Щоб брати участь в обговореннях потрібно авторизуватися.
Увійти
Stone Island - брендова нашивка, оригінал
Ціна:
50 грн
50 грн
Додано:
19.08.2024, 23:03
19.08.2024, 23:03
Стежить за лотом: 0Ніхто не стежить
Додано:
19.08.2024, 23:03
19.08.2024, 23:03
Товар продається за фіксованою ціною. Після натискання кнопки "Купити" з Вами зв'яжеться продавець для завершення покупки. Авторизація не обов'язкова.
Місцезнаходження
Україна, Одеська область, Одеса
Оплата
Оплата готівкою, Приватбанк, ПУМБ, Western Union
Відправлення лота
Україна, Увесь світ
Доставка
Нова пошта, Укрпошта, Justin, Особиста зустріч Одеса (згідно з чинним законодавством країни проживання продавця).
50 грн
Період:
Країни:
Матеріал:
Тканина, вишивка
Тканина, вишивка
Стан:
Дуже добрий, без втрат, дефектів та нюансів
Дуже добрий, без втрат, дефектів та нюансів
Реставрація:
Реставрація чи якісь маніпуляції - не проводились
Реставрація чи якісь маніпуляції - не проводились
Дефекти:
Показати оригіналНемає
Немає
Місцезнаходження:
Україна, Одеська область, Одеса
Оплата:
Оплата готівкою, Приватбанк, ПУМБ, Western Union
Відправлення лота:
Україна,
Увесь світ


Доставка:
Нова пошта, Укрпошта, Justin, Особиста зустріч Одеса (згідно з чинним законодавством країни проживання продавця).
Опис:
Stone Island - італійський будинок моди класу люкс, що спеціалізується на чоловічому одязі, верхньому одязі та аксесуарах зі штаб-квартирою в Раваріно, Емілія-Романья, Італія. Основний логотип бренду - морська зірка та компас, надруковані або накладені на тканинний значок на ґудзиках із зеленими, жовтими та чорними деталями.
Заснований 1982 року Массімо Ості, бренд став популярним у 1980-х і 1990-х роках у Європі та Японії, а в 2010-х - у США та Канаді. У 2020 році її придбав італійський будинок моди Moncler за 1,15 мільярда євро.
Це світовий лідер молодіжної субкультури, що характеризується італійським панінаро, англійським футбольним повсякденним одягом, британською, американською та канадською культурою хіп-хопу, а також світовим вуличним одягом.
Назва Stone Island походить від романів польсько-британського премодерністського письменника Джозефа Конрада, в яких слова "камінь" та "острів" з'являються найчастіше. За словами засновника Массімо Ості, дослідження "човнів і моря" в його романах наштовхнуло його на створення бренду з "новим відчуттям, орієнтованим на науку, а не на моду". Бренд підкреслює антимодність, віддаючи перевагу функції перед формою. Логотип бренду - це циркуль, прикріплений до морської зірки. Його можна впізнати за допомогою тканинного значка з компасом на лівій стороні одягу.
Stone Island зосереджується на дослідженнях, розробці та виробництві технічного одягу.
Stone Island спочатку був популярний серед "заможних підлітків середнього класу" в Італії, але до середини 1980-х років бренд набув популярності серед субкультури футбольного кежуал у Великій Британії. В результаті бренд став асоціюватися з футбольним хуліганством, а деякі заклади та паби забороняли відвідувачам носити бренд. Зв'язок бренду з футбольним хуліганством посилили кілька фільмів, випущених на початку 2000-х років, включаючи "Футбольну фабрику" та "Зелену вулицю", в яких з'явилися відомі персонажі, що носили бренд.
Присутність бренду в США та Канаді на початку 2000-х років була посилена вуличним одягом та культурою хіп-хопу. Найбільшою споживчою базою бренду Esquire назвав "міланську молодь, англійських футбольних фанатів, спортсменів та знаменитостей". Британський журнал i-D описав Stone Island як символ статусу високого класу серед молоді, яка демонструє логотип компасу в практиці, відомій як "вдягання значка".
Заснований 1982 року Массімо Ості, бренд став популярним у 1980-х і 1990-х роках у Європі та Японії, а в 2010-х - у США та Канаді. У 2020 році її придбав італійський будинок моди Moncler за 1,15 мільярда євро.
Це світовий лідер молодіжної субкультури, що характеризується італійським панінаро, англійським футбольним повсякденним одягом, британською, американською та канадською культурою хіп-хопу, а також світовим вуличним одягом.
Назва Stone Island походить від романів польсько-британського премодерністського письменника Джозефа Конрада, в яких слова "камінь" та "острів" з'являються найчастіше. За словами засновника Массімо Ості, дослідження "човнів і моря" в його романах наштовхнуло його на створення бренду з "новим відчуттям, орієнтованим на науку, а не на моду". Бренд підкреслює антимодність, віддаючи перевагу функції перед формою. Логотип бренду - це циркуль, прикріплений до морської зірки. Його можна впізнати за допомогою тканинного значка з компасом на лівій стороні одягу.
Stone Island зосереджується на дослідженнях, розробці та виробництві технічного одягу.
