ohotnic1985
ohotnic1985
25 czerwca, 20:02

Нав'язування Віоліті відправки післяплатою!?

Нав'язування Віоліті відправки післяплатою!?
Temat zamknięty

Всім доброго часу доби! 
 Хочу підняти важливу тему відправки ПІСЛЯПЛАТОЮ, думаю багато хто стикався в роботі з даною проблемою, а саме нав'язуванням модераторами відправки післяплатою на прохання покупця. Описуючи ситуацію якнайкоротше підсумую сказане модератором (який на прохання так і не представився, але це поки що).
Пункт 6
7.4 Неверифікований Продавець з будь-яким рейтингом, а також верифікований Продавець, що має діловий рейтинг продавця нижче 20, – не має права на попередню оплату за угодою і зобов'язаний відправити лот покупцеві накладеним платежем (післяплатою) в розмірі 100% вартості лота (виключення – зазначення в графі "Доставка" лише особистої зустрічі).

З цього випливає логічне питання, чому не прибрані пункти правил, які зараз не працюють? 

Друге , в повідомленнях у чаті проданих лотів зазначено що Віоліті РЕКОМЕНДУЄ а не ЗОБОВ'ЯЗУЄ продавців працювати післяплатою це також важливо . 

Третє , відповідальності за втрату псування посилки Віоліті не несе ,тож чому ви вказуєте як відправляти продавцю? 

Четверте, це те, що різні модератори правила крутять по-різному, у мене були питання щодо накладеного платежу не один раз і вирішувалися вони на мою користь згідно правил:

Покупець, незалежно від рейтингу покупця – зобов'язаний оплатити лот по верифікованим реквізитам верифікованому продавцеві, що має діловий рейтинг продавця вище 20 і не має трьох негативних відгуків в профілі Користувача – згідно з умовами, зазначеними Продавцем в графі "Оплата". Верифікований Продавець, що має три й більше негативних відгуки по угодах – не має права на попередню оплату за угодою.

Забудьте про рейтинги покупця та продавця, а також про вартість лотів та інше, просто верифікації немає ні в кого. В описі лота також можна не писати про відсутність післяплати тому що модератор їх не бере до уваги хоча в правилах все розписано.

 За даними питанням буде відправлено офіційного листа адміністрації Віоліті і якщо вже ми не зрозуміємо що потрібно щось міняти в правилах то доведеться йти далі. 

Прошу поділитися своїм досвідом у подібних ситуаціях, щоб промалювалася загальна картина. 
Дякую всім!

Wiadomości
6
Odpowiedzi: 0
25.06, 20:11Autor
прошу повернути верифікацію і ті правила які працювали до цього
Odpowiedzi: 0
Odpowiedzi: 0
Odpowiedzi: 2
25.06, 20:32Autor
а ось для чого покупець так вперто просив наложку бо лот йому не потрібен . Тож що ми отримуємо? Відповім:  просто бардак на Віоліті ( тільки вдумайтесь що нові покупці з нульовим рейтингом якщо ви не поставите заборону на ставку) також мають право на наложку. А хто поверне кошти якщо товар при огляді пошкодиться а це дуже елементарно з банкнотами може трапитись. Або якщо покупець просто скаже що товар не підійшов? Тож питання до ставок і в коментарях ми також з правил викреслемо?)))))
Odpowiedzi: 0
25.06, 22:27Administrator
Добрий вечір.
Відповідь одна - відправка післяплатою (виключення – зазначення в графі "Доставка" лише особистої зустрічі)

Вдалої угоди
Odpowiedzi: 0
Temat zamknięty
SzukajZamknąć
Cookies
Używamy plików cookie niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania witryny oraz dodatkowych, aby interakcja z witryną była maksymalnie wygodna. Pomaga nam to personalizować Twoje doświadczenia użytkownika oraz uzyskiwać informacje analityczne w celu poprawy usługi. Jeśli zgadzasz się na akceptację wszystkich plików cookie, kliknij "Akceptuj wszystkie"; jeśli nie, kliknij "Tylko niezbędne". Aby dowiedzieć się więcej, przejrzyj Politykę plików Cookie.