погоджується що угода буде проходити по правилам Віоліті. Якщо продавця правила Віоліті не влаштовують, то за вошою ж таки логікою "Чого він сюди лізе? Хай проходить мимо!".
19.04.2024Odpowiadać Mojo90
Вы рассуждаете с точки зрения покупателя и руководствуясь правилами требуете с продавца вполне все законно - отправить наложным платежем , НО было наверно 1000 случаев а то и больше когда покупатель оказывался ...........и как быть продавцу ? Продавец тоже не хочет терять то что он продает ,тем более если лот стоит ТЫСЯЧИ. Конце концов правила есть правила , но деньги и приобретенные вещи они ВАШИ ( продавца и покупателя) и никто не захочет их терять. В правилах надо делать изменения , "чтоб  и волки были сыты и овцы целы".
Odpowiedzi: 0
Odpowiedzi: 1
Odpowiedzi: 3
19.04.2024
Кто будет обязан нести дополнительные расходы по наложке ?  Опять посоветуют договариваться между собой в чате? Так  модераторы заморятся разбирать эти заломы. ИМХО,  наложка нужна на лоты свыше 10 000 гр. Это должно быть прописано в правилах с четким обозначением распределения % по наложке между участниками торгов .  И как быть с многими лотам, и где продавец вообще  не указывает форму оплату.?  Кто за этим следит?   Никто.
19.04.2024AutorOdpowiadać Sergo_ua
Правила не досконалі, питань не має. Як би було щось типу ОЛХ доставки, було б ідеально. Але маємо що маємо.
wadik1631
19.04.2024Odpowiadać Mojo90
Usunięte przez autora
19.04.2024
Возможно. Лично не сталкивался с негативными последствиями использования ОЛХ-доставки.
Odpowiedzi: 0
19.04.2024Autor
Я мав на увазі як ще один варіант для способу оплати/доставки.
wadik1631
19.04.2024Odpowiadać Mojo90
Usunięte przez autora
Odpowiedzi: 1
Odpowiedzi: 2
wadik1631
19.04.2024
Usunięte przez autora
Odpowiedzi: 0
wadik1631
19.04.2024
Usunięte przez autora
19.04.2024
Ну, Вы же сам правильно сказал - интерес по цене несведущего Продавца  должны оплачивать своим временем и копейками, например, десять или двадцать Покупателей, которые приняли участие в торге? А может самому этому Продавцу чуток времени потратить и постараться узнать? К тому же не понимаю - а что мешает этому Продавцу сделать не скрытый резерв, а такой же резерв, наличие которого всем видно после первой ставки, как участие в торгах Robot? И в первом и во втором случае резервную цену не видно, он может в этого Робота заложить такую же цену, как и в скрытый резерв. Так здесь хоть честнее будет - сразу видно, что резерв есть.
Zmodyfikowane przez autora 19.04.2024
Odpowiedzi: 1
Odpowiedzi: 2
Odpowiedzi: 2
Odpowiedzi: 1
an343
19.04.2024
Досить часто тут продавець і покупець знайомі і вони самі можуть визначити умови доставки, тож опис в таких випадках носить декларативний характер. В інших згідно правил. В кого кращий рейтинг,той диктує умови. До речі в коментарях ви можете завжди уточнити наскільки радикально налаштований продавець.
Odpowiedzi: 0
19.04.2024
Не пишіть за цю доставку ОЛХ
ОЛХ доставку і придумали в першу чергу для того щоб отримувати додаткові кошти з продажу (ОЛХ за це має кошти). Це було зразу зрозуміло як тільки її ввели. Спочатку її почали нав'язувати людям, а потім зробили обов'зковою. Тільки наші люди чомусь не розуміють для чого в першу чергу вона. Розумна людина яка купувала наложкою то і далі купує, бо при замовленні наложкою надається мінімум данних для відпралення, менше ніж при замовленні ОЛХ доставкою. 
 Причому ОЛХ доставка з оплатою у відділенні таж сама наложка. При ОЛХ доставці з оплатою у відділенні також враховані всі коміссії пошти і все інше, плюс додатково снімається комісійна плата у продавця за продаж. Якщо порахувати то ще виходить загальна сума більша ніж та, якщо купувати наложкою. Умна людина зрозуміє, а той хто не розуміє то вже й наложкою не купує а тіьки доставкою. Бо це як йому сказали безпечно. 


