Повідомлення
177
Відповіді: 0
02.03.2024Автор
Що цікаво,так це те,що модератор  ,бачачи,що покупець навіть діалог зі мною почав, як з розумово відсталою, одразу ж став на бік покупця і почав погрожувати мені повним блокуванням, замість пошуку якогось виходу чи компромісу, звинувативши мене у відмові продати лот. Але ж це відверта брехня і маніпуляція! І як після подібного вірити в неупередженість модерації?
wadik1631
03.03.2024Відповідь pallada
Видалено автором
Відповіді: 0
Відповіді: 0
04.03.2024АдміністраторВідповідь pallada
Згідно Правил відправлення повинно бути накладеним платежем. Ваше побажання отримати оплата на карту ніяк би не вплинуло на оператора при відправленні лота, бо ціна, щоб була заявлена при відправленні не змінилася. В даному випадку Ви не відправили лот згідно Правил накладеним платежем, тому угода була розірвана з Вашої вини. Для завершення угоди треба бажання бажання Сторін дійти до компромісу, особливо враховуючі складні умови в нашій країні.
04.03.2024Відповідь Anna_Novak
Видалено автором
Відповіді: 0
Відповіді: 1
Відповіді: 3
Відповіді: 0
02.03.2024
1. Про те хто жінка, а хто чоловік писати не треба було. Це не актуально. І нікому  не цікаво.
2. За правилами - наложка.
І покупець не має страхувати продавця і навпаки.
Ніхто нікого не страхує.


Дбати щоб товар не був зіпсований - в компетенції співробітників нової пошти. І не покупців. І не продавців.
02.03.2024АвторВідповідь Ops_Sniper
Та зрозуміло,що це не актуально і не цікаво. Тому і тема  вас і зацікавила, і  ви не забарилися  написати,щоби вказати на це тут.як і на те,що хто має робити і про що дбати. Це характерно для людей,які знають свої права та чужі обов'язки,але ніяк не навпаки.
02.03.2024Відповідь pallada
🤣🤣🤣
а можете пояснити, чому тему про відмову покупця робити передплату ви назвали
"Гендерна рівність і нарцисизм."?


Яке відношення одне має до іншого?
Відповіді: 0
Відповіді: 1
Відповіді: 1
Відповіді: 1
02.03.2024Автор
Якщо хтось не зрозумів, навіщо я створила цю тему,то поясню: зовсім не для того,щоби мене пожаліли чи поспівчували,а для того,щоби показати,що модерація здійснюється упереджено, що деякі покупці -психопати роблять ставку не тому,що їм потрібен лот,а щоби просто позбиткуватись ,бо вони від початку це планували,і щоби продавці у доставці завжди вказували ОСОБИСТА ЗУСТРІЧ,а не передплата чи наложкою не відсилаю. І тоді не виникне такої ситуації,як в мене. Я впевнена,що з іншими подібне траплялося і трапляється тут постійно.
Відповіді: 0
02.03.2024
Ну так же в лоті було сказано для розумних людей - передоплата, влаштовує робиш ставку, не влаштовує  проходиш мимо. А якщо в лоті ще було сказано що можлива особиста зустріч в конкретному місті і покупець відказався б від предоплати і від цієі зустрічі то він на 100 відсотків був би не правий і пішов би в мінуса. Така ситуація в мене колись теж була, але після відмови на особисту зустріч покупець вирішив всетаки зробити предоплату. Хоча на наложний платіж теж можна погоджуватись, але запаковувати лот на НП в присутності працівників і камер і якщо лот повернувся то розпаковувати теж при камерах, щоб можна було визначити пошкодженний товар чи ні ну і звичайно чи не підміненний. Ну так як пішов ніж на камінь то я би попросив модератора відмінити угоду, можливо навіть в збиток для себе.
Відповіді: 0
02.03.2024
Правила _ есть правила и они одни для всех , отправлять лот НАЛОЖКОЙ  без всяких там предоплат и так далее....У покупателя высокий рейтинг и нет отрицательных отзывов ( а это кое что да значит ) .К тому же лента за 1500 гривен это не такой уж лот чтобы боятся что его испортят ( тот же покупатель например ) или заменят на другой , это не золотая монета за 30 000 гривен или орден за 100 000 . А чтобы лот не испортили во время доставки _ так это Ваша забота и прямая обязанность лот ХОРОШО и КАЧЕСТВЕННО упаковать ( в Ваших же интересах ) . Мой Вам совет _ отправляйте лот наложкой  и всё будет нормик , получите свои денежки . Сам бывал в таких ситуациях и всё заканчивалось хорошо. Заработайте высокий рейтинг ( 20+) получите соответствено хорошую репутацию и тогда сможете отправлять лоты исключительно предоплатой , а пока только наложка увы.....
Відповіді: 0
02.03.2024
Все тут просто:
1. Читайте внимательно правила аукциона +  модератор всегда прав ( а он всегда придерживаться правил).
2. Если кажется, что модератор не прав, докажите это соответствующим п. правил аукциона.
3. Если что-то не нравиться:  см. 1.
Р.s.  Всё остальное демагогия и манипуляции.
Змінено автором 02.03.2024
Відповіді: 0
02.03.2024
Доброго здоров’я! Вихід із ситуації без рейтингових втрат. Правила існують не тільки у Віоліті, але і у Нової пошти. Заборонено до пересилання предмети антикваріату, тобто вироби старші 100 років:
Які предмети заборонено транспортувати? | Питання / Відповідь Nova Poshta Shopping
При відправленні на НП посилки накладеним платежем Ви чесно вказали вміст (антикваріат), до того ж співробітники НП можуть у Вас попросити пред’явити вміст до огляду, і, виявивши порушення, відмовити у прийнятті посилки. Складається ситуація, за якої Ви не можете виконати угоду через обставини, що від Вас не залежать. Пишете про це у чаті, модератор запропонує припинити угоду за згодою сторін з утриманням комісії аукціону, далі - на Ваш вибір. Менше емоцій - більше знань і творчості. Щастя-здоровля!
Змінено автором 02.03.2024
03.03.2024АвторВідповідь snechkus
Велика вам вдячність. Я сьогодні саме так і спробувала відправити-співробітники нової пошти відмовились))) Ще раз дякую,і всього Вам найкращого. З Пов. Юлія.
Відповіді: 0
03.03.2024Відповідь pallada
Вибачте, але це скріншот з сайту якихось новин, а не офіційного сайту Нової пошти. Я пишу це, щоб ви могли правильно аргументувати свої дії, бо офіційно Нова пошта не забороняє пересилати антикваріат по Україні.
