Client601485
Client601485
29 листопада 2024, 11:36

Пошкодження товару при доставці

Пошкодження товару при доставці

Не перший раз зустрічаю сітуацію, коли продавець надсилає лот з власним пакуванням Новою Поштою. В такому випадку Нова Пошта не несе відповідальність за пошкодження вкладення. 
Лот продавець пакує в аероплівку, як правило дуже сильно б.в. А потім ще намертво затягує скотчем. Таким чином крихкі деталі лоту знищуються, або ще при пакуванні, або при доставці.  Як правило лот відновленню не підлягає і може буди лише викинутий. Із спілкування з колегами з'ясував, що така проблема в цій темі дуже поширена.   Я, як покупець не заперечую проти пакування Новою Поштою та доплати за нього. 
За правилами: 5. Риски утери или порчи лота в процессе доставки несет Продавец. Моментом перехода рисков (как и права собственности на лот) считается момент получения Покупателем лота от грузоперевозчика или Продавца (при личной встрече).
Однак з кількох знищених таким чином лотів лише один продавець визнав свою відповідальність, інші обмежились "глибокім співчуттям". Які рекомендації по вирішенню таких суперечок  ? 

Повідомлення
70
29.11.2024
Щоб не починати безплідних диспутів скажу просто: хочете пакування від НП, після купівлі лота напишіть у чаті Продавцю- "НЕ ТРЕБА ПАКУВАТИ САМОСТІЙНО, НЕХАЙ ВСЕ ЗАПАКУЮТЬ НА НП", заплатіть за безглузде пакування у вигляді купи паперу за баснословні гроші і коробку, що разів у п"ять перевищує об"ємну вагувідправлення і буде Вам щастя. але чомусь основна маса Покупціп просить все діаметралбно протилежне....
30.11.2024Відповідь sokol 33
Щоб не починати безплідних диспутів скажу просто: хочете пакування від НП, після купівлі лота напишіть у чаті Продавцю- "НЕ ТРЕБА ПАКУВАТИ САМОСТІЙНО, НЕХАЙ ВСЕ ЗАПАКУЮТЬ НА НП", заплатіть за безглузде пакування у вигляді купи паперу за баснословні гроші і коробку, що разів у п"ять перевищує об"ємну вагувідправлення і буде Вам щастя. але чомусь основна маса Покупціп просить все діаметралбно протилежне....
Вибачаюсь. "Баснословні гроші", це які?))
01.12.2024Відповідь sokol 33
А це ті, які бере Нова пошта за звоє "Мега пакування ", реальна вартість якого гривень 20-30, а по факту це 150 +
Перший раз подібне чую. Можно пруфи якись з посиланнями? Фото? Особистий досвід та конкретику. І так щоб було зрозуміле. Що нова пошта бере 150, а ось там це зроблять за 30. Бо це чисте бла бла бла. 
Ніхто нічого нікому не винен робити безкоштовно.
Відповіді: 4
Відповіді: 1
01.12.2024Відповідь TFMsale
Та скільки завгодно. Купую однотипний товар вже близько 10років. Об"ємна вага 0.65кг  фактична і того менша.Можна навіть по правилах НП відправляти в пакеті, бо менше ніж 1кг, але ні... Якщо пакування продавця- вартість доставки зараз 80грн. Якщо нова пошта- близько 200, бо коробка не за 10-20 грн, а за 50-70 ( бо вона не зрозуміло з якого рожна в п"ять,  а то і більше раз більша  ніж потрібна, паперу копійчаного напхано і обрізкув пупирки, які у відходи йдуть, а по факту - Пакування від НП, яке ніяк не захищає відправлння, тільки робить дорожчою відправку. Я пробував тут щось довести і на НП .Одні кажуть - так звертайтесяч на НП. Нп каже - "У  нас "Правила", яких ніхто не бачить, для "особистого користування", довести нічого нікому не можливо, плати  і все. Тому говорю ще раз пакуваня від НП - то дурня. Лінивіта Хитрі  Продавці цим користуються, щоб перекласти відповідальність з себе, але то так не працює...
