Krait_UA
Krait_UA
22 kwietnia 2024, 18:46

Перевів кошти, а продавець перестав виходити на зв'язок.

Перевів кошти, а продавець перестав виходити на зв'язок.

Вітаю. Я Новий користувач Віоліті, тому хотів запитати у досвідчених, який порядок дій, якщо я купив лот, продавець скинув реквізити, я кошти перевів, а він перестав навіть читати повідомлення, вже як 2 суток. Добре що це була не така велика сума 260грн. Як діяти в такій ситуації? Скільки ще почекати до виклику адміністратора? Тому, що це якось негарно, ніби в нього і рейтинг є , ніби купа товарів продається, невже це звичайний шахрай?

Wiadomości
10
22.04.2024AutorOdpowiadać Anna_Novak
Ще не запрошував, вирішив тут запитати спочатку, щоб ненаводити паніку.
Odpowiedzi: 0
Odpowiedzi: 1
22.04.2024
Вітаю.
В першу чергу прочитайте Правила.
На відправлення 3 робочих дні, які йдуть за днем проплати.
Якщо Ви сплатили в п'ятницю, то у Продавця термін до середи наступного тижня.
Також в Правилах немає забов'язання відповідати на повідомлення.
22.04.2024AutorOdpowiadać Balkon_S
Правила прочитав, але певно не  запам'ятав саме про робочі дні. Сплатив вчора, отже є час ще до середи, буду чекати. На контрасті у попереднього продавця все було досить швидко, чемно, так само 2 дні назад замовив і вже отримав посилку. А тут збентежило, що продавець навіть не читає вже четверте повідомлення поспіль. Дякую.
wadik1631
23.04.2024Odpowiadać Krait_UA
Usunięte przez autora
23.04.2024Autor
Дякую. В очікуванні. Але цікаво як продавець відправить, якщо він навіть не прочитав куди потрібно відправити. Менше з тим ще півтори доби у нього є.
wadik1631
23.04.2024Odpowiadać Krait_UA
Usunięte przez autora
24.04.2024Autor
Так і сталось. Вчора ввечері продавець таки вийшов на зв'язок. Я вам ДУЖЕ вдячний за ваші поради. Для мене як для нового користувача Віоліті - було дуже важливо почути ще чийсь досвід і не робити зайвих рухів. Добре що тут є спільнота, яка не байдужа до питань нових користувачів.
wadik1631
24.04.2024Odpowiadać Krait_UA
Usunięte przez autora
Odpowiedzi: 3
Odpowiedzi: 1
Odpowiedzi: 1
22.04.2024AdministratorOdpowiadać Balkon_S
Тоді вже вчить вірно, що зараз продавці не мають права на попередню оплату, а угоди потрібно завершати накладеним платежем)
Odpowiedzi: 0
Odpowiedzi: 2
Chcesz dodać wiadomość?
Aby wziąć udział w dyskusji, zaloguj się.
SzukajZamknąć
Cookies
Używamy plików cookie niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania witryny oraz dodatkowych, aby interakcja z witryną była maksymalnie wygodna. Pomaga nam to personalizować Twoje doświadczenia użytkownika oraz uzyskiwać informacje analityczne w celu poprawy usługi. Jeśli zgadzasz się na akceptację wszystkich plików cookie, kliknij "Akceptuj wszystkie"; jeśli nie, kliknij "Tylko niezbędne". Aby dowiedzieć się więcej, przejrzyj Politykę plików Cookie.