Відповіді: 5
Відповіді: 1
Відповіді: 1
Відповіді: 2
Відповіді: 0
Відповіді: 1
02.03.2024
эге... если бы вы с такими претензиями в Европе торговали, то уже давно переквалифицировались бы в дворники. Впрочем, здесь дворников, воображающих себя антикварами, тоже много:)
Відповіді: 0
03.03.2024
Я вкратце прочел. Продавец не прав. Вы находитесь "в гостях" на торговой площадке, нужно принимать ее правила.
Смотрите как в таких случаях отправляются лоты. 
Вы спокойно, не нервничаюя, что стоит возможно очередь, передаёте предмет оператору, просите его осмотреть лот на предмет целостности. Все эти действия фиксирует видеокамера. Оператор сам пакует лот и с этого момента он застрахован. Осмотр также снимает видеокамера. В случае повреждения, пишется Притензионный акт (Акт на компенсацию) и деньги возвращаются.
Также при отправке можно оператора попросить сфотографировать и прикрепить несколько фото к накладной в базе НП. Идут на это не все, так что найдите нужного вам оператора и вперёд.
03.03.2024Відповідь pallada
Мені також раз відмовили. Був реально дуже крихкий сервіз, але в іншому відділенні без питань відправили. Можливо, це вам попався такий пакувальник, який побачив оціночну вартість та побоявся брати відповідальність. Попробуйте через склад. Там великих сум не бояться. Головне, щоб пакував оператор, щоб була страховка.
03.03.2024АвторВідповідь romanshop
А навіщо мені це? Якби нарцис  не почав вередувати,то лот був би в нього.Суть в тому,що йому він не потрібен.Головне-сам процес.
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 2
Відповіді: 1
Відповіді: 1
03.03.2024
Еще вариант.
Ложите лот, если он мелкий, в зиппакет. На мелкой бумажке ставите свою роспись и скотчем приклееваете бумагу (опечатываете) его от вскрытия. В описании к посылке оператор должен указать: Упаковку не открывать!.
И никто таким образом рвать и пачкать предмет не сможет.  Возвращается со вскрытой упаковкой - компенсация ваша.
Відповіді: 0
Відповіді: 1
03.03.2024
"Вже ходила. Оператор антикварні речі не приймає"
А оператор по каким признакам определил, что лента является антиквариатом?))))) На ленте год стоит что-ли?))) Вы написали письменный запрос на начальника отделения о причине отказа пересылки ленточки?
И что вообще в понятиях НП антиквариат? Вам показали определение слова "Антиквариат" в документах, которые находятся в "Куточкє покупця"?
Відповіді: 0
Відповіді: 1
03.03.2024Відповідь pallada
Так, плюсую. Але що цікаво -  рослини не можна, але є купа інтернет магазинів з продажу квітів, які вказують у способі доставки перевізником Нову пошту і пересилають - я так отримував орхідеї. Стосовно  пунктів про заборону дорогоцінностей та антикваріату, так виходить, що практично ніхто, або мало хто взагалі може щось відправити з Віоліті, або іншого такого достатньо спеціалізованого майданчика.)
Відповіді: 0
Відповіді: 0
03.03.2024Відповідь Anna_Novak
Видалено автором
Відповіді: 0
03.03.2024АвторВідповідь Anna_Novak
Я сфотала те,що мені показали на пошті. Вони відмовились її приймати з такою оцінкою.  Якби покупцю дійсно був потрібен лот,він би погодився на одну з моїх пропозицій,але він від початку проявив зверхність і безкомпромісність. Він навіть модератору вашому команди подає,як цуцику. Чи ,можливо,це якийсь ваш начальник? То тоді цілком зрозумілий його менторський тон,та погрози модератора.
03.03.2024АдміністраторВідповідь pallada
Пошта може діяти лише за встановленими правилами і інструкціями згідно чинного законодавства, а не якими то сайтами.
03.03.2024Відповідь Anna_Novak
Видалено автором
04.03.2024Відповідь pallada
Видалено автором
Відповіді: 3
Відповіді: 3
03.03.2024Відповідь pallada
Якщо перейти за посиланням та натиснути на червону кнопку і скачати pdf файл, то в ньому немає антикваріату в якості заборонених речей.
Відповіді: 0
Відповіді: 1
Відповіді: 3
Відповіді: 1
03.03.2024
Доброї ночі усім. Звертаю увагу учасників обговорення: є чіткі правила встановлені на Віоліті і викладені.
Згідно цих Правил: VI.; п.7.1.-7.4. однозначно шановна Продавець, ураховуючи її рейтинг, повинна відправити лот накладеним платежем у розмірі 100% від вартості лота. Крапка. 
Згідно пункту 7.5. у разі небажання дотримуватися вказаних  пунктів VI.7.2 - VI.7.4 (щодо оплати) Правил Віоліті користувачу покарання у вигляді бану до 30 днів. Крапка.
Таким чином, згідно Правил користувачів Віоліті шановна продавець pallada, яка відмовлялася виконувати вимоги і вимагала передплату, а потім часткову передплату, мала зазнати бану, про що їй і вказав  Модератор і перепитав, чи вона впевнена у своєму рішенні. Що не так? У відповідь Модератору від Продавця полетіло і про те, що Покупець є його приятелем, про образи жінкам і т.і. - полетіли емоції.

З правилами розібралися.
Тепер дещо щодо емоцій. 
Що я бачу в динаміці спілкування Продавець-Покупець по викладеним скринам:
1. На першому скрині - усе культурно: "З повагою" - "С уважением". Звертаю увагу - Покупець задав питання, чи відправить Продавець лот післяплатою. Саме запитання. Продавець не погоджується і дійсно,  має право, ураховуючи, що Покупець, не зважаючи на дуже високий рейтинг, є неверифікованим. Тоді Покупець пише, щоб слали накладним. Усе.
Хтось бачить на 1-му скрині з боку Покупця якусь неповагу загалом і "гендерну" зокрема? Такого немає.  
2. На другому скрині - Продавець уперше згадує про "вимогу післяоплати" Покупцем (ще раз звертаю увагу - такої вимоги не було, було запитання) і каже, що не буде висилати накладним, якщо не буде передплати половини.
Покупець запрошує Модератора. Може тут на цьому скрині хтось бачить хамське спілкування з боку Покупця? Такого немає.
3.  На третьому скрині - ніяких образ з боку Покупця немає, але знову є від Продавця про часткову передплату, про "позбиткуватися над жінкою і самозатвердитися".
І от далі пішли вже емоції і з боку Покупця та  з боку Продавця, та ще й з боку Продавця до Модератора.
