Soroka
Soroka
1 августа, 17:56

Вакула

Вакула
Тема закрыта

Добрий день, Шановне Панство. В мене була така неприємна ситуація. Я продала статуетку Вакули з пошкодженим рогом. Але це я побачила лише після того, як мені на це вказав покупець. Відправка була післяоплатою, у мене не було наміру когось обманювати. В мене багато різних статуеток. Якійсь я сама купувала, а якісь залишились в спадок, колекціонуванням, я не займаюсь. Коли покупець написав мені про це, я без проблем запропонувала вирішити всі питання, запропонувала 400 гривень знижки, а бо ж повернення, ніяких заперечень з мого боку не було, це може підтвердити і адміністрація. Я оплатила всі розтрати, і повернула лот. Покупець написав негативний відгук, ніби я якась шахрайка. Моє враження, що позиція покупця була негативною через те, що я спілкувалась українською мовою, а покупець мовою загарбника.  Я довгий час на віоліті, але таке неприємне відчуття, що члени спілноти, так зневажливо ставляться одне до одного.

Сообщения
9
Ответы: 0
Ответы: 0
Ответы: 1
Ответы: 0
Ответы: 0
01.08, 21:59Автор
Ось і почалось…
Хочу пояснити ситуацію. Лот був відправлений покупцю післяплатою, як це і передбачалось. Зі свого боку я запропонувала знижку, визнала свою неуважність, вибачилась і самостійно оплатила вартість пересилання. Повторно перепросила за ситуацію, хоча вона була неприємною і для мене.
Натомість покупець залишив відгук, який подає мене в образі недобросовісного продавця чи навіть шахрайки. Це прикро і несправедливо, адже, якщо товар не влаштовував, його можна було просто не забирати — і посилка повернулась би до мене без жодних проблем. Претензій чи спорів з мого боку не було взагалі — лише відкритість і вибачення.
Особливо незрозумілою виглядає ініціатива покупця залучити адміністратора до чату, хоча конфлікту, як такого, не було. Я не можу пояснити таку поведінку. Єдине, що мені спадає на думку — можливо, покупця щось зачепило в тому, що я спілкувалась українською мовою. Це лише припущення, яке, можливо, є помилковим, але іншого логічного пояснення я поки не бачу
01.08, 23:05Ответ Soroka
Ось і почалось… Хочу пояснити ситуацію. Лот був відправлений покупцю післяплатою, як це і передбачалось. Зі свого боку я запропонувала знижку, визнала свою неуважність, вибачилась і самостійно оплатила вартість пересилання. Повторно перепросила за ситуацію, хоча вона була неприємною і для мене. Натомість покупець залишив відгук, який подає мене в образі недобросовісного продавця чи навіть шахрайки. Це прикро і несправедливо, адже, якщо товар не влаштовував, його можна було просто не забирати — і посилка повернулась би до мене без жодних проблем. Претензій чи спорів з мого боку не було взагалі — лише відкритість і вибачення. Особливо незрозумілою виглядає ініціатива покупця залучити адміністратора до чату, хоча конфлікту, як такого, не було. Я не можу пояснити таку поведінку. Єдине, що мені спадає на думку — можливо, покупця щось зачепило в тому, що я спілкувалась українською мовою. Це лише припущення, яке, можливо, є помилковим, але іншого логічного пояснення я поки не бачу
Знову акцент на мову. Не на те, що лот був битий, а на саме мову.
Изменено автором 01.08, 23:06
Ответы: 0
Ответы: 1
02.08, 11:49АвторОтвет TANKIST0168
Так, це правда. Але я сама не помітила цього пошкодження. Я колись купувала цього Вакулу ще на базарі, і навіть тоді не звернула уваги на цей момент. Жодного наміру приховати щось не було — просто дійсно не побачила. Надалі буду більш уважною й все детально перевірятиму за допомогою лупи, щоб уникнути подібних ситуацій. За весь час моєї участі в платформі це — перший випадок, коли я дійсно не помітила невелике пошкодження. Це був звичайний людський недогляд, за який я одразу вибачилась і пояснила обставини. Шкода, що покупець був налаштований настільки негативно.
Ответы: 0
Ответы: 1
Тема закрыта
ПоискЗакрыть
Cookies
Мы используем обязательные файлы cookie для корректной работы сайта и дополнительные, чтобы сделать взаимодействие с сайтом максимально удобным. Это помогает нам персонализировать ваш пользовательский опыт и получить аналитическую информацию для улучшения сервиса. Если вы согласны принять все файлы cookie, нажмите «Принять все», если нет – «Только необходимые». Дополнительные сведения см. в Политике использования cookie.