Опис: Тарілка-тарілка з ручкою Karl Tilsch, порцеляновий візерунок, квіти, Porzellanfabrik, C.Tielsch, Silesia, Porzellanfabrik, C.Tielsch, Silesia 1875-1900.
За свою більш ніж 150-річну історію фарфоровий завод, заснований Карлом Тільшем в 1845 році в Альтвассері, пізніше Вальденбурзі, (Нижня Сілезія) змінився не тільки з півдюжини назв, але навіть з країни-виробника.
З моменту свого створення мануфактура Carl Tilsch дуже швидко стала одним з лідерів виробництва порцеляни в Німеччині. Причину такого зльоту можна пояснити тим, що з самого початку асортимент продукції був дуже широким. У нього входила як домашнє начиння, так і професійне начиння. Велика увага приділялася виробництву високоякісного фарфору ручної роботи. Слід зазначити, що на фабрику були запрошені кращі художники і декоратори свого часу.
Спочатку Карл Тільш маркував свою продукцію великими літерами TPM, що означало Tielsch Porzellan-Manufactur. Ця марка нагадувала марку Королівської порцелянової мануфактури - KPM (Königlich Preußische Porzellanmanufaktur). У зв'язку з цим Карл Тільш був змушений видозмінити свій клеймо, додавши зображення кадуцея - жезла бога-антиса Гермеса, обвитого двома зміями. Але цей варіант використовувався недовго. У 1847 році кадуцей був замінений орлом, який використовувався в різних варіаціях більше ста років.
Малюнок орла також був не єдиним у своєму роді. Подібна марка вже використовувалася Берлінською фарфоровою мануфактурою Ф.А. Шумана (підрозділ КПМ) з 1836 року. Продукція цієї фабрики сподобалася Карлу Тільшу, і він деякий час працював в подібному стилі. Так орел викликав проблеми. Директор КПМ подав скаргу на Тільша в Міністерство фінансів, що призвело до чергової зміни марки в 1850 році. На цей раз був обраний образ пірнаючого голуба, що тримає в лапах гілочку. Звичайно, схожість з орлом Королівської порцелянової мануфактури залишилося, але, мабуть, відмінності в кресленнях задовольнили потерпілу сторону, і претензії до Тільша припинилися. Після його смерті справу батька продовжив його син Едмонд Тільш, офіцер запасу, бізнесмен і філантроп. Едмонт розширює виробництво, відкривши додаткову філію в Альтвассері в 1906 році. Нова піч робить революцію в порцеляновій промисловості. За свої професійні заслуги і громадську діяльність Едмонд Тільш був нагороджений орденом Червоного Орла 4-го класу і підвищений в перство, отримавши звання кавалера ордена Червоного Орла і радника з комерції Едмона фон Тільша.
У 1913 році компанія досягла піку розвитку. На мануфактурі Альтвассер працювало 1500 робітників, у тому числі 270 гончарів і 110 декораторів. На середину 1914 року каталог продукції фабрики налічував 1637 одиниць. Підприємство успішно пережило воєнні роки. У 1917 році міська влада зажадала скоротити виробництво до 60% з метою економії ресурсів. Щоб заповнити втрати від скорочення виробництва, Едмонду Тільшу було запропоновано перетворити компанію в акціонерне товариство.
Тарелка блюдо поднос с ручкой Карл Тильш фарфор узор цветочки Porzellanfabrik C.Tielsch Силезия Porzellanfabrik C.Tielsch Силезия 1875-1900 года.
За свою более чем 150-летнюю историю фарфоровая фабрика, основанная Карлом Тильшем в 1845 году в Альтвассере, позднее Вальденбурге, (Нижняя Силезия) сменила не только с пол-дюжины имен, но даже и страну происхождения.
С момента своего основания мануфактура Карла Тильша очень быстро стала одним из лидеров в фарфоровом производстве Германии. Причину подобного взлёта можно объяснить тем, что с самого начала ассортимент продукции был очень широк. Он включал и утварь для дома, и профессиональную посуду. Много внимания уделялось производству высококачественного фарфора ручной работы. Нельзя не отметить и то, что на фабрику приглашались лучшие художники и декораторы своего времени.
Первоначально Карл Тильш маркировал свою продукцию заглавными буквами TPM, что означало Tielsch Porzellan-Manufactur. Это клеймо походило на клеймо Королевской Фарфоровой Мануфактуры - KPM (Königlich Preußische Porzellanmanufaktur). В связи с этим Карл Тильш был вынужден видоизменить свою марку, добавив изображение кадуцея - жезла антисного бога Гермеса, обвитого двумя змеями. Но и этот вариант использовался недолго. В 1847 году кадуцея сменил орел, который в тех или иных вариациях использовался более ста лет.
Рисунок орла тоже был не единственным в своем роде. Подобное клеймо уже использовалось Берлинской фарфоровой мануфактурой Ф.А. Шуманна (подразделением KPM) с 1836 года. Карлу Тильшу нравились изделия этой фабрики, и он некоторое время работал в подобном стиле. Так что и орел вызвал проблемы. Директор KPM подал жалобу на Тильша в Министерство финансов, что привело к очередной смене марки в 1850 году. В этот раз было выбрано изображение пикирующего голубя, держащего веточку в лапках. Конечно сходство с орлом Королевской Фарфоровой Мануфактуры осталось, но, видимо, различия в рисунках удовлетворили пострадавшую сторону, и жалобы на Тильша прекратились. После смерти, труд отца продолжает его сын Эдмонт Тильш, офицер запаса, бизнесмен и благотворитель. Эдмонт проводит расширение производства, открыв дополнительный филиал в Альтвассере в 1906 году. Новая печь производит революцию в индустрии производства фарфора. За свои профессиональные заслуги и социальную деятельность Эдмонт Тильш был награжден Орденом Красного Орла 4-го класса и произведен в пэры, получив титул кавалер Ордена Красного Орла и советник коммерции Эдмонт фон Тильш.
В 1913 году предприятие достигло пика развития. На альтвассерской мануфактуре трудились 1500 рабочих, включая 270 гончаров и 110 декораторов. В середине 1914 года каталог продукции фабрики содержал 1637 единиц. Компания успешно пережила годы войны. В 1917 году власти города потребовали сократить производство до 60% с целью сохранения ресурсов. Чтобы восполнить потери от сокращения производства Эдмонту Тильшу было предложено преобразовать компанию в акционерное общество.
Базовою мовою Сайту є українська. Переклад з інших мов здійснюється за допомогою автоматичного машинного перекладу.
Відтак, Користувачі мають враховувати, що машинний переклад не є точним. У разі виникнення спірних питань щодо точності перекладу, перевага надаватиметься оригіналу тексту Продавця.
Коментарі 1