Що недоречно зробив Покупець, так дійсно те, що не зупинився викликом Модератора - на тому все б і закінчилося, а втягнувся в емоційну дискусію. Думаю, що серед тих 771 відгуків, які я бачу на скрині в Покупця, точно було декілька сотень жінок. І ніхто з них не бачив якихось спроб їх принизити чи "позбиткуватися над жінкою і самозатвердитися", інакше у Продаця не було б такого рейтингу.
Виконуємо Правила, і поважаємо одне одного, і не дратуємося, не втрачаємо - і усе буде добре і Продавцям і Покупцям.
 З повагою до всіх.
03.03.2024Відповідь LOGOTYPE18
Вы молодец , оставили единственный адекватный комментарий, разложив все по полочкам. Все по делу и без эмоций. Мне кажется, что истерики и откровенное хамство продавца вызвано кое-чем другим, не буду писать чем.
Відповіді: 0
03.03.2024Відповідь LOGOTYPE18
Цікаво, якщо покупець золотої монети тисяч за 50 чи 100 теж ось так залупиться, модератор буде блокувати продавця, якщо той не відправить наложкою?
03.03.2024Відповідь Docadept
Видалено автором
Відповіді: 1
Відповіді: 1
Відповіді: 1
Відповіді: 2
03.03.2024
Знову набігли зі своїми правилами 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️ йдіть у розділ «золоті монети» і там розповідайте про «100 відсоткову наложку», «як треба пакувати», «камера знімає», «зіппакет», «упаковку не вскривати»…
ПРОДАВЕЦЬ у лоті написав: ПЕРЕДПЛАТА НА КАРТУ. 
Не приймаєте умови-не стукаєте по лоту. Господі, це так важко???
03.03.2024Відповідь Client726209
Знову набігли зі своїми правилами 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️ йдіть у розділ «золоті монети» і там розповідайте про «100 відсоткову наложку», «як треба пакувати», «камера знімає», «зіппакет», «упаковку не вскривати»… ПРОДАВЕЦЬ у лоті написав: ПЕРЕДПЛАТА НА КАРТУ.  Не приймаєте умови-не стукаєте по лоту. Господі, це так важко???
Согласно правил аукциона может быть ТОЛЬКО  условие:  Особиста зустріч!
Не выдумуйте своих правил и читайте правила аукциона, там все есть.
03.03.2024Відповідь Bestrest
Согласно правил аукциона может быть ТОЛЬКО  условие:  Особиста зустріч! Не выдумуйте своих правил и читайте правила аукциона, там все есть.
Ніхто Вам золоту монету накладеним не продасть. Якщо покупець Запоріжжя, а продавець Житомир, то яка там зустріч. 
Монету на НП дуже просто підмінити, особливо коли оператор не дивиться або лояльний до Вас, бо Ви постійний клієнт. Мені, наприклад, пошту віддають на НП, щойно я переступ поріг і без черги. Так шо правила правилами, але бувають виключення. Не згоден-не роби ставку
Відповіді: 0
Відповіді: 1
03.03.2024Відповідь Client726209
Знову набігли зі своїми правилами 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️ йдіть у розділ «золоті монети» і там розповідайте про «100 відсоткову наложку», «як треба пакувати», «камера знімає», «зіппакет», «упаковку не вскривати»… ПРОДАВЕЦЬ у лоті написав: ПЕРЕДПЛАТА НА КАРТУ.  Не приймаєте умови-не стукаєте по лоту. Господі, це так важко???
По-перше - не "зі своїми правилами", а з Правилами майданчика Віоліті.
По-друге - на оце "не подобається, що написав продавець, не клацайте ставку" можна у такому ж стилі відповісти - не подобаються Правила, не виставляйте лот на продаж, або шукайте ті майданчики, які підходять під власні правила. І тоді не буде проблем, коли хтось з Покупців буде йти по правилам.  Це ж не тільки даний випадок. Наприклад, пишу культурно Продавцю, що виставлений ним лот є копією, фейком, пишу для нього, для його розуміння і реагування, не модератору. Продавець не заперечує сам факт неоригінальності, але відповідає:  "так не подобається, не робіть ставку". Також достатньо культурно, але невірно по суті - ні, це, ви, шановний Продавець, повинен згідно чітко прописаному у правилах, виставити такий лот виключно в розділі "Копії" та ще й у назві лоту та його описі чітко вказати "Копія". Пора вчитися жити по законам, по Правилам. Бо всі за порядок, але тільки доки не торкнеться особистих інтересів. З повагою до всіх.
03.03.2024Відповідь LOGOTYPE18
По-перше - не "зі своїми правилами", а з Правилами майданчика Віоліті. По-друге - на оце "не подобається, що написав продавець, не клацайте ставку" можна у такому ж стилі відповісти - не подобаються Правила, не виставляйте лот на продаж, або шукайте ті майданчики, які підходять під власні правила. І тоді не буде проблем, коли хтось з Покупців буде йти по правилам.  Це ж не тільки даний випадок. Наприклад, пишу культурно Продавцю, що виставлений ним лот є копією, фейком, пишу для нього, для його розуміння і реагування, не модератору. Продавець не заперечує сам факт неоригінальності, але відповідає:  "так не подобається, не робіть ставку". Також достатньо культурно, але невірно по суті - ні, це, ви, шановний Продавець, повинен згідно чітко прописаному у правилах, виставити такий лот виключно в розділі "Копії" та ще й у назві лоту та його описі чітко вказати "Копія". Пора вчитися жити по законам, по Правилам. Бо всі за порядок, але тільки доки не торкнеться особистих інтересів. З повагою до всіх.
Чому ж тоді адміністрація не закриває тисячі лотів, де пишуть: «тільки передплата»? А тому що Віоліті заробляє на комісії і їй по барабану як той лот доїде до покупця. 
По-друге, чому покупець з рейтингом 100+ вирішив, шо він кращий за продавця з рейтингом 5+? Я думаю, що Вам відомо як важко заробити тут рейтинг навіть 1 (одну цілу). Так шо тут ні Вашим , ні нашим. Боїшся, шо наібунькають-проходь повз і годі, чого ти ставиш ставку? Руки чешуться чи шо?
03.03.2024Відповідь Client726209
А з чого Ви зробили висновок, що "покупець з рейтингом 100+ вирішив, що він кращий за продавця з рейтингом 5+"? Покупець запитав, чи відправлять післяплатою? Все. Отримавши відповідь що "ні" Покупець діяв виключно за Правилами.
