Повідомлення
77
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
14.06, 11:50Відповідь Анонім
Тобто, по-вашому, ікона могла писатися за часів Золотої Орди? Вірно? А крайній "кордон часу" - під час існування Гетьманщини та ще московії ? Так?
Відповіді: 0
Відповіді: 1
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 1
Відповіді: 1
Відповіді: 0
Відповіді: 1
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 2
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Анонім
14.06, 19:45Автор
Икона «Огненное восхождение Ильи Пророка», известная как «с ковчегом», написана в разные эпохи – это распространённый сюжет, и каждая икона имеет свою дату:


---

📌 Основные варианты датировки

🕰 Конец XV века

— Самая древняя сохранившаяся икона находится в Русском музее (инв. 1402), относится к концу XV века (примерно 1450–1500) .

🗓 1647 год

— Известна икона с датировкой 1647 года, снабжённая криптограммой («с житием») .

📣 XVII век (вторая половина–конец)

— Типиницкая икона (включающая житийные сцены) датируется второй половиной – концом XVII века .

🖌 XVIII–XIX века (старообрядческие мастера)

— Часто встречаются иконы, датируемые 1780–1850 гг. (имперский стиль) .
— Старообрядческие вариан­ты — 1840–1870 гг. .
— Также существуют экземпляры начала XX века (1880–1910 гг.) .


---

Вывод

Если речь идет о древней иконе‑шедевре, присущей Новгороду и представлен­ной в Русском музее, — она написана в конце XV века.

Однако, если речь об иконе «с ковчегом» как традиционном бытовом или старообрядческом образе, возможны варианты от XVII до XIX века (1647 г., 1780–1850 гг., 1840–1870 гг., 1880–1910 гг.).
15.06, 07:00Відповідь Анонім
Доброго ранку, пане ttajga !
Ніхто не збирається принижувати історичну чи художню цінність вашого твору. Просто давайте реально дивитися на речі, також не приписуючи їй прикладання руки Андрія Рубльова )
На рахунок переліку датування, окрема подяка.
Відповіді: 0
Відповіді: 1
Відповіді: 0
Анонім
09.07, 17:14Автор
Доброго дня шановні.Стиль живопису Перехідний від бароко до академізму

Лист Статутний з характеристиками скоропису, типове для 1750-1820 гг.

Напис «Божия Ілії» - рідкісна форма, що підкреслює старовину мови Техніка Темпера з левкасу, барвистий шар тонкий, в манері пізнього бароко Основа Масив дерева, дуб/вільха або сосна; шпонки «ластівчин хвіст»

Зразкове датування 1760-1800 рр. (максимум до 1820-х)

Висновок

  що це друга половина XVIII століття, можливо, близько 1770-1790 років. Це не пізня копія, не стилізація, та не фабрична річ. Перед нами справжня ікона, виконана вручну, напевно, в одному з південноросійських чи українських іконописних центрів. Напис «Божия Ілії» може вказувати на локальну традицію позначення, нехарактерну для більш академізованих центрів. 

21:34
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Відповіді: 0
Бажаєте додати повідомлення?
Щоб брати участь у обговоренні, будь ласка, авторизуйтесь.
ПошукЗакрити
Cookies
Ми використовуємо обов'язкові файли cookie для коректної роботи сайту та додаткові, щоб зробити взаємодію з сайтом максимально зручною. Це допомагає нам персоналізувати ваш користувацький досвід, а також отримати аналітичну інформацію для покращення сервісу. Якщо згодні прийняти всі файли cookie, натисніть «Прийняти всі», якщо ні – «Тільки необхідні». Щоб дізнатися більше, перегляньте Політику використання cookie.