02.12.2024АвторВідповідь sokol 33
Специально проверил. 80 грн доставка с коробкой до 1 кг. 10 грн упаковка. Если на отделении нет коробок 1 кг, 2кг, 3 кг. А есть только 5 кг. То 110 грн доставка. 30 грн упаковка. Я сегодня ровно такую получил. Вес чутьболее 1 кг. Но по длине в их коробку 2 кг она не лезла. Заплатил 140 вместо 125. За 15 грн, извините, не вижу смысла издеваться над продавцом, требуя с него его упаковку.
Відповіді: 0
Відповіді: 1
Відповіді: 2
Відповіді: 1
29.11.2024
І ще порада: не хочете "глибоких співчуттів" - не робіть передоплати, а купуйте накладеним платежем і тоді, згідно наведеного Вами пункту Правил, ці проблеми з пошкодженим товаром будуть у Продавця, якому Ви виразите "глибоке співчуття".
Якщо ж зробили передплату і отримали "знищений", пошкоджений лот, наскільки я розумію все що можете зробити - зафіксувати з працівником пошти такий стан і у чаті з Продавцем все це з ним вирішувати. Якщо Продавець обмежується "глибоким співчуттям" - запрошуєте до чату модератора, адміністратора і викладаєте проблему. Модер повинен бути на Вашій стороні і Продавець або поверне кошти, або отримає свій глибокий мінус. Звичайно, це у тому випадку, коли Ви у чаті не зверталися до Продавця з проханням самому запаковувати товар - тоді, мабуть. Ваші претензії будуть безпідставними.
Змінено автором 29.11.2024
29.11.2024АвторВідповідь LOGOTYPE18
Накладний платіж не зручен ані мені, ані відправнику. Набагато дешевше замовити пакування НП  та перекласти на них відоповідальність. Доречі, не зважаючи на дуже хилу упаковку, ще жодного надсилання з їх пакуванням не було знищено. зафіксувати з працівником пошти такий стан - не буде він нічого фіксувати, тому що вони за відправлення в якому не пошкоджена зовнішня упаковка, а внутрішне пакування не їх - не відповідають. Я взагалі не розумію - для когось ці 10 грн за пакування - це така велика ціна ?
Відповіді: 0
wadik1631
30.11.2024Відповідь Client601485
Видалено автором
30.11.2024АвторВідповідь vkf77
У меня опыт иной. Та небольшая часть, которая упакована НП действительно пакуется не намертво, но ни одного поломаного лота на их упаковке не было. Их упаковку я всегда вскрываю и проверяю на почте.
Відповіді: 1
Відповіді: 8
Відповіді: 2
Відповіді: 2
02.12.2024АвторВідповідь LOGOTYPE18
Не отримає - "негативный отзыв оставлен Продавцу в случае повреждения лота при доставке по вине Перевозчика или третьих лиц;" Заборонено залишати негативний відгук за це.
Відповіді: 0
Відповіді: 2
wadik1631
30.11.2024
Видалено автором
Відповіді: 0
30.11.2024Автор
А дальше написано, что они не несут ответственности при упаковке отправителя внутри их коробки если корокацела. Есть даже судебные преценденты на эту тему.
Відповіді: 0
Відповіді: 2
wadik1631
30.11.2024
Видалено автором
30.11.2024
В курсе что если посылка не упакована сотрудниками новой почты и по их стандартам, то страховка не будет за испорченные вещи выплачиваться?))
 Ну и второе, согласно правилам, вне зависимости от желания покупателя, расходы по упаковке, как и сама упаковка по желанию продавца может быть поручена сделана перевозчику и само собой оплатит это покупатель.
30.11.2024Відповідь Client601485
Я не вижу смысла обсуждать экономию 10-20 грн на упаковке при отправке посылки в 1000 грн... Не знаю кому это интересно.
Дело в том что уважаемый wadik видимо не имел личного опыта общения в подобных ситуациях с Новой Почтой, когда был поврежден лот не упакованный новой почтой. Отказали в какой либо компенсации, по этой причине. И это было здесь. Они пишут расплывчато. Но когда дойдёт до дела, вывалят оферту и кучу внутренних правил/положений итд. Судится-это гемор. 