Відповіді: 0
03.03.2024Відповідь Client726209
Стосовно "Чому ж тоді адміністрація не закриває тисячі лотів, де пишуть: «тільки передплата»? " - погоджуюся з Вами. Я також над цим задумувався в свій час. Логічно було б закривати. Можливо, якоюсь часткою це визначається вказаною Вами причиною. але, не думаю, що тільки ця причина, і накше б зовсім не закривали лоти з підробками. Мабуть, що однією з причин може бути й те, що важко повністю промодерувати відповідність по усім пунктам стосовно  чисельних тисяч нових лотів, які виставляються кожного дня.
03.03.2024Відповідь LOGOTYPE18
Все набагато простіше може бути - адміністрація прекрасно знає, що більшість угод спокійно завершуються з передоплатою, тому не заважають процесу, але коли виникає спір, то просто вказують на правила.
Відповіді: 1
Відповіді: 2
Відповіді: 1
Відповіді: 2
03.03.2024
Якщо покупець ще й грохнув рейтинг продавцю, то таким мудням треба наложкою відправляти відро гумових ху…ів з поміткою «відкривати у присутності оператора»
Відповіді: 0
03.03.2024
Вот на ОЛХ есть ОЛХ-доставка. На карте покупателя сразу блокируется сумма стоимости лота, продавец отправляет лот любой, выбранной покупателем почтой. Если продавец не явился на почту, отказался от лота - продавцу посылка возвращается бесплатно.  От подмен оформляешь правильно посылку - опись вложения, фотофиксация и т.д. Скайлот страхует сделки до 5000 гривен. И только на Виолити такой раздрай. Администрация требует все посылки отправлять наложенным платежом, но ничего не гарантирует, ничего не страхует и если продавца как то обманули - Администрация умывает руки и предоставляет продавцу право самому решать свои проблемы.  Покупатель не прав в том, что купил лот, не посмотрев условия оплаты и пересылки, а продавец не прав в том, что  истерил, хамил всячески покупателю, унижая его, да еще вынес частную переписку на всеобщее обозрение. Цель?
Но вот одно не могу понять, зачем нужен покупателю кусок ленты? Да еще за такие деньги?
03.03.2024Відповідь OLiri
Вот на ОЛХ есть ОЛХ-доставка. На карте покупателя сразу блокируется сумма стоимости лота, продавец отправляет лот любой, выбранной покупателем почтой. Если продавец не явился на почту, отказался от лота - продавцу посылка возвращается бесплатно.  От подмен оформляешь правильно посылку - опись вложения, фотофиксация и т.д. Скайлот страхует сделки до 5000 гривен. И только на Виолити такой раздрай. Администрация требует все посылки отправлять наложенным платежом, но ничего не гарантирует, ничего не страхует и если продавца как то обманули - Администрация умывает руки и предоставляет продавцу право самому решать свои проблемы.  Покупатель не прав в том, что купил лот, не посмотрев условия оплаты и пересылки, а продавец не прав в том, что  истерил, хамил всячески покупателю, унижая его, да еще вынес частную переписку на всеобщее обозрение. Цель? Но вот одно не могу понять, зачем нужен покупателю кусок ленты? Да еще за такие деньги?
А де Ви побачили хамство зі сторони продавця?
Відповіді: 0
03.03.2024Відповідь OLiri
Ну, оно ж и Продавца и Покупателя можно понять. Я имею ввиду даже не этот конкретный случай, а вообще. Продавец аргументирует типа "А почему я должен тебе доверять? Да у тебя высокий рейтинг, но вдруг ты меня обманешь?" Но ведь и Покупатель может аргументировать тем же - почему он должен доверять и делать предоплату, а вдруг его обманут?) Если брать данный рассматриваемый в теме случай - так ведь и Продавец не хочет отправлять товар за 1500 гр. наложкой, несмотря на рейтинг Покупателя больше сотни. Поэтому и нужно следовать Правилам. Насчёт "страховок", "гарантий". Да, администрация не страхует отправление, но оно хотя бы страхуется Продавцом у перевозчика, причём за счёт Покупателя. А кто, хоть как-то "страхует" или "гарантирует" интересы Покупателя?) Я понимаю, когда здесь приводят примеры с достаточно дорогими лотами (золотые монеты и т.д.), особенно которые могут быть небольшими и стоить условные десятки и сотни тысяч и говорят - "так что, отправлять их наложкой?" Я понимаю, но спрашиваю в ответ - "так что, делать предоплату?") Да, наверное, должны быть для таких случаев отдельные прописанные пункты и алгоритм решения вопроса. Но это уже отдельный большой, и, наверное, нужный разговор, дискуссия. Но, в общем принцип всегда такой:  не нравится Закон (в данном случае Правила"), считаете его плохим - нужно менять. Пока он действует - он действует таким, каким он есть.)
P.S.  Насчёт  "не могу понять, зачем нужен покупателю кусок ленты" - так каждому своё, у каждого свои сферы интереса.))
03.03.2024Відповідь LOGOTYPE18
Ну, оно ж и Продавца и Покупателя можно понять. Я имею ввиду даже не этот конкретный случай, а вообще. Продавец аргументирует типа "А почему я должен тебе доверять? Да у тебя высокий рейтинг, но вдруг ты меня обманешь?" Но ведь и Покупатель может аргументировать тем же - почему он должен доверять и делать предоплату, а вдруг его обманут?) Если брать данный рассматриваемый в теме случай - так ведь и Продавец не хочет отправлять товар за 1500 гр. наложкой, несмотря на рейтинг Покупателя больше сотни. Поэтому и нужно следовать Правилам. Насчёт "страховок", "гарантий". Да, администрация не страхует отправление, но оно хотя бы страхуется Продавцом у перевозчика, причём за счёт Покупателя. А кто, хоть как-то "страхует" или "гарантирует" интересы Покупателя?) Я понимаю, когда здесь приводят примеры с достаточно дорогими лотами (золотые монеты и т.д.), особенно которые могут быть небольшими и стоить условные десятки и сотни тысяч и говорят - "так что, отправлять их наложкой?" Я понимаю, но спрашиваю в ответ - "так что, делать предоплату?") Да, наверное, должны быть для таких случаев отдельные прописанные пункты и алгоритм решения вопроса. Но это уже отдельный большой, и, наверное, нужный разговор, дискуссия. Но, в общем принцип всегда такой:  не нравится Закон (в данном случае Правила"), считаете его плохим - нужно менять. Пока он действует - он действует таким, каким он есть.) P.S.  Насчёт  "не могу понять, зачем нужен покупателю кусок ленты" - так каждому своё, у каждого свои сферы интереса.))
++
Відповіді: 0
Відповіді: 1
03.03.2024Відповідь OLiri
Да, а вот эта OLX-доставка - это действительно хорошее решение на OLX, которое резко изменило ситуацию с широкомасштабным мошенничеством, процветавшим на OLX. Ну, опять же - для тех, кто ему следует.)
