Араукарія, скам'яніле дерево. Вік більше 250 мільйонів років

Ставок:
0
Макс. ставка:
0 грн
Додано:
23.05.2025, 00:32
Стежить за лотом: 0Ніхто не стежить
Додано:
23.05.2025, 00:32
Aria_Stark  (0.00)
Закінчення
26.05.2025, 00:32:17 +5m
До закінчення
Поточна ціна (0 ставок)
20 000 грн
Зробити ставку
грн

Автоматичний торг
догрн

Крок ціни від 1 грн
Араукарія, скам'яніле дерево. Вік більше 250 мільйонів років, фото №2
Араукарія, скам'яніле дерево. Вік більше 250 мільйонів років, фото №3
Араукарія, скам'яніле дерево. Вік більше 250 мільйонів років, фото №4
Араукарія, скам'яніле дерево. Вік більше 250 мільйонів років, фото №5
ОписВсі фотографії лота 4
Матеріал:
Найстаріших
Древнейшее
Стан:
Араукарія, це скам'яніле дерево, родом з найдавнішого скам'янілого лісу на планеті. Таких місць у світі всього два. Перший розташований в Донецькій області, а другий в американському національному парку «Скам'янілий ліс». Дослідники з'ясували, що вік цього дерева становить понад 250 мільйонів років. Дерево повністю готове до експертизи, і є оригінальним.
Араукария, это окаменелое дерево, родом из самого старого окаменелого леса на планете. В мире, всего два таких места. Первое находится в Донецкой области, а второе в Американском национальном парке Петрифайд-Форест. Исследователи выяснили что возраст этого дерева, более чем 250 млн, лет. Дерево полностью готово к экспертизе, и является оригиналом.
Реставрація:
Цього не було
Не было
Дефекти:
Природний
Природные
Показати оригінал
Місцезнаходження:
Україна, Донецька область, Костянтинівка
Оплата:
Наложений платіж, Оплата готівкою, Приватбанк
Відправлення лота:
Україна,Увесь світ
Доставка:
Нова пошта, Особиста зустріч Костянтинівка (згідно з чинним законодавством країни проживання продавця).
Опис:
Араукарієві (Araucariaceae) — дуже давня родина хвойних дерев. Вони досягли максимальної різноманітності протягом Юрського і Крейдового періодів, коли вони існували майже у всьому світі. У кінці Крейдового періоду, коли динозаври вже вимерли, те ж сталося і з араукарієвими в північній півкулі.
Араукарієві (Araucariaceae) — дуже давня родина хвойних дерев. Вони досягли максимальної різноманітності протягом Юрського і Крейдового періодів, коли вони існували майже у всьому світі. У кінці Крейдового періоду, коли динозаври вже вимерли, те ж сталося і з араукарієвими в північній півкулі.
Посилання на обговорення:
Показати оригінал

Базовою мовою Сайту є українська. Переклад з інших мов здійснюється за допомогою автоматичного машинного перекладу.

Відтак, Користувачі мають враховувати, що машинний переклад не є точним. У разі виникнення спірних питань щодо точності перекладу, перевага надаватиметься оригіналу тексту Продавця.

Араукарія, скам'яніле дерево. Вік більше 250 мільйонів років, фото №2
Араукарія, скам'яніле дерево. Вік більше 250 мільйонів років, фото №3
Араукарія, скам'яніле дерево. Вік більше 250 мільйонів років, фото №4
Араукарія, скам'яніле дерево. Вік більше 250 мільйонів років, фото №5

Інші лоти продавця

Коментарі 13

ПРОДАВЕЦЬAria_Stark06.02.2023, 19:40:21

Якщо залишилися питання, пишіть!

Показати оригінал
Fioletovich16.02.2023, 10:59:11

Доброго.... вкажіть вагу артефакта...

ПРОДАВЕЦЬAria_Stark20.02.2023, 00:45:24

604 грам

Показати оригінал

[У коментарі присутні фотографії. Щоб побачити їх - авторизуйтесь!]

