- Конфликт будильникБудильник

21 февраля 2024, 19:21
Не выкуп лота
Не выкуп лота
Тема закрыта
- Конфликт будильникБудильник
Нет подключения к Интернету. Проверьте соединение и нажмите «Повторить».
ПовторитьПроверка подключения...
Соединение восстановлено!
2 если даже лот (в даном случае часы) поехали наложкой
Покупатель их прекрасно осмотрел на почте и забра ,а это значит часики ему понравились
3 )и начались предьявы
Я лот хотел вернуть назад с полным возвратом денег ----- мне отказали !
Хотя я даже мог и не возвращать лот так как покупатель его осмотрел на почте (и оплатил полную стоимость)
Так какие у нас правила на виолити и для кого они писаны ?
Мне модератор отказал в создании данной темы так как он считает что я должен у покупателя купить себе плюс один за 500 гр от чего я отказался и получил минус в отзыв
(Я уже продал с таким же описанием 60 часов и 100 у меня в продаже и всех описание устраивает)
Но дело не в этом даже , а в хамстве на завершении сделок!
Ув админ помогите пожалуйста !
Правила ведь для всех одинаковые
Должа же быть какая то последовательнось ,а так можна как в пословице--- начали спор за здравие ,а закончили за упокой
( извините за ошибки слеповат уже и нервничаю за несправедливость
Роскажу казочку шоб якось підтримати тему.
На одному аукціоні , в один прекрасний день (прекрасний тому що це було за кілька днів до великої війни ) продаю золотий годинник , як неробочий , з утратою заводу і вообщє зовсім б.у.
Покупець довго не виходе на зв'язок, потім пропонує особисту зустріч в Харкові , їду 70 км. на зустріч, думаю добре заодно і обналічу , але покупець крутив вертів той годинник , дістав велику таку лупу ((, а потім говорить тут є подряпина чи счєс , а мені на ПОДАРУНОК, давайте я його викупати не буду, а заплачу счас комісію вам і розбіжимся краями, але я був злий що потратив цілий день, 140 км дороги і до того як його виставлю без мінусового відгуку.
Так завжди можна домовитися, сказав би покупець в чаті чи по телефону "ну нема грошів, передумав" , якось то розійшлися би.
І я в розових думках, що я правий, кличу модера на цьому аукціоні(який аукціон не буду називати по понятним причинам), а модер говорить шо я не правий , а про царапіну треба було в опису дати інформацію, а не тільки на фото, на фото замало.)
Корочє, спасибо іді нах. Ну не пі..ари)
Це мабуть щоб я ще виставив(куди ж діватися) і знову гешефт, пташка по зернятку дзьобає.
Досадно конєчно було за комісію , тим більше наступної доби вже була окупація і грощі мені знадобились би бо село відрізано від всіх благ цивілізації стало, а пріват карточкою можна було развє что подтертися.
Цікаво шо покупець непагана вообщєм людина плюсанул бо розумів шо модер пі..ар і мабуть посвіпчував мені, осознаючи свою неправоту.)
А тепер як думаєте чим закінчиться ваша історія.
А в этом случае с меня требуют денег за отзыв (БЕСПРЕДЕЛ какой то)
Второе---- даже не хочет вернуть часики и ставит отзыв негативный , а это ни в какие рамки
Вимагайте в адміністрації зняття негативного відгуку і все.
Покупець той робить з годинником що хоче, - полірує, ремонтує,навіть може пофарбувати в зелений колір, він новий власник. Поставте його в ігнор і все. Ніяких компенсацій! - може йому і ремонт відшкодувати!?
ПС
Так у вас наче нема негативного відгуку, тожзайдіть в його профіль, заблокуйте його і забудьте.
он негатив мне поставил ,а я люблю правду --- такой у меня принцып
( и заблокировал и жаловался в чат и модера вызывал и просил его админа вызвать и тему поднять ---- до задницы) --- сюда попал и то благодаря тел звонку и подсказке
Хотя просто жалко времени на этот БЕСПРЕДЕЛ
Много модераторы себе позволяют больше даже ПРАВИЛ
Рад был что хоть получилось сюда пробраться
1. Давати скріни приватних повідомлень з особистими даними заборонено в Спільноті.
2. "Часы назад" - это не не спроба домовитися і не прохання повернути лот.
3. Стан б\у і реальний стан годинника це дві різні речі. Скло було дуже пошарпане, що не видно по Ваших світлинах достатнім чином. Також не вказано про деформації. заборонено приховувати дефекти, головна мета кожного Продавця показати вади належним чином.
4. Вирішуйте питання з Покупцем і ми за його проханням з радістю видалим негативний відгук!
5. На майбутнє належним чином описуйте всі дефекти і робіть гарні світлини!