Відповіді: 0
Відповіді: 3
03.03.2024Автор
Вся справа у тому,що ця угода могла бути завершена миттєво,без всіх цих переписок і модераторів-тим більше,що я в принципі не  відмовлялась від  наложки,і можна було би легко знайти компроміс,якби... Якби цей лот був дійсно потрібен покупцю. Але тут- другоє. І це все видно від самого початку. Я сама іноді купую лоти,і знаю,що для мене  головне-пошвидше отримати те,що мені потрібне ,а тому намагаюсь якнайшвидше дійти згоди,бо зацікавлена у цьому. У даному ж випадку,безкомпромісність покупця і зверхній тон від початку спілкування,говорять про те,що цікавить тут не лот,а сам процес.Дивує лише те,що модератор навіть не пропонує знайти компроміс для завершення угоди. Тобто, основне його завдання,я так розумію,ні в якому разі не допустити повернення комісії за проданий лот. Так нехай залишить її собі. Це ж не я наполягала на розторгненні угоди.
03.03.2024Відповідь pallada
Вся справа у тому,що ця угода могла бути завершена миттєво,без всіх цих переписок і модераторів-тим більше,що я в принципі не  відмовлялась від  наложки,і можна було би легко знайти компроміс,якби... Якби цей лот був дійсно потрібен покупцю. Але тут- другоє. І це все видно від самого початку. Я сама іноді купую лоти,і знаю,що для мене  головне-пошвидше отримати те,що мені потрібне ,а тому намагаюсь якнайшвидше дійти згоди,бо зацікавлена у цьому. У даному ж випадку,безкомпромісність покупця і зверхній тон від початку спілкування,говорять про те,що цікавить тут не лот,а сам процес.Дивує лише те,що модератор навіть не пропонує знайти компроміс для завершення угоди. Тобто, основне його завдання,я так розумію,ні в якому разі не допустити повернення комісії за проданий лот. Так нехай залишить її собі. Це ж не я наполягала на розторгненні угоди.
Модератор действовал согласно правил. ( или найдите п.Правил, которые нарушил Модератор)
В Вашем лоте не было условия: Особиста зустріч, поэтому только наложка.
Все остальное демагогия.
03.03.2024Відповідь Bestrest
Видалено автором
Відповіді: 5
Відповіді: 1
Відповіді: 1
Відповіді: 1
03.03.2024Відповідь pallada
Це те,про що йшлося вище..
Видалено автором
Відповіді: 0
Відповіді: 1
03.03.2024
Модератори на сьогоднішній день на віоліті викликають дуже багато питань . Це із особистого враження,  але я маю з чим порівнювати. Наразі до модераторів не більше довіри, чим до випадкового контрагента.  Майданчик не здається безпроблемним ні для продавців, ні для покупців, як було раніше.
Змінено автором 03.03.2024
03.03.2024Відповідь olirka
Золотые слова. Вот представьте, продавец по требованию модератора, скрипя зубами, отправляет лот стоимостью 2000-4000-6000 грн покупателю. Покупатель не является на почту вообще, подменяет лот, портит лот при осмотре и отказывается. Кто компенсирует потери продавца? Администрация Виолити? Модератор?
03.03.2024Відповідь OLiri
Золотые слова. Вот представьте, продавец по требованию модератора, скрипя зубами, отправляет лот стоимостью 2000-4000-6000 грн покупателю. Покупатель не является на почту вообще, подменяет лот, портит лот при осмотре и отказывается. Кто компенсирует потери продавца? Администрация Виолити? Модератор?
7.6. Сайт Віоліті і Адміністрація сайту Віоліті не надають жодних гарантій і запевнень стосовно Покупців і Продавців. Сайт Віоліті і Адміністрація сайту Віоліті не несуть відповідальності за будь-які можливі збитки (майнові або репутаційні), що виникли в результаті угоди з урахуванням ділових рейтингів Продавця і Покупця, навіть якщо Користувач повідомить про них Адміністрації, або навіть якщо Адміністрація могла б передбачити потенційну можливість нанесення збитку, про який йдеться.
Відповіді: 1
Відповіді: 1
Відповіді: 1
Відповіді: 1
03.03.2024
Видалено автором
Змінено автором 03.03.2024
Відповіді: 0
03.03.2024
Добрий день, бачу ситуацію так:

1. З точки зору Продавця:

Продаючи щось на Віоліті, ви завжди повинні пам'ятати, що є правила Віоліті, на які можуть тиснути деякі покупці з різних причин. І модератор буде підтримувати саме правила.

Тому ви повинні бути готовими відправити лот наложкою, якщо покупець не згодиться на передплату. Я зазвичай не пишу, що відправлю тільки передплатою - просто пропоную оплатити одразу, і якщо цей спосіб не підходить покупцю, ОДРАЗУ ж пропоную наложку з попередньою оплатою доставки - щоб якщо у покупця виникнуть проблеми, я був не в мінусі. Вважаю це справедливим з урахуванням правил Віоліті.

І так, я пам'ятаю, що покупець може не згодитися навіть на оплату доставки, ну що ж, я просто приймаю всі ризики на себе, бо правила такі. Не знаю, що роблять продавці дорогих речей, коли ім викручують руки покупці "з наложкою", але на не дуже дорогі речі ризик, мабуть, прийнятний.

2. З точки зору Покупця, який витребовує наложку, навіть коли в лоті написано, що відправка тільки пясля передоплати - формально він правий, але ділова етика каже, що це не дуже гідно. Єдине виключення - коли покупец не помітив, що лот тільки з передоплатою, і сказав про це продавцю, мовляв, ВИБАЧТЕ, давайте знайдемо КОМПРОМІС. Тоді це конструктивна розмова та майже завжди успішна угода. А коли хтось нехтує інтересами контрагента, тоді все не дуже гарно.

3. З точку зору адміністрації - звичайно, робота модератора жахлива, здається, там не людина, а робот, що кидає куски правил, і йому НЕЦІКАВО, щоб угода стала УСПІШНОЮ. Чому нецікаво - незрозуміло, бо якщо продавець та покупець не дійдуть згоди, то Віоліті може втратити продавця, якому стане нецікаво торгувати з мінусовим рейтингом, та отримає двох незадоволених користувачів. Модератор ПОВИНЕН прикласти МАКСИМУМ зусиль, щоб все вийшло, але цього не відбувається.

Про обов'язкову наложку - по-перше, має сенс прибрати можливість її відключення, якшо вже правилами сказано, що вона обов'язкова, нехай будет завжди включена. Ну якщо вже прозоро працювати.

