Тест-драйв моторного човна: практика та теорія.

Ставок:
0
Макс. ставка:
0 грн
Додано:
15.06.2025, 22:04
Стежить за лотом: 0Ніхто не стежить
Додано:
15.06.2025, 22:04
BookNik108  (14.79)
Закінчення
20.06.2025, 22:04:00 +5m
До закінчення
Поточна ціна (0 ставок)
280 грн
Зробити ставку
грн

Автоматичний торг
догрн

Крок ціни від 1 грн
Завантаження...
Тест-драйв моторного човна: практика та теорія., фото №2
Тест-драйв моторного човна: практика та теорія., фото №3
Тест-драйв моторного човна: практика та теорія., фото №4
Тест-драйв моторного човна: практика та теорія., фото №5
Тест-драйв моторного човна: практика та теорія., фото №6
Тест-драйв моторного човна: практика та теорія., фото №7
Тест-драйв моторного човна: практика та теорія., фото №8
Тест-драйв моторного човна: практика та теорія., фото №9
Тест-драйв моторного човна: практика та теорія., фото №10
ОписВсі фотографії лота 9
Період:
Обкладинка:
Матеріал:
папір
бумага
Стан:
Дуже добре. Авторський договір дарування.
Очень хорошее. Дарственная автора.
Реставрація:
Ні
нет
Дефекти:
Ні
нет
Показати оригінал
Місцезнаходження:
Україна, Одеська область, Одеса
Оплата:
Оплата готівкою, Приватбанк, Western Union
Відправлення лота:
Україна,Увесь світ
Доставка:
Нова пошта, Укрпошта, Особиста зустріч Одеса (згідно з чинним законодавством країни проживання продавця).
Опис:
Єлісєєв В. Тест-драйв моторного човна: практика і теорія. Київ. Стиль. 2014. 256 с. М'яка обкладинка, дещо збільшена. Формат. Тяговий коефіцієнт судна (відношення потужності на гвинті до швидкості руху) глісуючого моторного човна дорівнює опору буксируванню з поправкою на тягову ефективність мотора. Аналіз статистичних даних декількох сотень тест-драйвів таких суден з двигунами «Еві-нруд», «Меркурій», «Ямаха», «Хонда» і «Сузукі», обороти яких знаходяться в «паспортних» діапазонах, виявив лінійні залежності тягового коефіцієнта від потужності двигуна, а числа Фруда - від водотоннажності судна. Це дозволило отримати прості емпіричні формули швидкості ходу і елементарні алгоритми підбору гребних гвинтів. Тираж – 500.
Елисеев В. Тест-драйв мотолодки: практика и теория. Киев. Стииль. 2014г. 256 с. Мягкий переплет, Чуть увеличенный. формат. Тяговый фактор судна (отношение мощности на винте к скоро-сти хода)у глиссирующей мотолодки равен буксировочному сопротив-лению с поправкой на тяговый КПД мотора. Анализ статистических данных нескольких сотен тест-драйвовтаких судов с моторами «Evi-nrude», «Mercury», «Yamaha», «Honda» и «Suzuki», обороты которых в «паспортных» диапазонах, выявил линейные зависимости тягового фактора от мощности мотора, а числа Фруда по водоизмещению −от энерговооруженности судна. Это позволило получить простые эмпири-ческие формулы скорости хода и элементарные алгоритмы подбора гребных винтов.Для опытных водномоторников, дилеров и разработчиков мо-торных лодок и подвесных моторов. Тираж: 500.
Посилання на обговорення:
Показати оригінал

Базовою мовою Сайту є українська. Переклад з інших мов здійснюється за допомогою автоматичного машинного перекладу.

Відтак, Користувачі мають враховувати, що машинний переклад не є точним. У разі виникнення спірних питань щодо точності перекладу, перевага надаватиметься оригіналу тексту Продавця.

Тест-драйв моторного човна: практика та теорія., фото №2
Тест-драйв моторного човна: практика та теорія., фото №3
Тест-драйв моторного човна: практика та теорія., фото №4
Тест-драйв моторного човна: практика та теорія., фото №5
Тест-драйв моторного човна: практика та теорія., фото №6
Тест-драйв моторного човна: практика та теорія., фото №7
Тест-драйв моторного човна: практика та теорія., фото №8
Тест-драйв моторного човна: практика та теорія., фото №9
Тест-драйв моторного човна: практика та теорія., фото №10

Інші лоти продавця

Коментарі 0

Пошук по лотах
Книги про автомобілі, авіацію та іншу техніку
Шукати в розділі
Пошук:
Шукати результати в:
Cookies
Ми використовуємо обов'язкові файли cookie для коректної роботи сайту та додаткові, щоб зробити взаємодію з сайтом максимально зручною. Це допомагає нам персоналізувати ваш користувацький досвід, а також отримати аналітичну інформацію для покращення сервісу. Якщо згодні прийняти всі файли cookie, натисніть «Прийняти всі», якщо ні – «Тільки необхідні». Щоб дізнатися більше, перегляньте Політику використання cookie.