Зіпсували посилку: як клієнтам Нової пошти отримати компенсацію
Відповіді: 0
Відповіді: 1
Відповіді: 1
Відповіді: 1
Відповіді: 0
30.11.2024Автор
Поки я бачу, що тут більшість вважає, що відповідальність продавця за лот закінчується після закінчення торгів. А доставка - це вже головна біль покупця. Він там щось повинен просити, замовляти. Але мені цікава позиція адміністрації по цьому питанню. В правилах написано, що продавця, але як це працює по факту ?
30.11.2024Відповідь Client601485
Вітаю, я як продавець на Віоліті пакую всі посилки сам, окрім тіх випадків коли покупець просить або наполягає на тому щоб упаковивалі на пошті. А ті що сам запакував, я так само несу відповідальність за сохранність, якщо би була моя вина, це питання можно виришить, домовитись, оплатити, і т. далі. С повагою.
wadik1631
30.11.2024Відповідь vvv281
Видалено автором
Відповіді: 0
Відповіді: 1
wadik1631
30.11.2024Відповідь Client601485
Видалено автором
02.12.2024Автор
Нормальных продавцов значит крайне мало. За последнее время получил более 40 посылок. Примерно 30 с упаковкой продавца. В 10 были подавленные лоты. В 10 было нечего давить (книги ) . Только 3 посылки были упакованы идеально. Как-то мало выходит хороших продавцов по Вашему.
wadik1631
02.12.2024Відповідь Client601485
Видалено автором
02.12.2024Автор
В заголовке темы есть указание про какой подраздел основная боль - про Масштабные модели. Когда продавец букинистики, пакует ее скотчем так, что у нее аж обложка сворачивается - меня уже лет 20 это не удивляет. Нокогда я вижу такую же мертвую утяжку скотчем моделей - меня это впечатляет. Как правило это гарантия отломанных зеркал, фар и т.п. Когда продавец с 500 продажами засунул ВНУТРЬ родного заводской бокса с закрепленной моделью еще и пакетик - я просто ... удивился. Ессно антенна приехала в этом пакете уже отдельно.
wadik1631
02.12.2024Відповідь Client601485
Видалено автором
Відповіді: 2
Відповіді: 1
Відповіді: 1
Відповіді: 2
wadik1631
30.11.2024Відповідь Yarda
Видалено автором
Відповіді: 0
Відповіді: 1
30.11.2024
К чему , разговоры, или заворачиваете думаючи, или делайте скидку , покупателю. Сейчас есть карта на новой почте, кульки всех размеров. Завернули, в ихний логатипный товар и они упакуют по человечески. Дадут бонус на карту., и Вам при уже покупке вчерашним продавцом будет скидка, морально или материально. Все пьют чай...
Відповіді: 0
wadik1631
30.11.2024
Видалено автором
Відповіді: 0
30.11.2024
Приветствую всех участников! Все лоты пакую всегда сам, купил как то у меня человек 4 полторака, я как обычно запаковал в жёсткий картон монеты с подложкой и обмоткой из пупырчастой плёнки. И отправил все это в мягком конверте, 2 из 4 монет приехали поломаны пополам. Я покупателю предложил за поломаные монеты вернуть деньги, на что он мне ответил что ему нужны монеты а не деньги. Благо что у меня были еще такие года, и я ему выслал за свой щет замену. С тех пор монеты высылаю только в коробочках или в пластиковых контейнерах.
30.11.2024Відповідь Bboyed
"Я покупателю предложил за поломаные монеты вернуть деньги, на что он мне ответил что ему нужны монеты а не деньги." - а якби на заміну не було монет? Покупець-шантажист якийсь.
Відповіді: 0
Відповіді: 1
30.11.2024
Я монеты, отправлял склеенные суперклеем, в контейнере , обмотанные. И , что пришли поломанные... Хорошо, что человек знал, об этом. Но деньги пришлось вернуть.
