Доброго дня шановні,на визначення
Надіслати звернення на тему
Икона,Огненное восхождение Илии Пророка,ковчег размер 71см на 56 см 8 мм
Икона,Огненное восхождение Илии Пророка,ковчег размер 71см на 56 см 8 мм
Повідомити про коментар
Ваше звернення надіслано
Ви вже надсилали звернення
Видалити повідомлення від ?
Що ви маєте на увазі під цифрами 14 та 17?
---
📌 Основные варианты датировки
🕰 Конец XV века
— Самая древняя сохранившаяся икона находится в Русском музее (инв. 1402), относится к концу XV века (примерно 1450–1500) .
🗓 1647 год
— Известна икона с датировкой 1647 года, снабжённая криптограммой («с житием») .
📣 XVII век (вторая половина–конец)
— Типиницкая икона (включающая житийные сцены) датируется второй половиной – концом XVII века .
🖌 XVIII–XIX века (старообрядческие мастера)
— Часто встречаются иконы, датируемые 1780–1850 гг. (имперский стиль) .
— Старообрядческие варианты — 1840–1870 гг. .
— Также существуют экземпляры начала XX века (1880–1910 гг.) .
---
Вывод
Если речь идет о древней иконе‑шедевре, присущей Новгороду и представленной в Русском музее, — она написана в конце XV века.
Однако, если речь об иконе «с ковчегом» как традиционном бытовом или старообрядческом образе, возможны варианты от XVII до XIX века (1647 г., 1780–1850 гг., 1840–1870 гг., 1880–1910 гг.).
Ніхто не збирається принижувати історичну чи художню цінність вашого твору. Просто давайте реально дивитися на речі, також не приписуючи їй прикладання руки Андрія Рубльова )
На рахунок переліку датування, окрема подяка.
Лист Статутний з характеристиками скоропису, типове для 1750-1820 гг.
Напис «Божия Ілії» - рідкісна форма, що підкреслює старовину мови Техніка Темпера з левкасу, барвистий шар тонкий, в манері пізнього бароко Основа Масив дерева, дуб/вільха або сосна; шпонки «ластівчин хвіст»
Зразкове датування 1760-1800 рр. (максимум до 1820-х)
Висновок
що це друга половина XVIII століття, можливо, близько 1770-1790 років. Це не пізня копія, не стилізація, та не фабрична річ. Перед нами справжня ікона, виконана вручну, напевно, в одному з південноросійських чи українських іконописних центрів. Напис «Божия Ілії» може вказувати на локальну традицію позначення, нехарактерну для більш академізованих центрів.
21:34