Той хто купував ОЛХ доставкою хай погляне в квітанцію що дає нова пошта, коли він забирає посилку. Там є всі данні продавця в плоть до номера картки Призвище Ім'я Побатькові картковий номер мобільний телефон все що необхідно злочинцю тому самому шахраю. В чому полягає безпечність?  Остається тільки зателефонувати по квітанції жертві взнати або паролї або вгадати їх. бо всі інші данні вже є. Коли ви купуєте наложкою то ви практично ніяких даних не даєте тих, які даєте купуючи ОЛХ доставкою. Ніякої безпечності в ОЛХ доставці немає. 


 Сама безпечна угода це є була і буде наложка причому з відправкою новою поштою. Якщо буде підміна товара, то це все фіксується на відео  Пишите заяву в поліцію та і все. Єдине щоб ще люди були чемні та приходили за речами на пошту та не  ігнорували свої замовлення. А якщо зомовив товар, та незабирає чи не підходить оплачує доставку та повернення. Бо з ініціативи покупця була здійснена відправка. А якщо прислали щось інше ніж те, що замовляли. Тут річ інша тут винен сам продавець чи прислав щось зламане, тоді оплачує пересил продавець сам.
19.04.2024AutorOdpowiadać Kobra100
Та чого ви так) 
Всі розуміють що олх доставка не безкоштовна і коштує як наложка. Але я готовий за це платити у випадку успішної угоди. І продавець убезпечений, так як якщо я відмовлюся від посилки, вона повернеться до продавця безкоштовно. В цьому і є ключова відмінність від наложки - якщо угода не відбулася, ніхто нічого не втрачає.
А про те що ОЛХ заробляє на цьому гроші, то звісно що заробляє. Що ж їм безкоштовно працювати?) Віоліті так само заробляє на угодах, але подібного функціоналу немає. А шкода. Дуже хотілося б щоб був, як ще один варіант проведення угоди.
Zmodyfikowane przez autora 19.04.2024
Odpowiedzi: 4
19.04.2024Odpowiadać Kobra100
Открою секрет- при отправке наложкой тоже видно телефон! А номер карты не видно, не надо выдумывать
Odpowiedzi: 0
wadik1631
19.04.2024Odpowiadać Kobra100
Usunięte przez autora
19.04.2024
И какую  наложка даёт минимальную безопасность? В чем? А терять 200 грн на доставках мне не хочется. А ОЛХ-доставка еще ни разу не подводила. Все неполученные клиентами посылки мне возвращались БЕСПЛАТНО. За их порчу мне возмещали 125% от страховой суммы. В чем опасность для меня?
wadik1631
20.04.2024Odpowiadać OLiri
Usunięte przez autora
Odpowiedzi: 0
Odpowiedzi: 1
Odpowiedzi: 1
Odpowiedzi: 3
19.04.2024Odpowiadać Kobra100
Ну, якраз якщо "річ коштує невелику суму" то спокійно можна нормальному Продавцю, навіть з недостатньо великим рейтингом зробити передплату, а не наложку, за яку додатково треба платити.
Odpowiedzi: 0
Odpowiedzi: 1
19.04.2024
Для речей які коштуєть велику суму без 3 сторони не обійтися. Які будуть це контролювати. Якщо цього не буде, то завжди будуть спори та сварки з приводу продажу та купівлі.