А по-друге, є сенс зробити якісь настанови продавцям, як себе правильно вберегти від недобросовісних покупців - як правильно оформлювати цінні відправлення у поштових операторів, як страхувати і таке інше, тобто створювати культуру продажів.

Дякую за увагу та бажаю всім вдалих угод.
03.03.2024
Деньги с кошелька можно вернуть на карту , нужно просто создать заявку на возврат средств и в течении 10 дней Виолити вернет ваши деньги на карту.
Відповіді: 0
Відповіді: 1
Відповіді: 1
Відповіді: 1
03.03.2024
По поводу опции "выбор оплаты лота  " . Есть продавцы с разным рейтингом , есть такие продавцы которые могут ( имеют право согласно правилам Виолити)  отказаться от наложенного платежа который требует покупатель . Вот для таких продавцов с высоким рейтингом и стоит опция выбора оплаты , поэтому ее не отключают и оставляют несколько вариантов на выбор оплаты лота ( наложенный платёж , предоплата и так далее,( который имеет право выбрать согласно правил Виолити  продавец с рейтингом выше 20+).
Змінено автором 03.03.2024
03.03.2024
Я так розумію, що Ви іронізуєте над написаним Balzak, як над усім відомою інформацією?) Я ж дивлюся на деякі коменти та аргументи і розумію, що багато хто зовсім не читав цих Правил - ну, як інструкцію до телевізора, яку 99% ніколи не читали, або читали не до кінця, хоча телевізором користуються і він нібито й працює.)) А ще частина, читала так давно, що вже й забули тонкощі.)
Відповіді: 0
Відповіді: 1
03.03.2024Відповідь Balzak
Це стосується лише верифікованих продавців, а зараз ми всі - НЕверифіковані, тому не може зараз продавець за правилами відмовитися від наложки, бо цей пункт процював лише до війни:

"Покупець, незалежно від рейтингу покупця – зобов'язаний оплатити лот по верифікованим реквізитам верифікованому продавцеві, що має діловий рейтинг продавця вище 20 і не має трьох негативних відгуків в профілі Користувача – згідно умов, зазначених Продавцем в графі "Оплата"."
Відповіді: 0
Відповіді: 2
03.03.2024Відповідь Anna_Novak
Ще було б гарно, якщо б модератори трішки більше приділяли уваги вирішенню конфліктів, щоб не доводити їх до розірвання угоди, а навпаки, сприяти їй. На скрінах було так собі, тупо цитати з правил, без допомоги обом контрагентам.
03.03.2024АдміністраторВідповідь Docadept
Модератори завжди намагаються допомогти завершити угоду, але одного бажання модератора замало... Треба бажання Продавця чи Покупця...
Змінено автором 03.03.2024
03.03.2024Відповідь Anna_Novak
Я не побачив спроб допомогти на скрінах, вибачте. Кидатися правилами - це не допомога в данному випадку, бо правила - це інструмент, а модератор - той, хто цим інструментом керує. В залежності від того, як буде керувати, результат може бути різний.
Відповіді: 1
03.03.2024Відповідь Docadept
Так з іншого боку - а як може модератор вирішити конфлікт, як не у рамках існуючих Правил, які він і цитує? Він є офіційною особою сайту і діє в рамках офіційних Правил сайту. Він же не може як тут у темі на десять чи двадцять сторінок розгорнути дискусію, щоб когось "уговорити".)) Та й подивіться - який "вихлоп" з дискусії в темі? Практично ніякий - хто як вважав, той так і вважає.)) Ну, як переконати нашу людину, наприклад, яка впевнена, що закони то закони, правила то правила, але ж можна якось "порішати" так, як саме їй треба?)) Тому й треба аргументувати пунктами Правил.
03.03.2024Відповідь LOGOTYPE18
По-різному може, якщо добрий психолог чи вчився допомагати) Хтось може з мухи слона зробини, а хтось - примирити ворогів. Ну або хоч зробити так, щоб вони скінчили бійку. Не треба тикати на правила, вони пишуться для порушників, які це роблять навмисно, а з добросовісними користувачами треба працювати конструктивно. І це не десять, і не двадцять сторінок, а одна чи дві відповіді-запити (зазвичай).
Відповіді: 1
Відповіді: 2
03.03.2024Відповідь Anna_Novak
Видалено автором
03.03.2024Адміністратор
Це Ваша суб'єктивна думка))) Виставити предмет на продаж, не погодившись з Правилами, неможливо. Якщо погоджуєтесь, значить Вас все влаштовує і Ви згодні їх виконувати.
Відповіді: 5
Відповіді: 1
Відповіді: 2
Відповіді: 1
03.03.2024
Так, усе доволі просто - почитайте Правила. Там написано, що Продавець обирає способи оплати, які не суперечать п.7.2-7.4 Правил, щодо оплати. Так само і у наведеному Вами скрині написано "Виберіть....з урахуванням Правил". А ці правила якраз і регламентують, наприклад, як у випадку, задля якого створена тема, що якщо рейтинг Продавця нижче 20 то оплата тільки через накладений платіж. От, будь ласка і обирайте як Продавець або цей варіант з накладеним, або особисту зустріч.) Якщо оберете обидва ці 2 варіанта - знову ж таки згідно Правил вирішальним буде той, який з них обере Покупець. З повагою.
03.03.2024Відповідь LOGOTYPE18
Звертаю увагу, що мій попередній комент стосується написаного користувачем ГАЙДАМАКЪ.
Та   ГАЙДАМАКЬ   или  читать  не умеет или прочитанного не понимает, ему везде шахрайскі схеми бачатся.  Тут шо в лоб шо по лбу...
Відповіді: 0
Відповіді: 1
Відповіді: 1
03.03.2024Відповідь LOGOTYPE18
Видалено автором
Відповіді: 7
Відповіді: 1
03.03.2024
Та в кінці-кінців прочитайте ті пункти 7.2-7.4 оплати лотів і зрозумієте що може бути і накладений, і відстермінування платежу після отримання товару і передоплата - але яким вимогам при цьому повинен відповідати статус Продавця або Покупця. І може, нарешті зрозумієте, що право на передоплату лоту Покупцем має тільки верифікований Продавець з рейтингом не нижче 20. 
Звичайно, якщо Ви апріорі вважаєте правила "ідіотськими" - мабуть можна не читати, бо це ні до чого не призведе. 
На цьому закінчую дискусію, бо вона починає йти по колу. З повагою.
