Engine482
Engine482
28 мая 2024, 15:57

Ручка, якою підписано розірвання контракту з ректором НМУ В.Ф. Москаленко

Ручка, якою підписано розірвання контракту з ректором НМУ В.Ф. Москаленко

Доброго дня! В мене запитання щодо розміщення лоту. Я новачок у темі колекціонування, і зокрема ваш ресурс для мене також новий. Я маю унікальний предмет, який потенційно міг би мати цінність. Це ручка, якою було підписано наказ щодо розірвання контракту з колишнім ректором Національного медичного університету імені О.О. Богомольця у 2014 році. Сама по собі ручка цілком звичайна, але я був тоді студентом,  ініціатором та учасником подій, які призвели до зміни ректора університету. Я отримав цю ручку з рук тодішнього в.о. міністра охорони здоров’я, при свідках, та зберіг на пам’ять, як символ перелому в історії Національного медичного університету, а згодом неоднозначності переломів, які робляться на висоті емоційної екзальтації.