Odpowiedzi: 0
19.04.2024
Коллеги.В этом вопросе я поддерживаю администрацию.Ведь Вы все прекрасно читали объявление,которое при покупке или продаже появляется в чатах- В связи с ведением военных действий и тд.и т п.все продавцы /покупатели/НЕ ВАРИФИЦИРОВАННЫ,и заканчивая сделку по послеоплате Вы совершаете ее на свой страх и риск.Кажется так,может иначе,но суть не меняется.Так что жаловаться админу,что мол у меня рейтинг огого,а продавец не хочет,что бы я сначала пощупал,посмотрел,понюхал а потом выслал денежку не работает.Рейтинг в данное время не срабатывает, по колличеству зеленых цифр можно только судить,стоит с этим чел.вести игру или,как пишут-пройти мимо.И я заметил,что многие ,когда в описании пишут -полная предоплата,когда в коментах задаешь вопрос о наложке-отвечают-с удовольствием.Ну и на счет самого налож.платежа-почему только небольшие суммы?Или 2000 на дороге валяются? к примеру.Лично мое мнение-наложенный платежь-самая  безопасная часть сделки,Ведь можно лот застаховать на полную стоимость,это оговаривается с покупателем.Ну есть вероятность ,когда посылку не забирают.Если чел.просто не пришел за посылкой-это одно,в других случаях посылка для послед.оплаты вскрывается и при сотруднике почты осматривается. ну дальше Вы знаете.И последнее-о Личной встрече- я бы посмотрел на /ФЕДОРОВНУ/ с ее/его лотами в 80-120 тыс гр.,отправленными новой почтой с послеоплатой.Всего хорошего и всех благ.УКРАIНА ПЕРЕМОЖЕ.
Odpowiedzi: 0
19.04.2024
Меня удивляет автор темы, которого, похоже, зависть гложет. Кто то продает фотоаппарат, хочет за него предоплату, кто-то согласен с этими условиями и поставил ставку. Какое вам Mojo90 есть дело до сделки , которая вас не касается? Бежите жалуетесь администрации, тему создаете. Сколько я здесь на Виолити лотов покупала, ни ОДИН продавец не соглашался на наложенный платеж, абсолютно все продавцы требовали предоплату, независимо от рейтинга, даже продавец Lavr с рейтингом минус двадцать пять.
20.04.2024Odpowiadać OLiri
Меня удивляет автор темы, которого, похоже, зависть гложет. Кто то продает фотоаппарат, хочет за него предоплату, кто-то согласен с этими условиями и поставил ставку. Какое вам Mojo90 есть дело до сделки , которая вас не касается? Бежите жалуетесь администрации, тему создаете. Сколько я здесь на Виолити лотов покупала, ни ОДИН продавец не соглашался на наложенный платеж, абсолютно все продавцы требовали предоплату, независимо от рейтинга, даже продавец Lavr с рейтингом минус двадцать пять.
Что я это прочитал? Не нравятся условия что нужно отправить наложным , не пользуйтесь услугами площадки. Всего то делов. Банить нужно тех кто отказывает в наложном. Желательно сразу и навсегда .
Odpowiedzi: 0
Odpowiedzi: 1
19.04.2024
Виставлено безліч лотів, де продавці поставили галочку згоди на наложенний платіж, але ж автору потрібно найти ту людину, яка не хоче відправляти наложкою і саме в неї вимагати наложку(звичайно згідно правил). Це нагадує стару українську приказку - "Пес коли немає що робити то я...ця лиже"...  З повагою)
Odpowiedzi: 0
19.04.2024
Чому покупці щось вимагають від продавців? Я думаю що пункт правил, який зобов'язує продавця надсилати наложкою, хоча він цього не хоче, це не правильно. Пояснюю. Хоч адміністрація віоліті і має правила вона не відшкодовує ніяких збитків у разі втрат, також віоліті не є учасником угоди, а лише надає інформаційні послуги учасникам угоди. В правилах прописано також що продавець сам прописує умови оплати і доставки, і покупець коли робить ставку погоджується з цими умовами. Також в правилах прописано що заборонено навязування своїх умов продавцю. І чому покупці ниють я не розумію? Якщо ти не довіряєш продавцю не вступай з ним в угоду. А незадоволені покупці просто самі нічого не продавали і не знають всіх нюансів.
Odpowiedzi: 0
Odpowiedzi: 0
19.04.2024
Я пишу в поясненні до лотів що наложкою не відправляю, хто не згоден хай не робить ставок. За років 10 на Віоліті мене 4 рази підбивали відправляти лоти наложкою. Всі чотири рази лоти не були забрані, була довга і мутна переписка з покупцями і модераторами. В результаті я втрачав на пересилі в обидва кінці а також частково на комісії аукціону, лотів було багато а комісія поверталась тількі в лоті в якому велась переписка. Тепер я знаю, якщо покупець вимагає відправку наложкою то задумує якусь пакость.