Відповіді: 0
Відповіді: 2
03.03.2024
Я вже вище написав, що дискусію по суті теми припиняю, вона йде по колу і кожний залишається при своїй думці. Єдине для чого зараз пишу - хочу просто звернути Вашу увагу, що оці терміни, які Ви використовуєте -  "гнида", "модератори тут_це безпринципні покидьки", так само, як і вислови деяких інших колег у цій темі, як мінімум не є конструктивними. Використання таких виразів нагнічує емоційну напругу,  примножує спірні ситуації й конфлікти, в яких за підсумком, усі сторони виявляються у непотребі. Але це моя точка зору, яка може й не співпадати з Вашим розумінням.
03.03.2024
Отож так і живємо(і не тільки тут)Любій адміністрації,керівницьтву,треба"викручувати ноги",щоб життя сметаною не казалось і вимагати шось робити для покращення умов і життя.А не раболепствовать і скиглити...."та тож закони- такі,правила-такі",то міняйте їх!В кінці кінців.... "Держава для людини,а не людина для держави!"
03.03.2024
Подякувати Вам немає за що - нічого нового Ви не показали, Ваш рівень та зарядженість на конфлікт видно було з самого початку - де не вступити в спілкування, там купу і накласти.)
Відповіді: 3
Відповіді: 1
Відповіді: 1
Відповіді: 3
04.03.2024
ГАЙДАМАКЬ,   правила не для Вас,  тому що це ,,шахрайські схеми" ,  а все кто против підлабузники, гніди,  "вазмущьонние трудящіеся" ,   так  держать, далеко пойдете....
Не  форум,  а  демагогия.
Зачем правила, если их не читают, а потом такие темы ни о чем.
Р.s. посмотрел лоты  ГАЙДАМАКЬ,  там почти везде:  Личная встреча (т.е.  Всё  чётко по правилам п.I.7.2)   Вот это поворот)))
Змінено автором 04.03.2024
04.03.2024Відповідь Bestrest
Видалено автором
Відповіді: 0
Відповіді: 1
04.03.2024
Доброго дня, Шановне Панство. Читаю вже декілька днів дану тему. Скажу відразу прочитав не все, але багато. Нещодавно була така сама ситуація, я вже близько сімнадцяти років тут, маю репутацію Продавця за "50", але Модератор на "Вимогу Покупця з репутацією +1 і терміном перебування +_ рік змусив мене відправити Наложко згідно Правил....
Було досить неприємно, але зараз не про це. Той, Хто писав ті Правила не дуже розуміється на тому, що відбувається...
На мою думку треба враховувати не тльки цифри ф репутації, а і стаж ТС на форумі, бо якщо продати за два-три місяці 10000 лотів по 200грн, то плюси будуть  норм, але від цього нічог не зміниться, а от ящо ці плюси зароблялись без косяків десятиліттями, то на мою особисту думку, тут уже справа має бути зовсім іншою....
Відповіді: 0
wadik1631
04.03.2024Відповідь sokol 33
Видалено автором
04.03.2024
Так оно ж, как и всё в этой жизни - нужен комплексный подход.) Как по мне - и рейтинг имеет значение и стаж. Лично я всё же на 1-е место ставлю рейтинг и количество завершенных сделок (отзывов). Бывает, что видишь у человека, например, Продавца отрицательный рейтинг и думаешь - вроде как стрёмный. Заходишь на него и видишь, условно, четыреста позитивных и два негативных и при этом у человека отрицательный рейтинг. Конечно, я для себя его оцениваю, как достаточно надёжного. Здесь какая-то особая система вычисления этого рейтинга.) Насколько я помню, на аукро было проще:  позитивный отзыв +1, негативный -1; итого +400/-2. На Виолити сейчас сложнее - отзывы можно увидеть только за последний год. И если отрицательные были раньше, то ты и не можешь понять что не так с ним, за что отрицательный. Честно говоря - здесь, в основном, дискутируются вопросы, как же уберечь от рисков уважаемых Продавцов, как бы они не пострадали от этих злокозненных Покупателей.) Я здесь намного чаще выступаю в роли Покупателя. Но, и здесь на Виолити, и в некотоых других местах лично я ни одного раза не имел проблем будучи Продавцом и отправляя товар преимущественно наложенным платежом. Иногда бывает, что сам Покупатель хочет сразу оплатить, тогда да, но сам я никогда не предлагаю, тем более не требую предоплату, которая по здешним Правилам мне не положена. Но имел ряд случаев проблем, будучи Покупателем - в основном, по причине сокрытия Продавцами имеющихся дефектов. Иногда это были просто наявные дефекты, иногда - сокрытие дефектов в виде реставрации умышленное или по недомыслию, или по искреннему убеждению, что это же фигня какой-то скольчик в несколько миллиметров. И, поверьте, что в ряде случаев трудно было добиться от Продавца решения вопроса. Это я к тому, что, на мой взгляд, у Покупателей имеется совсем не меньше проблем или мыслей о том, как не совсем правильно что-то построено, чем у Продавцов.)
wadik1631
04.03.2024Відповідь LOGOTYPE18
Видалено автором
Відповіді: 1
Відповіді: 1
Відповіді: 1
Відповіді: 2
04.03.2024
Ну так і закінчилось, лот вартістю 200грн я, після двох днів ні до чого не привівшої переписки, на вимогу Модератора, відправив наложкою НП. Лот забрали ( повезло), бо якщо б ні, то прийшлося б його НП подарувати, бо дорога в два кінці- то 150грн. Ніяких гарантій збоку Адміністраціїї нема, не забрали копійчаний лот- твої проблеми... Правила так написані. Повністю нівелюється вага Репутаціїї, та особистих якостей Продавця- Покупця, які демонструвались десятьоліттями... Якось так.
От і Все
04.03.2024АдміністраторВідповідь sokol 33
Як же немає гарантій?
1. Ви можете звернутися до модераторів в чаті угоди і згідно Правил представник Адміністрації має право встановити часткову попередню оплату , що врахує ризики необґрунтованої відмови і витрати на доставку.
2. В разі неодержання через необ'єктивні причини лота, відправленого Покупцеві накладеним платежем згідно з Правилами Violity Ви можете просити про компенсації на бонусний рахунок таких витрат, без врахування вартості пакування чи плати за зберігання  Вхід
Змінено автором 04.03.2024
Відповіді: 0
04.03.2024Відповідь sokol 33
Я ж чого запитав, як закінчилося: на мій погляд, вкрай малоймовірно, щоб Покупець з рейтингом +1(як Ви вказали в даному випадку), який він досяг через декілька десятків позитивно здійснених угод, зірвав би угоду з Вами ціною 200 гр. і зіпсував би свою репутацію отримавши мінусовий рейтинг. Тому оце "повезло", як Ви написали, для мене сприймається як те, що й мало бути.) Я б не витрачав 2 дні на переписку в цьому випадку. Але, це особисто мій підхід. З повагою.
