В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок.

Ставок:
0
Макс. ставка:
0 грн
Додано:
21.05.2025, 15:08
Стежить за лотом: 2людини
Додано:
21.05.2025, 15:08
Boroda912  (-4.35)
Закінчення
27.05.2025, 15:08:00 +5m
До закінчення
Поточна ціна (0 ставок)
300 грн
Зробити ставку
грн

Автоматичний торг
догрн

Крок ціни від 1 грн
В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок., фото №2
В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок., фото №3
В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок., фото №4
В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок., фото №5
ОписВсі фотографії лота 4
Період:
Обкладинка:
Основний вид ілюстрацій:
Матеріал:
Папір
Стан:
Стан по фото, зачитаний
Реставрація:
Нема
Дефекти:
Нема
Місцезнаходження:
Україна, Хмельницька область, Хмельницький
Оплата:
Приватбанк, Ощадбанк
Відправлення лота:
Україна
Доставка:
Нова пошта, Укрпошта (згідно з чинним законодавством країни проживання продавця).
Опис:
В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок. Київ: Музична Україна, 1982. — 196 с. палітурка тверда, Енциклопедичний формат
Язык: русский, украинский.
Учебник по сольфеджио для I—IV классов детских музыкальных школ-семилеток включает ритмические и интонационные упражнения, которые обеспечивают важные формы работы на уроках сольфеджио. В каждом из разделов учебника собраны упражнения разной степени сложности. Это дает возможность педагогу проявить индивидуальный подход к ученикам. Если пение двухголосных примеров — а работу над двухго-лосием рекомендуется начинать уже в I классе.
Підручник з сольфеджіо для І—IV класів дитячих музичних шкіл-семирічок включає ритмічні та інтонаційні вправи, що забезпечують важливі форми роботи на уроках сольфеджіо.
Інтонаційні вправи поділяються на конструктивні (технічні) та зразки з художньої творчості — народної та професіональної. Основою роботи на уроках сольфеджіо повинен бути конструктивний матеріал, художні ж зразки треба використовувати як підсумок. Виконання прикладів з художньої практики вимагає дотримання відповідного темпу та динаміки.
Елементарні технічні завдання — побудова інтервалів тризвуків тощо — в підручнику окремо не виділяються, бо вони входять у конструктивні вправи. їх можна вивчати так: відшукати у прикладі матеріал теми уроку (інтервал, акорд, ритмічну фігуру), виділити його з контексту у вигляді поспівки і вивчити, а потім проспівати весь приклад. Маючи на увазі саме таке трактування конструктивних вправ, автори не виставили в них позначень темпу та динаміки. Певна частина конструктивних вправ спрямована на пробудження та розвиток творчої ініціативи учнів. Це — завдання на завершення окремих, наведених лише частково, мелодичних побудов, створення акомпанементу до мелодій.
В кожному з розділів підручника зібрано вправи різного ступеня складності. Це дає можливість педагогові проявити індивідуальний підхід до учнів.
Посилання на обговорення:
В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок., фото №2
В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок., фото №3
В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок., фото №4
В. Фліс, Я. Якубяк. Сольфеджіо для I-IV класів дитячих музичних шкіл семерічок., фото №5

Інші лоти продавця

Коментарі 0

Пошук по лотах
Навчальна та довідкова література
Шукати в розділі
Пошук:
Шукати результати в:
Cookies
Ми використовуємо обов'язкові файли cookie для коректної роботи сайту та додаткові, щоб зробити взаємодію з сайтом максимально зручною. Це допомагає нам персоналізувати ваш користувацький досвід, а також отримати аналітичну інформацію для покращення сервісу. Якщо згодні прийняти всі файли cookie, натисніть «Прийняти всі», якщо ні – «Тільки необхідні». Щоб дізнатися більше, перегляньте Політику використання cookie.