Повідомлення
32
Відповіді: 0
Відповіді: 0
01.04, 23:38Відповідь Sergo_ua
Будет красная строка с напоминанием закрыть чат с контрагентом.
Строчка исчезнет. Пока отзывы по сути и факту остаются абсолютно добровольным поступком контрагентов. Пока не придумают  за это "наказание" так и будет кучи неоставленцев.
Відповіді: 0
02.04, 09:04Відповідь Sergo_ua
Нет, вы не правы. Никакой красной строки с напоминанием не будет. У меня чатов десять незакрытых, без выставленных оценок. Никаких напоминаний, штрафов, банов за это нет.
Відповіді: 0
Відповіді: 2
01.04, 22:44
Та тут 20-30% покупців відгукі не ставлять, якщо кожен раз модератора викликать то це хлопот багато. Рейтинг все рівно нічого не вартий з такими правилами.
Відповіді: 0
Відповіді: 0
01.04, 23:13
МИРУ і ЗДОРОBЯЧКА усім.Так клопіт може бути Bеликий...я приблизно дBа роки неможу забуть що написаB у переписці покупець(мати,прокльони...і ін)коли я BикликаB модератора до проблеми що покупець не стаBиB місяць Bідгук...раджу Bам Анонім...якщо незнаєте покупця нетурбуйте когось,щоб мати собі СПОКІЙ.а сBій СПОКІЙ непоріBнять з лайками чи грошима...МИРУ і ЗДОРОBЯЧКА BАМ.
Відповіді: 0
02.04, 06:52
Доброго. Аналогичная ситуация была - у продавца был такой рейтинг, что может ему не надо было моя оценка! Т.к. мой чат уже был закрыт, вызвал модератора, описал ситуацию, он чат открыл, написал продавцу - тот сразу отзыв оставил!
Відповіді: 0
02.04, 08:50
Конечно, правильным было бы, чтобы оценка была обязательной. (Для этого либо нужно создавать отдельную тему, либо приглашать в эту тему представителя администрации "Виолити" и совместно добиваться пересмотра правил сайта.) Пока оценка остается необязательной, единственным решением являются настойчивые просьбы к контрагенту поставить оценку. Как крайний случай - обращение к модератору. Но нужно помнить, что это может и не помочь :)
Відповіді: 0
02.04, 09:33Відповідь romanrom
III. Відгуки, коментарі, чати за угодами
5. Покупець зобов'язується залишити відгук в термін не пізніше 5 календарних днів з моменту отримання лота.

18. За порушення пункту III.5 – попередження, повторно – бан до 30 днів за неодноразові порушення.
02.04, 10:26Відповідь romanrom
Если администрация будет отправлять в бан покупателей, благодаря которым им поступает комиссия за проданные лоты, то они подпилят сук на котором сидят и денежки пройдут мимо их кассы. Я не ставлю отзывы тем продавцам, которые заслужили отрицательного отзыва. Но если будут настаивать - хорошо, поставлю.
02.04, 11:19Відповідь OLiri
По поводу красной строки: Личный опыт, контрагент вызвал модератора по поводу забытого мной отзыва и в моем кабинете появилась красная строка с требованием закрыть чат.  В ваших ситуациях просто никто не обращался к модератору. Можете провести эксперимент с его вызовом.
Відповіді: 1
Відповіді: 1
03.04, 09:10Відповідь romanrom
III. Відгуки, коментарі, чати за угодами 5. Покупець зобов'язується залишити відгук в термін не пізніше 5 календарних днів з моменту отримання лота. 18. За порушення пункту III.5 – попередження, повторно – бан до 30 днів за неодноразові порушення.
Это одно из правил , которое по факту не работает. Чему удивляться, до сих пор нет никаких фактических наказаний за мультирегистрацию (профили-клоны). Это технически вычисляется элементарно. На уважающих себя просто форумах за это банили навсегда ещё с 2005 года.
Відповіді: 0
Відповіді: 2
Відповіді: 1
02.04, 11:29
1. Тому що не хоче.
2. Тому що забув.
3. Тому що не знає, як.
4. Свій варіант.

Живіть простіше, не в відгуках щастя, поставлять - прекрасно, не поставлять - ну що ж, головне, щоб живі були та здорові)
Відповіді: 0
02.04, 11:50
Вітаю Товариство! Питання підняте шановним автором, на справді не таке просте. Така проблема має місце бути, і вона доволі не приємна. Особисто для мене ,справді загадка, чому покупець не ставить відгук, і бажано коментар. Я для себе зробив висновок , що це риса  характера контрагента. Як правило, людина не доброзичлива, та й просто не вихована, тісна і на спілкування, і на відгук, і проблематична у угоді. Як правило, для себе ,я роблю висновок , і роблю усе аби у майбутньому не мати справи з таким контрагентом, не залежно від його рейтингу, чи цифри угоди. Моя Бабуся , світлої пам'яті, говорила, ,,,краще з розумним загубити, а ніж з не розумним знайти"" .  Усім Успіху!!!!