Відповіді: 0
04.03.2024Відповідь sokol 33
До речі: я б і в якості Покупця, з огляду на Ваш рейтинг +50 з гаком, не витрачав дні на переписку, а одразу здійснив переказ на картку цих нещасних 200 гр.)
04.03.2024Відповідь LOGOTYPE18
Комусь і 200 грн - грошы) І не всім одразу зрозуміло, шо рейтинг 50+ - це круто (адміністрації на замітку), тому і Покупці можуть переживати. Чим більше прозорості - тим краще.
Відповіді: 0
Відповіді: 1
Відповіді: 3
04.03.2024
Забув ще додати- я Покупця заблокував про всяк випадок на майбутнє... І от питання - хто від цього всього виграв? Я як Продавець- ні, бо нерви і втрата часу цього не варті. Покупець- напевно також ні, бо більше у мене і мені подібних він ніколи нічого не купить... Віоліті- також ні, бо угод буде менше... от і все.
Відповіді: 0
04.03.2024
Шановний wadik, не треба читати поміж рядків. Якщо людина має стаж 10+ років, за цей період не має жодного негативного відгуку ні як Продавець, ні як Покупець, але має безліч позитивних відгуків, то що по Вашому, йому не можна довіряти? Чи такій людині ща якось треба доводити, що він не шахрай , чи що ще??? А той ,хто " без году наделю на Форумі" качає Права згідно Правил, то тояк? Кому тут довіряти треба?
wadik1631
04.03.2024Відповідь sokol 33
Видалено автором
Відповіді: 0
Відповіді: 1
04.03.2024
Шановний(а) Пане(і) Модератор, так ось на власному прикладі- окрім сухих витягів з Правил від Модератора більше нічого як я не старався.... Я просив підтвердите те, що Ви зараз цитуєте, але Модератор писав все, що завгодно, але тільки не те, про що просили.  Ніяких гараннтій(хоча б мінімальних)  ніхт не підтвердив. А маю право просити про повернення- так Віоліті так само сає право мені їх не повернути навіть у вигляді віртуальних коштів на бонусному рахунку.
Тепер друге - навіщо мені на бонусний рахунок відшкодування, коли я заплачу живі гроші за чиїсь косяки?
Я не так багато продаю, щоб мені 150+ класти на бонусний, краще дітям по шоколадці сьогодня куплю чим заморожу на пів року ці гроші...
Відповіді: 0
04.03.2024
Шановний пане wadik
Я дуже давно не приймав участі у диспутах, але Вас я пам"ятаю досить здавна і по інших Площадках Ви завжди щось комусь пробуєте довести, хоча доводити нічого  не треба, всей так очевидно.. Те, о Ваща натура потребує постійного конфлікту і доказів - я думаю, вже зрозуміло дуже багато людей, тому прошу Вас утриматись від подальших коментарів моїх постів..
ДУЖЕ ПРОШУ,,,,
wadik1631
04.03.2024Відповідь sokol 33
Видалено автором
Відповіді: 0
wadik1631
04.03.2024Відповідь sokol 33
Видалено автором
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 3
04.03.2024
З останніх скрінів було видно, що продавець згоден відправити лот з передоплатою в 50%, мабуть що, покупець на це не погодився. Звичайно, поведінка покупця не викликає ніякої поваги чи позитивних емоцій, але тут потрібно робити справу тверезо, спираючись на ті можливості та варіанти, що пропонуються правилами, раніше я казав, що продавцю не допоможе скрін з лівого сайту - так і вийшло.
Відповіді: 0
Відповіді: 1
04.03.2024
Шановний wadik, тільки моє бездоганне виховання заборщняє мені пояснити Вам все на зрозумілій для Вас мові...
Тема не мною створювалась і не Вами, тому мова тут де що по інше.. Я всього навсього написав про недоліки Правил Віоліті, які відчув, аналогічно автору цієї теми на собі, і тут почався wadik.... Ви пишіть... пишіть... рано чи пізно допишитесь...
Відповіді: 0
04.03.2024
шановний ГАЙДАМАКЪ, прочитав Ваше останнє повідомленя- ніхто ніког не заблокує, навіть більше " Поки грім не гряне - ні хто не перехреститься", Просто воно так є і так буде доки не будуть ововведення в Првилах. Те, що яя зараз розповів з власного досвіду- то тільки верх айсбергу, Час від часу бувають теми з викликом Модератора, так іноді приходять такі, що банально 3=2 скласти не можуть, тоді Звертався до Техпідтримки і Старшого Модератора, вислуховував вибачення та безглузді виправдання...
Мені шкода, людину, яка за когось вибачалась і розгрібала те лайно, що створилсь, але зараз тут так.. Нічого не поробиш
04.03.2024
Ні, з системою боротись не вийде. комусь так зручно. Щоб не було цієї теми і їй подібних всього -навсього треба декілька слів змінити уодному єдиному пункті Правил.., але ніхто цього не зробить, хоча користь від того очевидна всім. Щось безглузде доповнити- хоч кожного дня, щось важливе внести- ніколи- такий принцип ( видимість роботи)
Відповіді: 0
Відповіді: 1
Відповіді: 1
04.03.2024Адміністратор
Нема чим зайнятися нам)) Можлива і Ви наш бот, для рівноваги поглядів?
Кожен Користувач має право на свою думку, і якщо вона відрізняється від Вашої, то ставтесь до неї все рівно з повагою...
Відповіді: 0
Відповіді: 1
Відповіді: 0
Відповіді: 1
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 1
04.03.2024Адміністратор
На даному тему закриваю, бо для конфліктів є чат для вирішення самих конфліктів, а такі теми тільки породжують чутки, що то гроши не можна вивести, то ще щось вигадаєте...
Підсумовую, виставляючи лот на продаж, Ви погоджуєтесь зараз на відправлення лотів накладеним платежем, окрім коли передбачено лише особисту зустріч.
Кожне звернення наші модератори з конфліктів залюбки розглянуть шодо умов дотримання Правил, їх ціль не забанити профіль, а допомогти знайти компроміс.
Всім вдалих угод!
Відповіді: 0
Тема закрита
ПошукЗакрити
Cookies
Ми використовуємо обов'язкові файли cookie для коректної роботи сайту та додаткові, щоб зробити взаємодію з сайтом максимально зручною. Це допомагає нам персоналізувати ваш користувацький досвід, а також отримати аналітичну інформацію для покращення сервісу. Якщо згодні прийняти всі файли cookie, натисніть «Прийняти всі», якщо ні – «Тільки необхідні». Щоб дізнатися більше, перегляньте Політику використання cookie.