Відповіді: 0
Відповіді: 1
30.11.2024
И НП часто пакует плохо. В их представлении – чем больше бумаги напихали (и взяли за это денег) – тем лучше упаковка. Как писали выше – хрупкие предметы это не спасает. Но и продавцы, пакующие сами, чего только не чудят. Были обычные бумажные конверты для хрупкого пластмасса, детский чепчик и распашонка, юбки и др. предметы женской одежды, коробки с помоек, на которые страшно смотреть, не то, что в руки взять... Почему-то многие считают, что засунуть что-нибудь в стакан из под йогурта или другой жидкости гораздо лучше, чем взять ЗА МОЙ СЧЕТ коробку у почтовой службы:) Относитесь ко всему этому философски:)
wadik1631
30.11.2024Відповідь vovaguberman
Видалено автором
Відповіді: 0
Відповіді: 1
30.11.2024
Не знаю кому как , но как то купил сервиз за 1 грн. За доставку и упаковку Н.П. заплатил 250 грн. Интересная разница по деньгам. А вообще то пакую всегда сам , благо магазин не далеко.
wadik1631
02.12.2024Відповідь olegmylavko777
Видалено автором
Відповіді: 0
Відповіді: 1
30.11.2024
Вітаю.
Нещодавно купив лот /медаль та док/, все було упаковано добре, але на конверті була грязь і відбиток від підошви. Транспортування НП  це зробило. Медалі нічого, але док погнули. Продавець тут не винуватий.  Обставини, та ще чужа безвідповідальність.
Відповіді: 0
02.12.2024
Доброго вечора 
Відправляв ікону в кіоті НП МОЯ УПАКОВКА 
при доставці роздили скло
Вартість страховки 75 000 
НП протягом 3днів компенсувала 18 000 грн
Відповіді: 0
02.12.2024
Мені відправили модель авто СССР
УПАКОВКА НП 
ВЗЯЛИ КОРОБКУ 1 КГ В 4-5разів більшу при пакуванні моделі,
І обернули в кусочек бумаги , при оцінкі і страховціі 5500  модель брюолталась в коробці , приїхала с поскодженням
Компенсували 500 гривен через 20 днів
05.12.2024Відповідь Client601485
100 % відправленя було застраховане на суму в  500 грн .При страхівці на повну вартість в 5500 була б повернута повна сума 
Покупці часто в намагані економії просять продавців страхувати по мініміму .
Відповіді: 0
Відповіді: 1
Відповіді: 1
Відповіді: 0
Відповіді: 1
03.12.2024
Ви коли составляєте акт но НП самі пишите оцінку на відновлення Або просите відшкудувати повну вартість посилки
НП ліпше відшкудує вартість відновлення ніж поверне вартість посилки
Я завжди страховку на предметах що можуть пошкодитись при пересилані ставлю на порядок вище
wadik1631
03.12.2024Відповідь Client601485
Видалено автором
wadik1631
05.12.2024Відповідь Client601485
Видалено автором
wadik1631
05.12.2024
Видалено автором
05.12.2024
Всі замовленя які мені відправляють завжди прошу страхувати мінімум на 500-1000 грн більше .Так як переплачу тих 5 грн на страхівці .Але при замовлені наприклад предмету в 100 грн у разі винекненя страхового випадку компенсація складе 1000 грн ,в 1100 грн - компенсація складе 2000 тисячі
Занижувати Страхову вартість заради економії на доставці .Затія не найкраща .Один раз пощастить ,другий ,а на третій раз влетиш на тих 5000 тисяч як Вище покупець написав
Відповіді: 3
Відповіді: 1
Відповіді: 1
Відповіді: 1
wadik1631
06.12.2024
Видалено автором
Відповіді: 0
Відповіді: 1
Бажаєте додати повідомлення?
Щоб брати участь у обговоренні, будь ласка, авторизуйтесь.
ПошукЗакрити
Cookies
Ми використовуємо обов'язкові файли cookie для коректної роботи сайту та додаткові, щоб зробити взаємодію з сайтом максимально зручною. Це допомагає нам персоналізувати ваш користувацький досвід, а також отримати аналітичну інформацію для покращення сервісу. Якщо згодні прийняти всі файли cookie, натисніть «Прийняти всі», якщо ні – «Тільки необхідні». Щоб дізнатися більше, перегляньте Політику використання cookie.