Rock408.09.2023, 19:58:48

Цікавий лот - є посилання на наукові статті про це?
Араукарія, це скам'яніле дерево, родом з найдавнішого скам'янілого лісу на планеті. Таких місць у світі всього два. Перший розташований в Донецькій області, а другий в американському національному парку «Скам'янілий ліс».

Михалыч15.09.2023, 19:13:25

Які наукові статті вас цікавлять. Підтверджуючи, що саме цей фрагмент скам'янілого дерева є араукарією?

Показати оригінал
Fioletovich15.09.2023, 20:01:11

Думаю, що це просто скам"яніле дерево.... Араукарія- це коли дерево перетворюється у дорогоцінне чи напівдорогоціне каміння,як так званному американському національному парку «Скам'янілий ліс». Тут такого не має... тому ціна завищена в десятки разі і відображає лише бажання .. велике бажання продати ..

Показати оригінал
Михалыч15.09.2023, 20:20:39

Без образ - ваші знання з ботаніки і геології, палеонтології близькі до нуля. Я згоден з ціною. Але є на аукціоні й інші лоти скам'янілих араукарій більшого розміру і за адекватною ринковою ціною.

Показати оригінал
Fioletovich15.09.2023, 20:28:40

Михалычу... звісно.. на неповносправних не ображаються ... не сприйміть за образу... правда.. вона завжди правда.... особливо щодо ваших знань з геології.. що грунтуються на Вікіпедії... вдалих торгів .. всім миру....

Показати оригінал
Михалыч15.09.2023, 20:53:09

Синку, коли ти підеш в палеонтологічні експедиції хоча б соту частку від того, скільки я, коли напишуть дізер і хоча б пару книг за твоїми гонорарами, то ти даси голос з-за парти, а поки швидко підтягнеш штани і вивчиш уроки. І почитайте хоча б Вікіпедію на тему араукарії, інакше, судячи з ваших тут опусів, ви її теж не освоїли.

Показати оригінал
Fioletovich15.09.2023, 21:29:24

Вибачте. .. не побачив... гуру археології та палеонтології... перепрошую... буду знати. .. щоб обходити стороною..

Показати оригінал
ifvr02.11.2023, 23:29:35

Неподалік від Костянтинівки (звідки походить цей шматок скам'янілості) ці араукарії лежать під відкритим небом, починаючи від дрібних шматочків і закінчуючи зламаними стовбурами. Місцеві жителі крадуть їх, навіть один пень відтягнули, може, не один, і намагаються продати за купи грошей на різних ресурсах. Раніше люди могли прийти в ландшафтний парк, погуляти, подивитися на частинку історії, а зараз «бізнесмени» багато чого потягли у двори. Навіщо його взагалі купувати, коли можна просто приїхати на територію ландшафтного парку.

Показати оригінал
nemes120.12.2024, 18:20:05

Згоден з Фіолетовичем щодо ціни, що вона завищена і я б сказав не в 10 разів, а сотні https://violity.com/ru/103189161-okameneloe-derevo... ось ціна 300 грам 12 грн ця ціна 25 з цього підходу, і шукати там сакральну цінність дров, що потонули в потопі, це не на цьому ресурсі, тут конкретно і зрозуміло, є тема, є адекватна ціна,,,, і палентологія і геологія, У нього такі дірки є, я навіть не хочу писати, кому цікаво я можу йому показати, а найзавзятіші дисерти подумають, якщо критичного мислення не буде відсутнє звичайно.

Показати оригінал
nemes120.12.2024, 18:22:39

Для таких грошей вага повинна бути 250 кг

Показати оригінал
Пошук по лотах
Фосилії (скам'янілі залишки біологічних об'єктів)
Шукати в розділі
Пошук:
Шукати результати в:
Cookies
Ми використовуємо обов'язкові файли cookie для коректної роботи сайту та додаткові, щоб зробити взаємодію з сайтом максимально зручною. Це допомагає нам персоналізувати ваш користувацький досвід, а також отримати аналітичну інформацію для покращення сервісу. Якщо згодні прийняти всі файли cookie, натисніть «Прийняти всі», якщо ні – «Тільки необхідні». Щоб дізнатися більше, перегляньте Політику використання cookie.