Я здійснила перше поповнення рахунку на 100 грн.
Виім, при спробі запропонувати ціну покупцеві ( в 75 грн), отримую повідомлення, що маю недостатньо коштів.
На що пішли ці 100 грн, і чому вони недоступні
Буду вдячна за пояснення
Нет подключения к Интернету. Проверьте соединение и нажмите «Повторить».
ПовторитьПроверка подключения...
Соединение восстановлено!
Вірогідно, мав пройти час після поповнення, адже не бачила коштів в гаманці.
Ви дуже допомогли, розібралася, дякую)
Так, після поповнення є затримка в 3-6 хвилин.
Баланс в "Профіль"- "Гаманець" - і там відображається сума, доступна для Ваших подальших махінацій та спекуляцій)).
З пов.