Stone Island - брендова нашивка, оригінал

Цена:
50 грн
Добавлено:
19.08.2024, 23:03
Следит за лотом: 0Никто не следит
Добавлено:
19.08.2024, 23:03
Andrei_Odessa  (0.04)
Товар продаётся по фиксированной цене. После нажатия кнопки "Купить" с Вами свяжется продавец для завершения покупки. Авторизация не обязательна.
Местонахождение
Украина, Одесская область, Одесса
Оплата
Оплата наличными, Приватбанк, ПУМБ, Western Union
Отправка лота
Украина, Весь мир
Доставка
Нова пошта, Укрпочта, Justin, Личная встреча Одесса (согласно действующего законодательства страны проживания продавца).
50 грн
Загрузка...
Stone Island - брендова нашивка, оригінал, фото №2
Stone Island - брендова нашивка, оригінал, фото №3
ОписаниеВсе фотографии лота 2
Материал:
Тканина, вишивка
Состояние:
Дуже добрий, без втрат, дефектів та нюансів
Реставрация:
Реставрація чи якісь маніпуляції - не проводились
Дефекты:
Немає
Местонахождение:
Украина, Одесская область, Одесса
Оплата:
Оплата наличными, Приватбанк, ПУМБ, Western Union
Отправка лота:
Украина,Весь мир
Доставка:
Нова пошта, Укрпочта, Justin, Личная встреча Одесса (согласно действующего законодательства страны проживания продавца).
Описание:
Stone Island - італійський будинок моди класу люкс, що спеціалізується на чоловічому одязі, верхньому одязі та аксесуарах зі штаб-квартирою в Раваріно, Емілія-Романья, Італія. Основний логотип бренду - морська зірка та компас, надруковані або накладені на тканинний значок на ґудзиках із зеленими, жовтими та чорними деталями.
Заснований 1982 року Массімо Ості, бренд став популярним у 1980-х і 1990-х роках у Європі та Японії, а в 2010-х - у США та Канаді. У 2020 році її придбав італійський будинок моди Moncler за 1,15 мільярда євро.
Це світовий лідер молодіжної субкультури, що характеризується італійським панінаро, англійським футбольним повсякденним одягом, британською, американською та канадською культурою хіп-хопу, а також світовим вуличним одягом.
Назва Stone Island походить від романів польсько-британського премодерністського письменника Джозефа Конрада, в яких слова "камінь" та "острів" з'являються найчастіше. За словами засновника Массімо Ості, дослідження "човнів і моря" в його романах наштовхнуло його на створення бренду з "новим відчуттям, орієнтованим на науку, а не на моду". Бренд підкреслює антимодність, віддаючи перевагу функції перед формою. Логотип бренду - це циркуль, прикріплений до морської зірки. Його можна впізнати за допомогою тканинного значка з компасом на лівій стороні одягу.
Stone Island зосереджується на дослідженнях, розробці та виробництві технічного одягу.
Stone Island спочатку був популярний серед "заможних підлітків середнього класу" в Італії, але до середини 1980-х років бренд набув популярності серед субкультури футбольного кежуал у Великій Британії. В результаті бренд став асоціюватися з футбольним хуліганством, а деякі заклади та паби забороняли відвідувачам носити бренд. Зв'язок бренду з футбольним хуліганством посилили кілька фільмів, випущених на початку 2000-х років, включаючи "Футбольну фабрику" та "Зелену вулицю", в яких з'явилися відомі персонажі, що носили бренд.
Присутність бренду в США та Канаді на початку 2000-х років була посилена вуличним одягом та культурою хіп-хопу. Найбільшою споживчою базою бренду Esquire назвав "міланську молодь, англійських футбольних фанатів, спортсменів та знаменитостей". Британський журнал i-D описав Stone Island як символ статусу високого класу серед молоді, яка демонструє логотип компасу в практиці, відомій як "вдягання значка".
Ссылка на обсуждение:
Stone Island - брендова нашивка, оригінал, фото №2
Stone Island - брендова нашивка, оригінал, фото №3

Комментарии 0

Поиск по лотам
Сигнуманистика — коллекционные нашивки и шевроны
Искать в разделе
Поиск:
Искать результаты в:
Cookies
Мы используем обязательные файлы cookie для корректной работы сайта и дополнительные, чтобы сделать взаимодействие с сайтом максимально удобным. Это помогает нам персонализировать ваш пользовательский опыт и получить аналитическую информацию для улучшения сервиса. Если вы согласны принять все файлы cookie, нажмите «Принять все», если нет – «Только необходимые». Дополнительные сведения см. в Политике использования cookie.