Чтобы участвовать в обсуждениях нужно авторизоваться.
Войти
Stone Island - брендова нашивка, оригінал
Цена:
50 грн
50 грн
Добавлено:
19.08.2024, 23:03
19.08.2024, 23:03
Следит за лотом: 0Никто не следит
Добавлено:
19.08.2024, 23:03
19.08.2024, 23:03
Товар продаётся по фиксированной цене. После нажатия кнопки "Купить" с Вами свяжется продавец для завершения покупки. Авторизация не обязательна.
Местонахождение
Украина, Одесская область, Одесса
Оплата
Оплата наличными, Приватбанк, ПУМБ, Western Union
Отправка лота
Украина, Весь мир
Доставка
Нова пошта, Укрпочта, Justin, Личная встреча Одесса (согласно действующего законодательства страны проживания продавца).
50 грн
Період:
Країни:
Материал:
Тканина, вишивка
Состояние:
Дуже добрий, без втрат, дефектів та нюансів
Реставрация:
Реставрація чи якісь маніпуляції - не проводились
Дефекты:
Немає
Местонахождение:
Украина, Одесская область, Одесса
Оплата:
Оплата наличными, Приватбанк, ПУМБ, Western Union
Отправка лота:
Украина,
Весь мир


Доставка:
Нова пошта, Укрпочта, Justin, Личная встреча Одесса (согласно действующего законодательства страны проживания продавца).
Описание:
Stone Island - італійський будинок моди класу люкс, що спеціалізується на чоловічому одязі, верхньому одязі та аксесуарах зі штаб-квартирою в Раваріно, Емілія-Романья, Італія. Основний логотип бренду - морська зірка та компас, надруковані або накладені на тканинний значок на ґудзиках із зеленими, жовтими та чорними деталями.
Заснований 1982 року Массімо Ості, бренд став популярним у 1980-х і 1990-х роках у Європі та Японії, а в 2010-х - у США та Канаді. У 2020 році її придбав італійський будинок моди Moncler за 1,15 мільярда євро.
Це світовий лідер молодіжної субкультури, що характеризується італійським панінаро, англійським футбольним повсякденним одягом, британською, американською та канадською культурою хіп-хопу, а також світовим вуличним одягом.
Назва Stone Island походить від романів польсько-британського премодерністського письменника Джозефа Конрада, в яких слова "камінь" та "острів" з'являються найчастіше. За словами засновника Массімо Ості, дослідження "човнів і моря" в його романах наштовхнуло його на створення бренду з "новим відчуттям, орієнтованим на науку, а не на моду". Бренд підкреслює антимодність, віддаючи перевагу функції перед формою. Логотип бренду - це циркуль, прикріплений до морської зірки. Його можна впізнати за допомогою тканинного значка з компасом на лівій стороні одягу.
Stone Island зосереджується на дослідженнях, розробці та виробництві технічного одягу.
Stone Island спочатку був популярний серед "заможних підлітків середнього класу" в Італії, але до середини 1980-х років бренд набув популярності серед субкультури футбольного кежуал у Великій Британії. В результаті бренд став асоціюватися з футбольним хуліганством, а деякі заклади та паби забороняли відвідувачам носити бренд. Зв'язок бренду з футбольним хуліганством посилили кілька фільмів, випущених на початку 2000-х років, включаючи "Футбольну фабрику" та "Зелену вулицю", в яких з'явилися відомі персонажі, що носили бренд.
Присутність бренду в США та Канаді на початку 2000-х років була посилена вуличним одягом та культурою хіп-хопу. Найбільшою споживчою базою бренду Esquire назвав "міланську молодь, англійських футбольних фанатів, спортсменів та знаменитостей". Британський журнал i-D описав Stone Island як символ статусу високого класу серед молоді, яка демонструє логотип компасу в практиці, відомій як "вдягання значка".
Заснований 1982 року Массімо Ості, бренд став популярним у 1980-х і 1990-х роках у Європі та Японії, а в 2010-х - у США та Канаді. У 2020 році її придбав італійський будинок моди Moncler за 1,15 мільярда євро.