Stone Island спочатку був популярний серед "заможних підлітків середнього класу" в Італії, але до середини 1980-х років бренд набув популярності серед субкультури футбольного кежуал у Великій Британії. В результаті бренд став асоціюватися з футбольним хуліганством, а деякі заклади та паби забороняли відвідувачам носити бренд. Зв'язок бренду з футбольним хуліганством посилили кілька фільмів, випущених на початку 2000-х років, включаючи "Футбольну фабрику" та "Зелену вулицю", в яких з'явилися відомі персонажі, що носили бренд.
Присутність бренду в США та Канаді на початку 2000-х років була посилена вуличним одягом та культурою хіп-хопу. Найбільшою споживчою базою бренду Esquire назвав "міланську молодь, англійських футбольних фанатів, спортсменів та знаменитостей". Британський журнал i-D описав Stone Island як символ статусу високого класу серед молоді, яка демонструє логотип компасу в практиці, відомій як "вдягання значка".
Stone Island - італійський будинок моди класу люкс, що спеціалізується на чоловічому одязі, верхньому одязі та аксесуарах зі штаб-квартирою в Раваріно, Емілія-Романья, Італія. Основний логотип бренду - морська зірка та компас, надруковані або накладені на тканинний значок на ґудзиках із зеленими, жовтими та чорними деталями.
Заснований 1982 року Массімо Ості, бренд став популярним у 1980-х і 1990-х роках у Європі та Японії, а в 2010-х - у США та Канаді. У 2020 році її придбав італійський будинок моди Moncler за 1,15 мільярда євро.
Це світовий лідер молодіжної субкультури, що характеризується італійським панінаро, англійським футбольним повсякденним одягом, британською, американською та канадською культурою хіп-хопу, а також світовим вуличним одягом.
Назва Stone Island походить від романів польсько-британського премодерністського письменника Джозефа Конрада, в яких слова "камінь" та "острів" з'являються найчастіше. За словами засновника Массімо Ості, дослідження "човнів і моря" в його романах наштовхнуло його на створення бренду з "новим відчуттям, орієнтованим на науку, а не на моду". Бренд підкреслює антимодність, віддаючи перевагу функції перед формою. Логотип бренду - це циркуль, прикріплений до морської зірки. Його можна впізнати за допомогою тканинного значка з компасом на лівій стороні одягу.
Stone Island зосереджується на дослідженнях, розробці та виробництві технічного одягу.
Stone Island спочатку був популярний серед "заможних підлітків середнього класу" в Італії, але до середини 1980-х років бренд набув популярності серед субкультури футбольного кежуал у Великій Британії. В результаті бренд став асоціюватися з футбольним хуліганством, а деякі заклади та паби забороняли відвідувачам носити бренд. Зв'язок бренду з футбольним хуліганством посилили кілька фільмів, випущених на початку 2000-х років, включаючи "Футбольну фабрику" та "Зелену вулицю", в яких з'явилися відомі персонажі, що носили бренд.
Присутність бренду в США та Канаді на початку 2000-х років була посилена вуличним одягом та культурою хіп-хопу. Найбільшою споживчою базою бренду Esquire назвав "міланську молодь, англійських футбольних фанатів, спортсменів та знаменитостей". Британський журнал i-D описав Stone Island як символ статусу високого класу серед молоді, яка демонструє логотип компасу в практиці, відомій як "вдягання значка".
Посилання на обговорення:
Показати оригіналБазовою мовою Сайту є українська. Переклад з інших мов здійснюється за допомогою автоматичного машинного перекладу.
Відтак, Користувачі мають враховувати, що машинний переклад не є точним. У разі виникнення спірних питань щодо точності перекладу, перевага надаватиметься оригіналу тексту Продавця.


Інші лоти продавця
Дивіться ще розділи
Повідомити модератору про порушення
Виберіть, будь ласка, вид порушення зі списку:
Як працює АВТОСТАВКА
Це функція, яка допомагає Вам робити ставки автоматично, в разі, якщо Вашу ставку перебивають.
Припустимо, поточна ціна лота дорівнює 120 грн. Ви готові торгуватися до 5 000 грн. Вкажіть в поле «Автоматичний торг» 5 000 грн. і натисніть "Зробити ставку". В результаті з'явиться Ваша нова ставка, але не в розмірі 5 000 грн., а всього лише 121 грн. При цьому система запам'ятає, що Ви готові торгуватися до 5 000 грн., і зробить необхідні ставки замість Вас, якщо ціна продовжить рости.
Припустимо, інший учасник робить ставку 2 000. Тоді система автоматично зробить Вашу ставку 2 001 грн. І тільки в разі, якщо хто-небудь зробить ставку більше ніж 5 000 грн., Ви отримаєте повідомлення про те, що Ваша автоставка перебита.
Припустимо, поточна ціна лота дорівнює 120 грн. Ви готові торгуватися до 5 000 грн. Вкажіть в поле «Автоматичний торг» 5 000 грн. і натисніть "Зробити ставку". В результаті з'явиться Ваша нова ставка, але не в розмірі 5 000 грн., а всього лише 121 грн. При цьому система запам'ятає, що Ви готові торгуватися до 5 000 грн., і зробить необхідні ставки замість Вас, якщо ціна продовжить рости.
Припустимо, інший учасник робить ставку 2 000. Тоді система автоматично зробить Вашу ставку 2 001 грн. І тільки в разі, якщо хто-небудь зробить ставку більше ніж 5 000 грн., Ви отримаєте повідомлення про те, що Ваша автоставка перебита.
Коментарі 0