02.04, 20:11Відповідь mazic
Насправді питання не просте, а дуже просте:
є правила і їх потрібно виконувати. За невиконання правил потрібне бути покарання.
Але тут (і не тільки тут) більшість вважає, що правила - то не для них. І ніхто не вимагає дотримання правил.
От і результати...
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 2
02.04, 13:50
Та нічого, бо люди сидять по різних сайтах перераховувати не буду. І ця покупка ( товар ) їх цікавить вони купують і забувають. А потім заходять а оцінку залишити вже не можна)
Відповіді: 0
02.04, 15:36Відповідь Банифаций
Абсолютно верно. Несколько раз покупала у высокорейтинговых продавцов, оплачивала наперед покупку и получала вместо желанной и нужной вещи  хлам, место которому на помойке.  Мои отрицательные отзывы им удалили модераторы. Зачем эти отзывы, если их без конца удаляют модераторы.
03.04, 11:50Відповідь OLiri
Абсолютно верно. Несколько раз покупала у высокорейтинговых продавцов, оплачивала наперед покупку и получала вместо желанной и нужной вещи  хлам, место которому на помойке.  Мои отрицательные отзывы им удалили модераторы. Зачем эти отзывы, если их без конца удаляют модераторы.
Ваша позиция давно известна. Из-за уверен справедливо полученного негативного отзыва, ваш рейтинг стал красным.
 Теперь вы в каждой теме пишите, что самые лучшие и проверенные продавцы и покупатели это только те у кого полностью красный рейтинг и только плохие отзывы, только у них нужно и можно покупать. А все с зеленым рейтингом, особенно большим-эти никчемы и лохи. 
 Но я вас отзеркалю, у всех кого большая репа на форуме, чем больше репа-значит такой человек мошенник, плут и кидалово, его словам ни в коем случае нельзя доверять. Верно все написал? Проверьте.
04.04, 09:28Відповідь TFMsale
Ваш бред, который вы сами сочиняете, сами его же анализируете, сами из него же делаете свои же выводы, никому не интересен. Да и вы сами тоже, вместе со всей своей писаниной. Ну, разве что, своей мамочке.
Цыферки мне, как взрослой девочке, давно выросшей из школьного платьица, интересны только на радужных бумажках, чеках и банковских распечатках. Все остальное - чепуха, не стоящая выеденного яйца.
Відповіді: 0
Відповіді: 1
Відповіді: 1
Відповіді: 1
02.04, 15:32
Наскільки пам'ятаю, бо було давно, я чинив так: навіть якщо чат вже закритий, сам лот є в "Завершених". Продавець знає назву свого лоту, вводить у пошук, відкриває у завершених, натискую на кнопку "Повідомити" і там де будуть варіанти "скарги" є таке "інші" причини. От там можна озвучити проблему модератору і попросити забезпечити відгук, або відкрити чат знову. В моєму випадку все завершилось позитивним результатом. Або в кабінеті Продавця цей лот також буде десь висіти в завершених, можна там.
Відповіді: 0
02.04, 15:52
Відгук не данина правилам, а в першу чергу показник твоєї вихованості та шанобливого ставлення до свого контрагента. Що заважає написати кратке " з повагою "  чи побажати вдалих продаж в майбутньому  в чаті?  Тількі  власні амбіції та байдуже ставлення до людини, що на іншому кінці звязку. Повністю згоден з mazik. Це все сидить в середені кожного і ніякі штрафи тут не допоможуть. А ставлення до таких речей різне, хтось не помічає, у когось залишається гіркий осад, хтось викликає модератора. Це право кожного.
Відповіді: 0
02.04, 22:07
Я таким спочатку нагадую. Розумію, що обставини можуть бути різні, але коли нагадування не прочитане, а забудько активний на майданчику - баню. Це неповага та свинство. Жалітись модерам у таких випадках не бачу сенсу.
Відповіді: 0
03.04, 09:29
Та до одного місця ці рейтинги і відгуки!!!! Головне при купівлі чи продажу , не натрапити на сумашедшу - неадекватну на всю голову людину!!!!
Відповіді: 0
Відповіді: 1
04.04, 09:41
Тому що штатному розробнику, якщо такий є, в падлу скопіювати шматок коду який буде автоматом ставити позитивний відгук і нараховувати рейтинг, якщо покупець не залишив відгук через 30 днів після купівлі лота, як це зроблено на багатьох маркетплейсах.
Відповіді: 0
Бажаєте додати повідомлення?
Щоб брати участь у обговоренні, будь ласка, авторизуйтесь.
ПошукЗакрити
Cookies
Ми використовуємо обов'язкові файли cookie для коректної роботи сайту та додаткові, щоб зробити взаємодію з сайтом максимально зручною. Це допомагає нам персоналізувати ваш користувацький досвід, а також отримати аналітичну інформацію для покращення сервісу. Якщо згодні прийняти всі файли cookie, натисніть «Прийняти всі», якщо ні – «Тільки необхідні». Щоб дізнатися більше, перегляньте Політику використання cookie.