Чому ,якщо костяной то Японiя? Кузнецов ,i не лише ,виготовляли продукцiю для схiдних краiн,чи не так? Окрiм малюнка э форми виробiв .,характернi деталi тощо
Потужне джерело світла під дно і фото на просвіт. В принципі, маєте рацію, щодо постачання фарфору, наприклад, в Манчжурію. В такому оформленні він би точно там продавався швидше.
Потужне джерело світла під дно і фото на просвіт.
В принципі, маєте рацію, щодо постачання фарфору, наприклад, в Манчжурію. В такому оформленні він би точно там продавався швидше.
Вiн i так свiтиться наскрiзь. Питаннь не було ,що тематика схiдна. Сумнiви викликають вiдсутнiсть клейма (iероглiфа) та наявнiсть цифровоi позначки((традицiйно,цифри в Японii,пишутся ieроглiфами)
Я зрозумів, що ви маєте на увазі. Як варіант, виробником була маловідома мануфактура. І до того ж, європейська.
Великий сумнiв щодо эвропейського виробника чашки в стилi сацумi. Вказаний стиль "сацумi" виник в эпоху Мейдзi 1868-1917 р.iз змiною феодального устрою Японii та початком iндустрiалiзацii (наступного этапу розвитка держави). То нащо японцям, iмпортувати своi вироби з iнших краiн,якщо своiх майстрiв кормить треба? Питання теж саме.,що за цифра та же клеймо. Пiдробку самого вироба виключаю,занадто тонка робота.
Цифра - 100% артикулярний номер серії. Щодо клейма... Неодноразово читав, що відомі виробники мали замовлення від клієнтів (наприклад ресторацій, готелів, монарших осіб і т.п.) і не встигали в необхідний термін зробити замовлення. Щоб "тримати марку" надійного поставника продукції, вони домовлялися з менш відомими мануфактурами на параллельне виготовлення посуду по технологіям основного виробництва. Але при цьому забороняли клеймувати вироби ні своїм клеймом, ні клеймом підрядника.
Цифра - 100% артикулярний номер серії. Щодо клейма... Неодноразово читав, що відомі виробники мали замовлення від клієнтів (наприклад ресторацій, готелів, монарших осіб і т.п.) і не встигали в необхідний термін зробити замовлення. Щоб "тримати марку" надійного поставника продукції, вони домовлялися з менш відомими мануфактурами на параллельне виготовлення посуду по технологіям основного виробництва. Але при цьому забороняли клеймувати вироби ні своїм клеймом, ні клеймом підрядника.
Вiдома також практика виробникiв порцеляни РИ. Без клейма на виробах торгiвля в лавках та ринках була не можлива.Заборонялося! Хозяева мануфактур ,в якостi задоволення побутовим потреб робiтникiв розраховувалися посудом ,за мiнусом податкiв . Таки вироби продать було складно але завжди iснував бартер. Таким макаром вироби без клейм icнували . Лёгкий брак можливо дарували на свята разом з оковитою
Цифра - 100% артикулярний номер серії. Щодо клейма... Неодноразово читав, що відомі виробники мали замовлення від клієнтів (наприклад ресторацій, готелів, монарших осіб і т.п.) і не встигали в необхідний термін зробити замовлення. Щоб "тримати марку" надійного поставника продукції, вони домовлялися з менш відомими мануфактурами на параллельне виготовлення посуду по технологіям основного виробництва. Але при цьому забороняли клеймувати вироби ні своїм клеймом, ні клеймом підрядника.
То щось не те! Подiбнi викрутаси притаманнi сучасностi, в часи крiпацтва були не можливi. Профсоюза "Меча i орала" ще не було....працювали доки сили були .лупцювали i на каторгу пiшки а не в теплушках. Робочi це безземельнi крестяни ,йти нiкуди. Хозяева мануфактур виписували собi майстрiв ,за зразками ярких виробляли продукцiю....яка була iх власнicтю та була зареестрована . Такi зразки ,популярных виробiв,передавались (за тимчасовим патентом) iншим ,за плату. Таким чином ,наприклад iснують клейма скло-кришталь "10 рокiв мiнiстерство фiнансiв".з цього платили податки.Податкiвцi,в тi часи теж тiкали,Але частiше в кандалах пiшки до Сибiру. Нашу би податкову босонiж до Сибiру,бурульки рахувати.
Ми використовуємо обов'язкові файли cookie для коректної роботи сайту та додаткові, щоб зробити взаємодію з сайтом максимально зручною. Це допомагає нам персоналізувати ваш користувацький досвід, а також отримати аналітичну інформацію для покращення сервісу. Якщо згодні прийняти всі файли cookie, натисніть «Прийняти всі», якщо ні – «Тільки необхідні». Щоб дізнатися більше, перегляньте Політику використання cookie.
Немає підключення до Інтернету. Перевірте з'єднання та натисніть "Повторити".
Якщо це кістяний фарфор, тоді Японія. Стиль першої треті ХХ ст.
Знаєте, як перевірити, чи фарфор кістяний?
Кузнецов ,i не лише ,виготовляли продукцiю для схiдних краiн,чи не так?
Окрiм малюнка э форми виробiв .,характернi деталi тощо
В принципі, маєте рацію, щодо постачання фарфору, наприклад, в Манчжурію. В такому оформленні він би точно там продавався швидше.
Питаннь не було ,що тематика схiдна.
Сумнiви викликають вiдсутнiсть клейма (iероглiфа) та наявнiсть цифровоi позначки((традицiйно,цифри в Японii,пишутся ieроглiфами)
Вказаний стиль "сацумi" виник в эпоху Мейдзi 1868-1917 р.iз змiною феодального устрою Японii та початком iндустрiалiзацii (наступного этапу розвитка держави).
То нащо японцям, iмпортувати своi вироби з iнших краiн,якщо своiх майстрiв кормить треба?
Питання теж саме.,що за цифра та же клеймо.
Пiдробку самого вироба виключаю,занадто тонка робота.
Без клейма на виробах торгiвля в лавках та ринках була не можлива.Заборонялося!
Хозяева мануфактур ,в якостi задоволення побутовим потреб робiтникiв розраховувалися посудом ,за мiнусом податкiв .
Таки вироби продать було складно але завжди iснував бартер.
Таким макаром вироби без клейм icнували . Лёгкий брак можливо дарували на свята разом з оковитою
Подiбнi викрутаси притаманнi сучасностi, в часи крiпацтва були не можливi.
Профсоюза "Меча i орала" ще не було....працювали доки сили були .лупцювали i на каторгу пiшки а не в теплушках.
Робочi це безземельнi крестяни ,йти нiкуди.
Хозяева мануфактур виписували собi майстрiв ,за зразками ярких виробляли продукцiю....яка була iх власнicтю та була зареестрована .
Такi зразки ,популярных виробiв,передавались (за тимчасовим патентом) iншим ,за плату.
Таким чином ,наприклад iснують клейма скло-кришталь "10 рокiв мiнiстерство фiнансiв".з цього платили податки.Податкiвцi,в тi часи теж тiкали,Але частiше в кандалах пiшки до Сибiру.
Нашу би податкову босонiж до Сибiру,бурульки рахувати.
Загальнодоступна iнформацiя мiстить факти виготовлення Гарднером , виробiв в стилi шинуазрi .
Сухарницю вiддавати не бажають(поки що)
Аналогiчна тарiлочка ,iдентичний малюнок,клеймо Гарднер .
Продавати гамузом або окремо?
Яка цiна тощо....