Опис: Багато ОКУ не усвідомлюють величезного потенціалу слів «корпоративні медіа». У цьому арсеналі є ряд інструментів, правильне використання яких здатне багаторазово збільшити прибутковість бізнесу. Деякі з них вже добре освоєні фахівцями в області маркетингових комунікацій. Це і корпоративні видання - журнали і газети, і корпоративні сайти. Але є цілий пласт медіаінструментів, які все одно використовуються безсистемно і дискретно. Автор об'єднав знання та досвід вітчизняних компаній у цій сфері. Книга рекомендована керівникам компаній, директорам з маркетингу, PR та HR менеджерам, співробітникам маркетингових, рекламних та PR-агентств, керівникам видавничих організацій, керівникам друкарень, журналістам, викладачам та студентам вищих навчальних закладів як навчальний посібник.
Многие директора по маркетингу не подозревают, какой огромный потенциал скрывается за словами «корпоративные медиа». В этот арсенал входит ряд инструментов, правильное применение которых способно многократно увеличить прибыльность бизнеса. Некоторые из них уже хорошо освоены специалистами из сферы маркетинговых коммуникаций. Это и корпоративные издания — журналы и газеты, и корпоративные сайты. Но есть целый пласт медиаинструментов, до сих пор используемый несистемно и дискретно. Автор собрал воедино знания и опыт отечественных компаний в данной сфере. Книга рекомендована руководителям компаний, директорам по маркетингу, PR- и HR-менеджерам, сотрудникам маркетинговых, рекламных и PR-агентств, руководителям издательских организаций, менеджерам типографий, журналистам, преподавателям и студентам вузов в качестве учебного пособия.
Базовою мовою Сайту є українська. Переклад з інших мов здійснюється за допомогою автоматичного машинного перекладу.
Відтак, Користувачі мають враховувати, що машинний переклад не є точним. У разі виникнення спірних питань щодо точності перекладу, перевага надаватиметься оригіналу тексту Продавця.
Коментарі 1