20.04.2024Odpowiadać OLEG_SP
Я пишу в поясненні до лотів що наложкою не відправляю, хто не згоден хай не робить ставок. За років 10 на Віоліті мене 4 рази підбивали відправляти лоти наложкою. Всі чотири рази лоти не були забрані, була довга і мутна переписка з покупцями і модераторами. В результаті я втрачав на пересилі в обидва кінці а також частково на комісії аукціону, лотів було багато а комісія поверталась тількі в лоті в якому велась переписка. Тепер я знаю, якщо покупець вимагає відправку наложкою то задумує якусь пакость.
Хотите сказать Виолити за потери на пересылке не вернуло на счёт деньги?
Odpowiedzi: 0
Odpowiedzi: 1
20.04.2024
Всем Доброе утро. Только что перечитал правила , извиняюсь заранее может невнимательно читал - поправте меня пожалуйста. Где в правилах написано что продавец ОБЯЗАН отправлять лот наложным платежем ? ДА , администрация РЕКОМЕНДУЕТ заканчивать сделки наложным платежем ,где написано,что отказ продавца отправлять наложкой - это Нарушение правил виолити ?  РЕКОМЕНДОВАТЬ можно ,что угодно.Где в правилах(не в чате при спорных вопросах ответ модератора) написано ДОЛЖЕН,ОБЯЗАН отправить наложкой. С УВ.
Odpowiedzi: 0
Odpowiedzi: 0
20.04.2024
С Высокорейтинговыми вопрос про наложку отпадает, а с низкорейтинговыми ?
wadik1631
20.04.2024Odpowiadać olegmylavko777
Usunięte przez autora
20.04.2024
И опять же где - ОБЯЗАН с низкорейтинговыми и минусовиками ? Они тоже требуют отправить наложкой.
wadik1631
20.04.2024Odpowiadać olegmylavko777
Usunięte przez autora
Odpowiedzi: 0
Odpowiedzi: 1
Odpowiedzi: 1
20.04.2024Odpowiadać olegmylavko777
А що не так з "низкорейтинговими"? Вони не люди, чи що?)) Все в правилах написано:

"7.4. Продавець, який має діловий рейтинг продавця нижче 20 – зобов'язаний відправити лот покупцеві з діловим рейтингом покупця нижче 50 і покупцеві, у якого немає права на оплату з відстроченням платежу – накладеним платежем (післяплатою) в розмірі 100% вартості лота.

Неверифікований продавець, який має діловий рейтинг продавця вище 20 – зобов'язаний відправити лот покупцеві з діловим рейтингом покупця нижче 50 і покупцеві, у якого немає права на оплату з відстроченням платежу – накладеним платежем (післяплатою) в розмірі 100% вартості лота."

"7.6. Сайт Віоліті і Адміністрація сайту Віоліті не надають жодних гарантій і запевнень стосовно Покупців і Продавців. Сайт Віоліті і Адміністрація сайту Віоліті не несуть відповідальності за будь-які можливі збитки (майнові або репутаційні), що виникли в результаті угоди з урахуванням ділових рейтингів Продавця і Покупця, навіть якщо Користувач повідомить про них Адміністрації, або навіть якщо Адміністрація могла б передбачити потенційну можливість нанесення збитку, про який йдеться."
Odpowiedzi: 0
Odpowiedzi: 2
20.04.2024
А я завжди прошу передплату на картку. Якщо просять наложкою, відправляю наложкою взагалі без питань, на пошті картка прив'язана, за грошима туди йти не треба, тобто що так, що так просто піти і відправити.
Odpowiedzi: 0
28.12.2024
Народ, а як ви наложкою взагалі відправляєте з новими лімітами? Чи вам 25тис в міс вистачає. щоб продавати?
Odpowiedzi: 0
Chcesz dodać wiadomość?
Aby wziąć udział w dyskusji, zaloguj się.
SzukajZamknąć
Cookies
Używamy plików cookie niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania witryny oraz dodatkowych, aby interakcja z witryną była maksymalnie wygodna. Pomaga nam to personalizować Twoje doświadczenia użytkownika oraz uzyskiwać informacje analityczne w celu poprawy usługi. Jeśli zgadzasz się na akceptację wszystkich plików cookie, kliknij "Akceptuj wszystkie"; jeśli nie, kliknij "Tylko niezbędne". Aby dowiedzieć się więcej, przejrzyj Politykę plików Cookie.