Це світовий лідер молодіжної субкультури, що характеризується італійським панінаро, англійським футбольним повсякденним одягом, британською, американською та канадською культурою хіп-хопу, а також світовим вуличним одягом.
Назва Stone Island походить від романів польсько-британського премодерністського письменника Джозефа Конрада, в яких слова "камінь" та "острів" з'являються найчастіше. За словами засновника Массімо Ості, дослідження "човнів і моря" в його романах наштовхнуло його на створення бренду з "новим відчуттям, орієнтованим на науку, а не на моду". Бренд підкреслює антимодність, віддаючи перевагу функції перед формою. Логотип бренду - це циркуль, прикріплений до морської зірки. Його можна впізнати за допомогою тканинного значка з компасом на лівій стороні одягу.
Stone Island зосереджується на дослідженнях, розробці та виробництві технічного одягу.
Stone Island спочатку був популярний серед "заможних підлітків середнього класу" в Італії, але до середини 1980-х років бренд набув популярності серед субкультури футбольного кежуал у Великій Британії. В результаті бренд став асоціюватися з футбольним хуліганством, а деякі заклади та паби забороняли відвідувачам носити бренд. Зв'язок бренду з футбольним хуліганством посилили кілька фільмів, випущених на початку 2000-х років, включаючи "Футбольну фабрику" та "Зелену вулицю", в яких з'явилися відомі персонажі, що носили бренд.
Присутність бренду в США та Канаді на початку 2000-х років була посилена вуличним одягом та культурою хіп-хопу. Найбільшою споживчою базою бренду Esquire назвав "міланську молодь, англійських футбольних фанатів, спортсменів та знаменитостей". Британський журнал i-D описав Stone Island як символ статусу високого класу серед молоді, яка демонструє логотип компасу в практиці, відомій як "вдягання значка".
Ссылка на обсуждение:


Другие лоты продавца
Смотрите ещё разделы
- Браслеты
- Кулоны и подвески
- Аксессуары для кукол
- Игрушки для младенцев
- Детские музыкальные инструменты
- Монеты Италии и ее владений 1861 - 2001 гг. (до введения евро)
- Монеты Испании, Португалии и их владений 1700 - 2001 гг. (до введения евро)
- Светильники
- Настольные предметы декора и интерьера
- Швейные машинки
- Элементы конской сбруи
- Примусы, керогазы, паяльные лампы
- Пепельницы и прочие курительные аксессуары
- Бирофилия
- Пивные сувениры
Сообщить модератору о нарушении
Выберите, пожалуйста, вид нарушения из списка:
Как работает АВТОСТАВКА
Это функция, которая помогает Вам делать ставки автоматически, в случае, если Вашу ставку перебивают.
Предположим, текущая цена лота равна 120 грн. Вы готовы торговаться до 5 000 грн. Укажите в поле «Автоматический торг» 5 000 грн. и нажмите "Сделать ставку". В результате появится Ваша новая ставка, но не в размере 5 000 грн., а всего лишь 121 грн. При этом система запомнит, что Вы готовы торговаться до 5 000 грн., и сделает необходимые ставки вместо Вас, если цена продолжит расти.
Допустим, другой участник делает ставку 2 000 грн. Тогда система автоматически сделает Вашу ставку 2 001 грн. И только в случае, если кто-нибудь сделает ставку больше чем 5 000 грн., Вы получите уведомление о том, что Ваша автоставка перебита.
Предположим, текущая цена лота равна 120 грн. Вы готовы торговаться до 5 000 грн. Укажите в поле «Автоматический торг» 5 000 грн. и нажмите "Сделать ставку". В результате появится Ваша новая ставка, но не в размере 5 000 грн., а всего лишь 121 грн. При этом система запомнит, что Вы готовы торговаться до 5 000 грн., и сделает необходимые ставки вместо Вас, если цена продолжит расти.
Допустим, другой участник делает ставку 2 000 грн. Тогда система автоматически сделает Вашу ставку 2 001 грн. И только в случае, если кто-нибудь сделает ставку больше чем 5 000 грн., Вы получите уведомление о том, что Ваша автоставка перебита.
Комментарии 0